Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:29

Eerlijk gezegd vorige week nog.. Ik werk met paarden en in de middag verzorg ik altijd de zieke paarden en ga ik alles af met medicijnen en degene die operaties hebben gehad. Nu word ik er altijd helemaal gestoord van dat mensen wel eens zalfjes uit mijn medicijnenkast halen en nooit terug leggen. Nu was ik vorige week niet helemaal wakker en wist ik zo zeker dat er weer wat miste. Nadat ik ontplofte en al een paar had meegedeeld dat als ik erachter kwam wie het gepakt had en niet terug had geleden heul diep in de problemen zat. Uiteindelijk bleek het in mijn eigen broekzak te zitten :+ toen vervolgens de manager vroeg of ik het nog gevonden had, had ik maar gezegd dat ik het ergens bij de spuitplaats had gevonden :') hij heeft daarna iedereen de wind van voren gegeven en iedereen maar onschuldig kijken :')

Urielle

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:37

_O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:39

CharlotteJay schreef:
is het ook niet en dan worden hun weer kwaad als ik loop te vloeken en tieren als ik gewoon pindakaas zie zitten in de boter
resultaat dat ik kwaad ben hun kwaad zijn en mijn vader altijd vergeet dat hij zijn mes weg moet doen _-:(

Natuurlijk moet je niet lopen vloeken en tieren, je bent geen kind van 4 meer... Kom op zeg. T zijn nét mensen ouders: ook mijn ouders vergeten het wel eens.
Gelukkig ben je er zelf ook nog bij en kun je lezen wat voor ingrediënten ergens in zitten.

Je kan ook gewoon je eigen boodschappen doen en voorzien van stickers of wat dan ook om aan te geven dat het van jou is. Probleem opgelost. Als jouw ouders het vergeten, kun je er ook zelf een oplossing voor bedenken toch? :)

Adem in en uit, je leeft nog :Y)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 24-09-15 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:40

En volgens mij ben je 22 toch? Kan je prima zelf wat halen, en je niet zo puberaal gedragen zou ook schelen denk ik :Y)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:43

owja daar ben ik ook zeker dankbaar voor
maar het is gewoon banketstaaf

ik denk steeds maar zo ooit woon ik alleen en dan hoef ik nergens meer op te letten :D
owja boodschappen zelf doen werkt niet stickers ook niet want dat hebben ze dan "niet gezien" :')

zullen we ook weer on topic gaan ?
Laatst bijgewerkt door CharIsabella op 24-09-15 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:43

vuurneon schreef:
CharlotteJay schreef:
is het ook niet en dan worden hun weer kwaad als ik loop te vloeken en tieren als ik gewoon pindakaas zie zitten in de boter
resultaat dat ik kwaad ben hun kwaad zijn en mijn vader altijd vergeet dat hij zijn mes weg moet doen _-:(

Je kan ook gewoon je eigen boodschappen doen en voorzien van stickers of wat dan ook om aan te geven dat het van jou is. Probleem opgelost. Als jouw ouders het vergeten, kun je er ook zelf een oplossing voor bedenken toch? :)

Misschien nog een tip naast de stickers. Vraag om een eigen (keuken)kastje of een gedeelte ervan. Daar staan dan jouw etenswaren, hoeft niemand erover na te denken. ;)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:46

Confession; Ik voel me heel vaak eenzaam. Woon sinds juni hier en heb geen vrienden.
Ik durf oook geen contacten te leggen met vreemde mensen -O-
Ben hier in de buurt gaan werken, gaan paardrijden en sinds gisteren zit ik op Bootcamp maar aargh, waarom kan ik geen nieuwe contacten leggen. Ze eten me toch niet op ofzo |o

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:13

Ik heb gisteren met het mooie zonnetje en in mijn T-shirt kerstspullen gekocht en ik vind het zo zonde dat het eerst de kast in moet.

