ik vind ze geweldig. Alleen niet in mijn maat, haha. Of ik moet hét perfecte paar tegenkomen waarbij het niet zo opvalt.
(Ik ben 1.80 dus als er een paar is dat iets kleiner oogt dan het eigenlijk is ben ik al tevreden) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vind ze geweldig. Alleen niet in mijn maat, haha. Of ik moet hét perfecte paar tegenkomen waarbij het niet zo opvalt.
(Ik ben 1.80 dus als er een paar is dat iets kleiner oogt dan het eigenlijk is ben ik al tevreden)
Ik ben nog geduldig aan het wachten tot die weer in mijn maat op voorraad komt, mocht jij hem eerder kopen ben ik super benieuwd naar een aan foto! 
denk dat ik vanavond even ga passen
ben overigens niet van plan om alles te houden hoor

dus graag verbloemen haha!
http://www.xenos.nl/rugzakje-aztec

)
), al komt er nog een bestelling van Zalando aan (bikini en sandaaltjes).
dat wordt denk ik een favo zomer outfit met leuke sneakers 
Hij is er in meerdere kleurtjes.
).

Darah3 schreef:Leuk tasje Danique! Wist niet eens dat ze tasjes hadden bij Xenos?
En leuke aankopen Frummels, dat shortje met gestreept topje staat echt super leuk![]()
Dat gratis verzenden van H&M is wel verleidelijk zeg...
Ik probeer me aan mijn koopverbod te houden (), al komt er nog een bestelling van Zalando aan (bikini en sandaaltjes).
En ik ben nog op zoek naar een leuke rugtas, wilde eigenlijk de Fjallraven nr 21, maar die is uitverkocht in de kleur die ik wil