Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:56

Ach als je ziet hoe veel vrouwen hun lijf showen als ze er trots op zijn :P mag een vent dat okk van mij.. scheelt dat ik echt van gespierd hou hihi

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:58

Zoveel mensen zoveel smaken gelukkig. Ik hou echt niet van die opgepompte gespierde types, de 1 wil juist niet anders. De 1 vind een vetje vreselijk de ander ziet het juist graag. Iedereen zn voorkeur :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:59

Ik vind dat iemand best wel van zichzelf mag weten dat hij/zij er prima uit ziet... maar is maar net wat je er mee doet.. Ik zet geen foto's van strakke truitjes met mijn tieten naar voren op FB of in kort rokje oid. Terwijl ik heus wel weet dat ik er prima uit zie, maar ijdel ben ik totaal niet..

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:25

Jildau schreef:
En je hoeft niet in het duister te tasten. Je moet jezelf zijn. En je ziet dat vrouwen weer allemaal een andere smaak hebben dus ook die jouw smaak hebben.

Je moet sowieso jezelf zijn, maar dat is niet zo absoluut als het lijkt. We zijn toch allemaal bezig met "wat denkt een ander van me" en "hoe kom ik over"? Ik ga me, als klassiekemuzieknerd met een academische achtergrond, niet voordoen als een sportschoolinstructeur die graag in de disco komt. Natuurlijk niet. Maar ik zou wel anders tegen een date praten dan tegen mijn broertje, en wetende dat vrouwen o.h.a. op zelfvertrouwen vallen zou ik de minder leuke kantjes van mijn leven ook wel wegmoffelen. Dus ja, een mens is daarmee bezig...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:27

Ook met de minder leuke kanten moet ze om kunnen gaan, dus met wegmoffelen schiet je niks op :)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:28

Yonker schreef:
Ook met de minder leuke kanten moet ze om kunnen gaan, dus met wegmoffelen schiet je niks op :)

Maar je gaat het op je eerste date niet over je ex hebben, of dat je ruzie hebt met die-en-die.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:32

Nee natuurlijk niet, maar later als t daarover gaat kan je t best eerlijk zijn.
Ik ben sowieso een eerlijk persoon, mijn grootste valkuil is dat ik niet over mijn gevoel praat bijv en dat vertel ik eigenlijk altijd vrij snel. Zodat t hopelijk geen valkuil is voor als t verder gaat.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:33

musiqolog schreef:
Je moet sowieso jezelf zijn, maar dat is niet zo absoluut als het lijkt. We zijn toch allemaal bezig met "wat denkt een ander van me" en "hoe kom ik over"? Ik ga me, als klassiekemuzieknerd met een academische achtergrond, niet voordoen als een sportschoolinstructeur die graag in de disco komt.

Ik ben daar juist helemaal niet mee bezig..
moet of mag je me niet, helemaal prima!
even goede vrienden of juist niet *D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:53

Alja schreef:
musiqolog schreef:
Je moet sowieso jezelf zijn, maar dat is niet zo absoluut als het lijkt. We zijn toch allemaal bezig met "wat denkt een ander van me" en "hoe kom ik over"? Ik ga me, als klassiekemuzieknerd met een academische achtergrond, niet voordoen als een sportschoolinstructeur die graag in de disco komt.

Ik ben daar juist helemaal niet mee bezig..
moet of mag je me niet, helemaal prima!
even goede vrienden of juist niet *D

Ik vergeet nog iets belangrijks. Natuurlijk moet een partner je altijd accepteren zoals je bent, maar je wilt ook niet verkeerd overkomen. Zo vind ik nu een meisje/vrouw (zie boven, haha) heel erg leuk. Ze is wel feministe. Ik ben in wezen ook feminist, want ik ben voor gelijke rechten voor iedereen, maar zit dan wel met: kom ik niet onbedoeld over als een seksistische zak? Stel dat ik voor de grap zeg "Baileys? Dat is voor meisjes!" Feministen nemen er aanstoot aan als je dat meent, want dat is seksistisch. Stel nou dat ze mijn grap niet opvat en erop afknapt? Dood- en doodzonde...

Er is dus een verschil tussen "hoe kom ik leuker over dan ik ben" en "hoe voorkom ik dat ik verkeerd overkom op iemand die me nog niet (goed) kent".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:55

Dat is wel heel generaliserend over feministen hoor musiqolog. Ik denk dat de meeste feministen (waaronder ik) prima het verschil kunnen merken tussen een grapje en een serieuze opmerking. Als je twijfelt kan je het natuurlijk ook gewoon niet zeggen.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:59

Emmaa_ schreef:
Dat is wel heel generaliserend over feministen hoor musiqolog. Ik denk dat de meeste feministen (waaronder ik) prima het verschil kunnen merken tussen een grapje en een serieuze opmerking. Als je twijfelt kan je het natuurlijk ook gewoon niet zeggen.

