Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:17

Ja dat was zeker een goede motivatie. Ik ben nog nooit in m'n leven zo zwaar geweest, dus ben momenteel weer meer in de sportschool te vinden!
Nu moet ik nog de motivatie vinden om mijn voeding aan te passen, maar ik ben maar alvast gaan bewegen :Y)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:45

Goed hoor, als je soms de eerste stap neemt ben je al een heel eind. :j En van sporten voel je je ook beter vaak.

Ik moet weer op zoek naar een ander zadel ;( al het derde zadel in 3 jaar tijd, dure hobby. -O-

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:54

Dat is geen pretje nee! Ik heb gelukkig in de bijna 10 jaar dat ik deze pony heb maar 2 zadels gehad (waarvan de eerste van m'n vorige pony was..). Wel had ik al een keer of 5 een ander zadel gemoeten als ik geen WoW zadel had..

Moet wel zeggen, doordat ik mij nu "dik" voel, vind ik ook alle kleding niet leuk staan. Ben vorige maand naar Londen geweest en vorige week naar Birmingham en maar 1 jumpsuit gekocht..
Dus dat scheelt weer als verslaafde *D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:58

Ik denk als je het uitrekent dat zelfs in amateursport er verschillende tassen in je paard zitten :=

Dik voelen is niet leuk! hopelijk helpt het sporten snel!

Trouwens die roze nikelegging was echt mooi, weet niet of ik dat compliment al had gegeven! Ik zou die ook zo dragen :=

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:00

paarden houden kost nu eenmaal veel geld, zeker als ze dan ook nog eens een keer iets mankeren.

knap van je dat je gelijk bent gaan sporten! ik zou het ook meer moeten doen, wil minstens 5 kilo weer kwijt.

ik zoek eigenlijk nog een heel lekker, maar het mag ook wel leuk zijn, jogging pak, eentje heerlijk voor thuis, maar t ook niet voorschut is als je ff gauw iets moet gaan halen en je hem aan hebt.

heb er zelf eentje van zoe karssen, maar die is een beetje aan het vergaan.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:11

@ Fur, thnx. Hij staat ook erg leuk! Gisteren had ik deze aangedaan http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/s ... 21383-129/

@ Rockey, ik wil ook 5/6 kilo eraf. Misschien kunnen we elkaar motiveren!
Ik vind zelf de pakken van Josh V erg mooi.
Ik ben gek op lekkere pakken, heb er denk ik een stuk of 6 ofzo.. O.a. van Glamourous, de meeste van mij zijn lekker sierlijk en dus ook leuk om mee naar het werk te gaan of de stad in.

Verder heb ik ook een OnePiece, deze is heerlijk voor thuis. Super warm en ik ga daar ook gewoon mee naar buiten hoor! http://www.onepiece.com
Maar ik heb sowieso overal schijt aan :+ Ga ook in Pyjama naar buiten..

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:15

miesie schreef:
@ Fur, thnx. Hij staat ook erg leuk! Gisteren had ik deze aangedaan http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/s ... 21383-129/

@ Rockey, ik wil ook 5/6 kilo eraf. Misschien kunnen we elkaar motiveren!
Ik vind zelf de pakken van Josh V erg mooi.
Ik ben gek op lekkere pakken, heb er denk ik een stuk of 6 ofzo.. O.a. van Glamourous, de meeste van mij zijn lekker sierlijk en dus ook leuk om mee naar het werk te gaan of de stad in.

Verder heb ik ook een OnePiece, deze is heerlijk voor thuis. Super warm en ik ga daar ook gewoon mee naar buiten hoor! http://www.onepiece.com
Maar ik heb sowieso overal schijt aan :+ Ga ook in Pyjama naar buiten..

oh ik heb er ook t schijt aan hoor haha knot op de kop en gaan ;)

Ik heb ook nog een fijne van juicy, maar die is best dun, dus voor de winter mag het wel wat dikker.

ik zal eens gaan kijken op wat sites! thanks

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:16

Voor de winter zou ik zeker OnePiece overwegen, ik leef daar echt in, in de winter. Dat ding is niet normaal warm! Maar ook daar heb je dunne en dikke in. Die van mij is wat dikker en heeft een voering van fleece. Volgens mij verkopen ze deze ook bij Zalando.