Confession: Als het aan mij ligt, versier ik nu mijn hele huis in Kerstsfeer!! :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:32

Ik zou nu eigenlijk bezig moeten met school, maar ik zit al de hele dag niks te doen :+

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:35

Yvankaxx schreef:
Ik zou nu eigenlijk bezig moeten met school, maar ik zit al de hele dag niks te doen :+

Deze confession kan ik elke dag wel opschrijven.. Gewoon geen zin dus dan start ik altijd maar een filmpje :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:42

Confession: ik ging net lekker met gezond eten maar ik ga nú naar de appie rennen om chocola te halen door dat verdomde topic op bokt :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:56

Confession: Ik wilde een topic starten omdat ik vastloop met studies maar ik durf het niet omdat ik zelf eigenlijk ook niet weet wat ik ermee wil bereiken :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 17:33

Doe gewoon :j :P

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 19:05

Jolandaa schreef:
Confession; Ik voel me heel vaak eenzaam. Woon sinds juni hier en heb geen vrienden.
Ben hier in de buurt gaan werken, gaan paardrijden en sinds gisteren zit ik op Bootcamp maar aargh, waarom kan ik geen nieuwe contacten leggen. Ze eten me toch niet op ofzo |o

Je bent van harte welkom om een keer mee te wandelen met de hond in het A'damse bos. Heb je een auto?

Confession: Ik zit al de hele middag op de bank met de hond pretty little liars te kijken omdat ik te lui en te moe ben om het huishouden te doen. (Oke, de wekker ging vanmorgen, *kuch* vannacht, om 04.00u dus ik mag ook best een beetje moe zijn... )

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 19:09

_Nelleke_ schreef:
Jolandaa schreef:

Je bent van harte welkom om een keer mee te wandelen met de hond in het A'damse bos. Heb je een auto?

Confession: Ik zit al de hele middag op de bank met de hond pretty little liars te kijken omdat ik te lui en te moe ben om het huishouden te doen. (Oke, de wekker ging vanmorgen, *kuch* vannacht, om 04.00u dus ik mag ook best een beetje moe zijn... )

Leuk, pretty little liars! :D

Mijn confession; ik kan er ontzettend van genieten als ik zonder blikken of blozen een lastig antwoord kan uitleggen. :=

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 19:12

Jolandaa schreef:

+1

Woon sinds april hier en ook geen vrienden..
Soms best eenzaam.
Werk wel in de buurt.
Maar rij nog niet op een club omdat paard er nog niet aan toe is..

Pfff

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 19:17

Confession: ik heb bijna alle afleveringen van Pretty Little Liars meer dan twee keer gezien. Ben nu weer (ja, weer :') ) begonnen aan seizoen 1, om wat afleveringen terug te kijken die ik nog niet twee keer heb gezien, voelt nostalgisch :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 19:17

Ik zit nu naar Brugklas te kijken, gewoon omdat het een leuk programma is :')

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 19:22

Confession; mijn date voor zaterdag heeft afgezegd... en mijn eerste reactie was "Yay!" Mijn zaterdag begon een beetje te vol te raken, maar toch, ik besef dat dat niet helemaal mijn reactie had moeten wezen :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 19:27

Dannon schreef:
Confession; mijn date voor zaterdag heeft afgezegd... en mijn eerste reactie was "Yay!" Mijn zaterdag begon een beetje te vol te raken, maar toch, ik besef dat dat niet helemaal mijn reactie had moeten wezen :')

oei... ;o

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 19:28

ik heb me vandaag ziekgemeld (heb een rauwe/zere keel, icm callcenter werk neit handig) en heb de hele dag facebookspelletjes gespeeld.... ik heb geen leven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 20:39

Confession:
Ik heb een stelletje op mijn facebook waar ik me compleet kapot aan erger. Gewoon griezelig perfect en blij. De ergernis is bijna even groot als de gunfactor :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 20:40

Jolandaa schreef:
MarlindeRooz schreef:
Confession: mijn zusje zit ook op bokt en die leest niet mee, jammer voor jullie want anders had ik wel wat dingen op kunnen biechten. }:)

Als ze toch niet mee leest kan je het wel zeggen :))

Oh foutje, ze leest wel mee. _O-

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:02

Jep <<) }:)

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:24

Ik moet stiekem altijd lachen om die mensen die op youtube comments plaatsen bij zielige liedjes als in de trant van dat ze er klaar mee zijn en zelfmoord gaan plegen.
Hetzelfde bij facebook. En dan daar weer reactie's op krijgen van mensen die zeggen dat ze het niet moeten doen, het waard zijn etc etc.