Grapjes worden niet altijd als grapje opgevat, niet door feministen en niet door anderen. Dat merk ik dagelijks en jullie vast ook. En je zegt zelf al: "als je twijfelt kun je het ook gewoon niet zeggen". Dat bedoel ik nou precies als ik schrijf "bezig zijn met hoe je overkomt".

(Ik zit wel erg fanatiek te typen op dit forum. Bokt en mijn productiviteit zijn echt aartsvijanden...)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 13:05

Sorry hoor maar als iemand zulke grapjes niet kan waarderen en jij ziet het wel als grapjes dan is er toch gewoon geen klik?

Ik heb wel geleerd dat het allemaal goed moet voelen en een beetje vanzelf moet gaan tijdens een date. Als je je bij elke zin af moet vragen of de ander niet kwaad wordt dan pas je gewoon niet bij elkaar.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 13:06

whahhaa ik moet ramen wassen maar bokt trekt mij ook meer :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 13:08

Mijn vriend is pro in kwetsende opmerkingen maken die hij niet zo bedoelt. :') Maar daar kan je mee om gaan of daar kan je niet mee om gaan.

Hij heeft geen autisme ofzo maar 2 goede vriendinnen van mij wel, dus ik ben wel gewend hoe het is als mensen niet altijd door hebben wat sociaal handig is. :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 13:11

Jildau schreef:
Sorry hoor maar als iemand zulke grapjes niet kan waarderen en jij ziet het wel als grapjes dan is er toch gewoon geen klik?

Ik heb wel geleerd dat het allemaal goed moet voelen en een beetje vanzelf moet gaan tijdens een date. Als je je bij elke zin af moet vragen of de ander niet kwaad wordt dan pas je gewoon niet bij elkaar.

Eens :j

Je moet jezelf niet inhouden bij een date want dat houdt je niet altijd vol, dus als ze het niet waardeert dan is ze t gewoon niet.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 13:20

musiqolog schreef:
En dan vinden jullie het gek dat mannen dat soort dingen doen. Mannen moeten wel mooi zijn, maar ze mogen het niet van zichzelf weten. Nee, die is te ijdel; die is dan weer niet ijdel genoeg. Mannen tasten op die manier volkomen in het duister over wat vrouwen leuk vinden. Dan gaan ze gekke dingen doen, ja.

Het is in feite echt heel simpel; het enige dat een man (en een vrouw trouwens ook) moet doen is zichzelf zijn. Dat maakt iemand het mooist.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 13:26

Mijn vriend en ik hebben een heel ongepast gevoel voor humor dat maar weinig mensen waarderen. Maar ons bindt het.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 13:36

Jildau schreef:

Ik heb nooit vanaf moment 1 een klik. Twee onderdelen kunnen bij elkaar passen maar dan heb je toch even tijd nodig om uit te vinden hoe ze in elkaar klikken hè. :) Als ik zo streng moest zijn dat een vrouw alles wat ik zeg meteen oppakt zoals het bedoeld is - dan kan ik wel stoppen met zoeken.

lieveli schreef:
Mijn vriend en ik hebben een heel ongepast gevoel voor humor dat maar weinig mensen waarderen. Maar ons bindt het.

Klinkt herkenbaar, ik heb dat met mijn broertje. Als je onze telefoongesprekken zou afluisteren, zou je gillend gek worden.

@Resistance: oké, hij is leuk. :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:33

Jullie zijn weer ontzettend had gegaan zeg!

Ik ben helemaal in love hoor. Pff wat een spanning hadden we allebei..
Maar hij pakte het slim aan. Beetje zoenen, huis laten zien en als laatste de slaapkamer en me op bed gooien.
Toen was het ijs wel gebroken haha

We hebben heerlijk gegeten, wijntjes gedronken, hond uit gelaten, gekletst en uren in bed doorgebracht.
Heerlijk. Vanmorgen kreeg ik ook ontbijt op bed. Croissants met nutella en een bakje met vers fruit en een smoothie.
Pff ik mis hem nu al....

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:39

Owwwww wat leuk Sure <3
Wat fijn dat je hem eindelijk gevonden hebt! :D
Hoe lang gaat hij weg?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:51

Hij gaat tot volgende weerk donderdag op wintersport. Hij vroeg al of ik mee ging. Maar dat gaat qua werk echt niet lukken. In april gaat hij naar Zuid Afrika. Ik heb dan ook vakantie ivm mijn verhuizing.
Het zit er wel in dat ik dan wel mee ga... <3

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:53

Sure-lee, Lucky bastard. Hij klinkt als de jackpot!

Alik

Oohh zo leuk om te lezen

Alja

super leuk!
en wat is een betere relatie test dan samen op vakantie :D