Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Eric Hill said " When I first drew Spot I realised that when I came to draw the spot on his body and the tip of his tail I was copying the markings on an aircraft.
https://en.wikipedia.org/wiki/Spot_the_Dog
Veulen84 schreef:Bambi is nog niet zo oud als de andere sprookjes he. Als ik me goed herinner ergens uit 1920. Toen moesten dingen al veel netter en keuriger. Hij is wel altijd lief tegen z'n vriendinnetje. Al dat wrijven en likken... Dat noemen ze dan tegenwoordig weer bambisex.
Ik dacht trouwens dat bij doornroosje dat ze geen tweeling kreeg. Maar 1 kind dat de doorn uit d'r sabbelde... Maar goed, dat zal dan wel weer een gekuiste versie zijn.
khirshanta schreef:Veulen84 schreef:Bambi is nog niet zo oud als de andere sprookjes he. Als ik me goed herinner ergens uit 1920. Toen moesten dingen al veel netter en keuriger. Hij is wel altijd lief tegen z'n vriendinnetje. Al dat wrijven en likken... Dat noemen ze dan tegenwoordig weer bambisex.
Ik dacht trouwens dat bij doornroosje dat ze geen tweeling kreeg. Maar 1 kind dat de doorn uit d'r sabbelde... Maar goed, dat zal dan wel weer een gekuiste versie zijn.
Dus... hij was bam-bisexueel?