Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:55

IHN schreef:
sorry...vind ook dat je er nogal gedoe van maakt...40 km 8s toch niet zo gek ver rijden voor een zadel? Ik snap die ouders wel...je hebt het alleen over die 5 km. maar de tijd die ze er staan te wachten tot jij gepast hebt dan?

40x 4 he dan! 160 kilometer wordt het dan... Als het niet paste. Anders alsnog 80 km dat vind ik nogal een eind zeker omdat ze toch niet in de buurt waren zoals ze had gezegd.
Ik heb ze vlak voor ze er waren afgebeld dus ze hebben niet staan wachten maar zijn gewoon doorgereden uit eindelijk

F_inley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:11

Ik heb mijn pony tuig te koop staan al meerdere reacties gehad van alles opgemeten en dan niks meer laten horen...

En eentje wilde 150,00 van de prijs af gaf aan dat 350 de bodemprijs is niks meer gehoord....

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 01:47

Tuigen verkopen schiet echt niet op helaas.
Heb er ook twee te koop, prima tuigen wordt niet meer dan 100 euro geboden.
Voor dat geld blijft het lekker hangen :)
Had nu wel iemand waarvan ik dacht dat die serieus interesse had, zou vorige week maandag het geld overmaken vanuit België.
Na t weekend nog niks ontvangen dus ik maar gemaild, nee had nog geen tijd gehad.
Dus aangegeven dat ik het niet weken ga zitten wachten.
Dus zou gelijk overgemaakt worden.
Ik de volgende dag gevraagd of het gelukt was, ja was overgemaakt alleen kreeg die de melding misluk en nu moet ik maar wachten tot het er op staat.
Denk dat die tuigen er over 100 jaar nog hangen dan :')

En vandaag een zadel verkocht, was er zelf niet dus zou hem klaar leggen.
Had 2 dezelfde al de ene wat ouder dan de andere.
Had eigenlijk de oude verkocht maar per ongeluk de nieuwe klaar gelegd...
Oepsie hoop dat de koper er blij mee is.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:12

Mijn fiets gaat de kelder in tot het beter weer is om hem terug te verkopen. Van alle mensen die langs geweest zijn was er maar 1 deftige man bij. Ondertussen heb ik even geen zin meer. Wat is marktplaats een gedoe seg

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:36

Ivy_ schreef:
Ik heb nu ook eens wat op marktplaats.. mijn oude ipad 2. Ben benieuwd wat erop af komt.

Ik denk dat je je alvast kan indekken. Apple producten op Marktplaats ... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 15:12

Ik moet dringend mijn auto een keer leegmaken en te koop zetten voor de winter er echt is. Is ook altijd zo lollig wat daar op af komt. Vind het alleen lastig om een goede richtprijs te bepalen. Op zich wil ik 'm niet gratis wegdoen, aan de andere kant wil ik er ook geen maanden meer mee zitten.

Tegelijk ook opnieuw wat spul online gezet dat echt wel een keer de deur uit mag: 2 sets peesbescherming, zadeldekje en 2 wedstrijdjasjes. Hopelijk loopt het nu eindelijk een keer wat vlotter dan de voorbije maanden.

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 16:14

Er zou vrijdag iemand om de ipad komen. Ik ben benieuwd. :')

Ik had hem net toegezegd aan diegene, toen ik een bericht kreeg: "80 euro kom ik hem nu halen
Mag ik je adres"
Toen stuurde ik netjes terug dat hij net gereserveerd is, kreeg ik "Nee ik ben serieus kom hem nu halen".

Ten eerste al geen hallo of groetjes oid, en na mijn tweede bericht dat hij al gereserveerd was kreeg ik later op de avond weer een nieuw bericht van die persoon: "??"
:')

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:14

Ivy_ schreef:
Er zou vrijdag iemand om de ipad komen. Ik ben benieuwd. :')

Ik had hem net toegezegd aan diegene, toen ik een bericht kreeg: "80 euro kom ik hem nu halen
Mag ik je adres"
Toen stuurde ik netjes terug dat hij net gereserveerd is, kreeg ik "Nee ik ben serieus kom hem nu halen".

Ten eerste al geen hallo of groetjes oid, en na mijn tweede bericht dat hij al gereserveerd was kreeg ik later op de avond weer een nieuw bericht van die persoon: "??"
:')

Klinkt net alsof ze zo aan je deur zouden staan, als ze wisten waar je woont..

