Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:En je hoeft niet in het duister te tasten. Je moet jezelf zijn. En je ziet dat vrouwen weer allemaal een andere smaak hebben dus ook die jouw smaak hebben.
musiqolog schreef:Je moet sowieso jezelf zijn, maar dat is niet zo absoluut als het lijkt. We zijn toch allemaal bezig met "wat denkt een ander van me" en "hoe kom ik over"? Ik ga me, als klassiekemuzieknerd met een academische achtergrond, niet voordoen als een sportschoolinstructeur die graag in de disco komt.
Alja schreef:musiqolog schreef:Je moet sowieso jezelf zijn, maar dat is niet zo absoluut als het lijkt. We zijn toch allemaal bezig met "wat denkt een ander van me" en "hoe kom ik over"? Ik ga me, als klassiekemuzieknerd met een academische achtergrond, niet voordoen als een sportschoolinstructeur die graag in de disco komt.
Ik ben daar juist helemaal niet mee bezig..
moet of mag je me niet, helemaal prima!
even goede vrienden of juist niet
Emmaa_ schreef:Dat is wel heel generaliserend over feministen hoor musiqolog. Ik denk dat de meeste feministen (waaronder ik) prima het verschil kunnen merken tussen een grapje en een serieuze opmerking. Als je twijfelt kan je het natuurlijk ook gewoon niet zeggen.
Jildau schreef:Sorry hoor maar als iemand zulke grapjes niet kan waarderen en jij ziet het wel als grapjes dan is er toch gewoon geen klik?
Ik heb wel geleerd dat het allemaal goed moet voelen en een beetje vanzelf moet gaan tijdens een date. Als je je bij elke zin af moet vragen of de ander niet kwaad wordt dan pas je gewoon niet bij elkaar.
musiqolog schreef:En dan vinden jullie het gek dat mannen dat soort dingen doen. Mannen moeten wel mooi zijn, maar ze mogen het niet van zichzelf weten. Nee, die is te ijdel; die is dan weer niet ijdel genoeg. Mannen tasten op die manier volkomen in het duister over wat vrouwen leuk vinden. Dan gaan ze gekke dingen doen, ja.
Jildau schreef:Sorry hoor maar als iemand zulke grapjes niet kan waarderen en jij ziet het wel als grapjes dan is er toch gewoon geen klik?
Ik heb wel geleerd dat het allemaal goed moet voelen en een beetje vanzelf moet gaan tijdens een date. Als je je bij elke zin af moet vragen of de ander niet kwaad wordt dan pas je gewoon niet bij elkaar.
lieveli schreef:Mijn vriend en ik hebben een heel ongepast gevoel voor humor dat maar weinig mensen waarderen. Maar ons bindt het.