Haha nee ik heb er nu in totaal een stuk of 7 gesproken, een paar waarbij het alleen maar om de seks draaide en een paar wat serieuze. Ik ben inderdaad ook bezig met opruiming! Toch wel fijn om wat overzicht te houden.
Ik heb max 5 matches tegelijk, amar wat andere mensen ookal zeggen. Ik hef ze op wanneer er niet meer gepraat wordt of ik geen interesse meer heb. En omdat ik nu dus al vaker afspreek met één van die matches heb ik alle andere matches weer opgeheven en tinder zelfs alweer verwijderd
Echt leuk om te lezen dat die gesprekken en dates in de eerste instantie veel hetzelfde verlopen hahah. Ik wacht meestal tot de man wat zegt
Doubtless
Geplaatst: 18-02-16 21:16
Mri schreef:
zijn er nog leuke printscreens?
Ik heb er nog een paar (van lang geleden)
Laatst bijgewerkt door Doubtless op 18-02-16 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Jaa want ik was op zoek naar de match van een vriendinnetje, dat was zo'n vreemd figuur Dus vandaar ook mijn 26-jarige date nou, ik moest ineens onder m'n leeftijdsgrens gaan zoeken
Ja ik was op zoek naar een specifieke 26-jarige. Weet je hoeveel 26-jarigen er zijn? Heb me gewoon een Tinderduim geswiped. En uiteindelijk heb ik hem nog niet gevonden