snuffie123 schreef:Mayca schreef:Ik ben een keer een week naar Duitsland gegaan. Koffer paste niet in het rek boven (was een oude trein) en niet onder de stoelen. Toen heb ik hem ook op de stoel naast mij gedaan want op het gangpad zou hij nog erger in de weg staan. Was een hele drukke trein en kreeg veel boze gezichten maar kon niet echt anders.
Maar was de trein zo vol dat anderen niet meer konden zitten? In dat geval zou ik dus ook wel (eerst netjes) hebben gevraagd of ik daar kon zitten. Als je dan zou weigeren had ik dus wel echt je koffer gepakt en hem voor je voeten gezet of weet ik waar om vervolgens op de stoel te gaan zitten. Niks vervelends naar jou toe hoor, maar dan vind ik dat een persoon wel op de stoel mag zitten.
Ja, anderen konden niet meer zitten. Maar mijn koffer is nogal groot dus als ej em op de grond zet dan kan er niemand zitten daar. Was een vierzits, ik zat bij raam en als koffer voor mijn benen zou zitten dan zou er uberhaupt niemand meer aan de raamkant kunnen zitten. Omdat hij dus nogal huge is.