toen vervolgens de manager vroeg of ik het nog gevonden had, had ik maar gezegd dat ik het ergens bij de spuitplaats had gevonden
hij heeft daarna iedereen de wind van voren gegeven en iedereen maar onschuldig kijken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
toen vervolgens de manager vroeg of ik het nog gevonden had, had ik maar gezegd dat ik het ergens bij de spuitplaats had gevonden
hij heeft daarna iedereen de wind van voren gegeven en iedereen maar onschuldig kijken
CharlotteJay schreef:is het ook niet en dan worden hun weer kwaad als ik loop te vloeken en tieren als ik gewoon pindakaas zie zitten in de boter
resultaat dat ik kwaad ben hun kwaad zijn en mijn vader altijd vergeet dat hij zijn mes weg moet doen

vuurneon schreef:CharlotteJay schreef:is het ook niet en dan worden hun weer kwaad als ik loop te vloeken en tieren als ik gewoon pindakaas zie zitten in de boter
resultaat dat ik kwaad ben hun kwaad zijn en mijn vader altijd vergeet dat hij zijn mes weg moet doen
Je kan ook gewoon je eigen boodschappen doen en voorzien van stickers of wat dan ook om aan te geven dat het van jou is. Probleem opgelost. Als jouw ouders het vergeten, kun je er ook zelf een oplossing voor bedenken toch?![]()
Jolandaa schreef:Confession; Ik voel me heel vaak eenzaam. Woon sinds juni hier en heb geen vrienden.
Ik durf oook geen contacten te leggen met vreemde mensen![]()
Ben hier in de buurt gaan werken, gaan paardrijden en sinds gisteren zit ik op Bootcamp maar aargh, waarom kan ik geen nieuwe contacten leggen. Ze eten me toch niet op ofzo
_Nelleke_ schreef:Jolandaa schreef:Confession; Ik voel me heel vaak eenzaam. Woon sinds juni hier en heb geen vrienden.
Ik durf oook geen contacten te leggen met vreemde mensen![]()
Ben hier in de buurt gaan werken, gaan paardrijden en sinds gisteren zit ik op Bootcamp maar aargh, waarom kan ik geen nieuwe contacten leggen. Ze eten me toch niet op ofzo
Je bent van harte welkom om een keer mee te wandelen met de hond in het A'damse bos. Heb je een auto?
Confession: Ik zit al de hele middag op de bank met de hond pretty little liars te kijken omdat ik te lui en te moe ben om het huishouden te doen. (Oke, de wekker ging vanmorgen, *kuch* vannacht, om 04.00u dus ik mag ook best een beetje moe zijn... )

) begonnen aan seizoen 1, om wat afleveringen terug te kijken die ik nog niet twee keer heb gezien, voelt nostalgisch