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:05

Dat zou ik knap vinden. Heb niemand gezien gisteren iig.. Maar zulke mensen hoef ik al niet eens aan de deur. :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:38

Ik kan ook niet goed tegen van die pusherds ja. Had ik ooit met iets waar min of meer tegelijk 2 mensen op reageerden. Ene netjes en wel wat vragen stellen maar echt oprecht serieus. De andere maar drammen dat ik meteen adres moest geven dan kwamen ze er aan. Ben voor die eerste gegaan en gewoon niet meteen op de ander gereageerd. Uiteindelijk liet diegene het gelukkig niet afweten (maar anders had ik die ander nog achter de hand).

Lienek. Ik snap je wel hoor. Als het zo'n gedoe is zou ik er ook beetje klaar mee zijn.

Ik voel me als koper al bezwaard als ik een afspraak wil verzetten. Had ik toevallig vandaag. Zou speeltje voor de kleine ophalen, maar die was ziek en er was geen land mee te bezeilen. Man zou in de buurt van verkoper zijn maar dan een uur later. Was gelukkig geen probleem dat hij dan kwam. Anders had ik het ook laten staan zoals het was, maar nu hoefde ik niet te slepen met een ziek klein mannetje :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 10:13

Ik word het hier stilaan beu. Ik wil mijnnzadel verkocht hebben maar dit is niks.
Ondertussen al meer als een maand aan het onderhandelen. Meisje woont iets meer als een half uur rijden maar wil het per se verzonden hebben.
Prijs overeen gekomen en ik heb gezegd dat ze het geld pas moet overmaken als ik een doos vind.
Ondertussen ben ik ziek geweest dus duurdere wat langer tot iknde doos vond.
Ondertussen beweert ze nu al 2 weken dat het geld verzonden is en wanneer ik het zadel postuur.
Ik heb geen geld ontvangen en begin te geloven dat het er niet is.
Ze kan/wil geen printscreen maken dat het geld is overgemaakt dus geen bewijs...
Ik wil het zadel gewoon weer op internet zetten maar ze blijft vragen wanneer ik verzend.
Echt vervelend

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 10:17

Zolang zij niet bewijst dat ze geld heeft overgemaakt niks versturen. Zou em lekker weer op internet zetten.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 10:24

Ik zou ook gewoon het zadel weer op internet zetten.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 15:21

Ik zou mailen dat als het maandag nog niet op je rekening staat, je hem dan weer op marktplaats zet. Als ze niet eens een printscreen wilt sturen, dan zoekt ze het maar uit hoor.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 15:34

Als je geen printscreen stuurt, is het ook geen bewijs! Ik stuur eigenlijk vrijwel altijd een shot ervan bij. Vind dat zelf ook fijner,hihi.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 16:24

Ik stuur ook altijd een printscreen als bevestiging.
Vind het raar dat ik van haar geen krijg.

Ga wachten tot maandag, als ik dan geen screen heb zet ik hem terug

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:07

ik had geeneens gewacht tot maandag... dikke doei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 23:19

Mensen hoeven mij echt geen printscreen te sturen hoor dat ze geld overgemaakt hebben, ik geloof het pas als het op mijn rekening staat en niet eerder.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:41

Hier ook niet Romy. Zo'n ding kan je supermakkelijk photoshoppen als je wilt. Daarnaast kan je in de mp-app geen foto's versturen en doe ik alles via mobiel bankieren waar je dan weer geen screenshot van kan maken :') Zelf verstuur ik ook geen screenshot dus

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:45

ElizeVdS schreef:
Hier ook niet Romy. Zo'n ding kan je supermakkelijk photoshoppen als je wilt. Daarnaast kan je in de mp-app geen foto's versturen en doe ik alles via mobiel bankieren waar je dan weer geen screenshot van kan maken :') Zelf verstuur ik ook geen screenshot dus

Via de mp-app kun je wel dergelijk een foto versturen :) plusje langs het tekstvak.
Mobiel bankieren ligt eraan welke bank ke hebt, rabobank kan het wel :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 10:17

Bij iNG kan dat ook

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 10:20

Rabobank kan het sinds de update niet meer. Maar dan nog is het zo te photoshoppen.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 10:40

Hmm vreemd. Ik heb bij MP die optie niet en bij ING neemt ie hier toch echt geen screenshot. Desalniettemin indd vertrouw ik er ivm photoshoppen toch niet op.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 12:06

Rabobank kan ik al meer dan een jaar geen screenshot maken :=
Maak altijd een foto met een andere telefoon

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 12:27

xZiva_ schreef:
Rabobank kan ik al meer dan een jaar geen screenshot maken :=
Maak altijd een foto met een andere telefoon

Met Rabobank kun je je transacties delen :D Kun je een transactie selecteren en dan staat eronder ''Deel transactie'' dan verstuurd hij hem in een PDF naar de ander.