Een bejaarde die zijn broek halverwegen zijn kont had hangen.En dat om 8.30 bij de Lidl.
Anoniem
Geplaatst: 15-10-15 19:57
Aan een docent die me er uit stuurde omdat ik vertelde dat ik m'n huiswerk niet had gemaakt, en ik er later achterkwam dat we helemaal geen huiswerk hadden, en dat ik er dus voor niets uit gestuurd ben.
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 15-10-15 20:55
Britta31 schreef:
Een bejaarde die zijn broek halverwegen zijn kont had hangen.En dat om 8.30 bij de Lidl.
Hahaha er is geen tijdstip voor gekke mensen.
Ik erger me aan het feit dat ik economie samenvattingen moet schrijven
Aan dat ik voor de zoveelste nacht niet kan slapen omdat ik de hele tijd loop te denken.... En als je vraagt waar ik aan denk, de meest onzin dingen die er bestaat en belee rustig een hele dag overnieuw savonds in gedachte. Pfff vermoeiend!!!
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 16-10-15 02:32
Aan dat ik morgen zoals gewoonlijk om kwart voor 7 de wekker heb staan maar nu pas bijna klaar ben met huiswerk. En ik bovenop school ook nog moet werken van 6 tot half 10. Bahbah.
Ohja, en mijn uiterst verkrampte hand die, als ik eindelijk klaar ben, vandaag zo'n 12 bladzijden handgeschreven werk heeft moeten doen. Vrije scholen zijn top, maar soms..
Aan mijn vriend die mijn dure bikini in de wasmachine heeft gestopt waardoor hij nu stuk is. En uiteraard is hij nergens meer te krijgen. Stomme klojo.
Steeph
Geplaatst: 17-10-15 13:05
Aan dat alles de laatste tijd mis gaat net ook weer de nieuwe stofzuiger van vriendlief gesloopt Hij had 'm eergister gekregen bij zn wasmaschine en droger...
Aan m'n zusje die meteen boos werd op d'r zoontje toen hij een spijkerbroek aan had getrokken ipv een trainingsbroek. En dat terwijl hij zichzelf in vijf minuten, zonder mokken en tijdrekken had aangekleed.
maatje987
Geplaatst: 18-10-15 08:24
Dat mijn draadje die achter mijn tanden zit los zit ik moet heb iedere keer naar beneden duwen en ik kan pas woensdsg naar de ortho toe
Dat ik eigenlijk aan een verslag moet beginnen dat donderdag af moet zijn en dat ik ipv daarmee bezig ben mijn tijd aan het verklootten ben door dit op Bokt te zetten
Iedereen is emotioneel en huilt tijdens het bedienen van m'n opa. Maar ik laat geen traan. Ik ben leeg. En dat terwijl ik mijn voorbeeld, mijn maatje, mijn held en mijn opa aan het verliezen ben.
Opa je strijd is gestreden. Je kaarsje is op. Je mag na 89jaar naar je zoon, zussen en ouders toe!