8-)

Afbeelding

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:20

miesie

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:24

Ze vallen erg ruim, omdat die modellen unisex zijn! Ik weet zo even niet meer welke maat ik heb. Ik kan vanavond even voor je kijken.
Ik draag normaal M en heb volgens mij XS.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:27

Het nadeel met die onesies vind ik altijd dat t zo stom is op de WC, meestal heb ik dr niets onder en dan zit je daar te plassen in je BH, koud man!

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:29

Wauw gaaf zeg die onepieces! Lijkt me ook zo heerlijk maar ik loop amper in een joggingsbroek, alleen als ik sport :')

Ben zoooooo benieuwd fur! Kan echt niet wachten.

M'n jurkje is er nog niet helaas, nog even geduld hebben. Heb net een dikke tak gekocht om zelf een kledingrek te maken. Mijn kamer in Almere is echt mini en wil de ruimte goed besteden. Zo'n rek is niet veel ruimte maar dan kan ik toch wat kleding opbergen!

Het is dit idee:
Afbeelding

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:29

Murthul schreef:
Het nadeel met die onesies vind ik altijd dat t zo stom is op de WC, meestal heb ik dr niets onder en dan zit je daar te plassen in je BH, koud man!

:') :') :') :')

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:30

Ik doe er altijd een hemdje onder. Heb die in dezelfde kleur groen als mijn strepen, dus mijn rits staat ook een stukje open (in tegenstelling te de foto haha)
En als ik ga plassen maak ik een knoop in mijn mouwen.
Ik ben gek op jumpsuits, dus heb inmiddels hele systemen om naar het toilet te gaan :')

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:37

Gaaf Maaike! Dat is een heel leuk idee, een beetje natuur in huis.
Heeft jouw eigen kamer ook zoveel licht? Krijg van deze foto bijna een buiten idee, met al dat licht!

Een vriendin van mij is ook heel creatief geweest met haar zelfgemaakte 'kast' veel leuker dan een saaie standaard kast.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:04

Ja de kamer zelf is ook helemaal wit en alles een beetje in beige tinten. De eigenaresse heeft zelf het bureau gemaakt van pallethout en ook een soort kistje om de vensterbank heen zodat dat hetzelfde is! Vond het wel een leuk idee en is ook heel erg budget haha

Mijn jurkje is eeeer heb eerst door huis heen gerend met het jurkje aan :') hij zit echt heel mooi. Eerst toen ik hem openmaakte dacht ik WOW wat groot maar toen ik hem aanpaste zat het echt als gegoten.

Foto:
Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:09

Heel mooi jurkje en zit je super!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:12

Heel mooi! En staat je goed!

Ben benieuwd naar een foto van jouw eigen letterlijke kapstok straks!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:13

wauw! hij zit je veel beter dan het model eigenlijk!

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:14

Dankjullie! Zo kan ik wel voor de dag komen op de bruiloft denk ik! :)

Jaa zodra hij af is maak ik een foto hoor miesie!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:16

Maaike_Melis schreef:
Dankjullie! Zo kan ik wel voor de dag komen op de bruiloft denk ik! :)

Jaa zodra hij af is maak ik een foto hoor miesie!

Zeker weten, ook heel classy!

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:19

Mooi jurkje! Heel knap! En super tof idee ook, die hanger!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:22

Jurkje is heel mooi :D

We hebben nu een NO-Buy Designerverslaving app. Mochten er nog meiden inwinnen doe me maar even een PB met de nummers. Overigens werkt het nog niet zo goed want we vinden alles mooi :')

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:33

@ Rockey, ik heb net dit boek uitgeprint. Hier ga ik alvast mee aan de slag! http://www.noholita.fr/wp-content/uploa ... -Guide.pdf

@ Anouk, haha. Ik kan mezelf gelukkig altijd goed inhouden, omdat ik ook een hoop andere kosten heb elke maand.. Maar ik wil best in de groep als keurmeesteres. Ik kan heel streng zijn :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 20:36

Zo ik ben thuis; een en al ellende met de NS.
Heb even de puf niet om heel uitgebreid te zijn maar wat ik even wou melden is dat ik de agenda gekocht heb en heb laten hot stampen :)
Afbeelding