Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 17:17

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 17:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:09

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:49

Caelumm schreef:
Kom je dé schoenen tegen... Is het alleen in kindermaten _-:(

https://www.shoetimeonline.nl/details/1161228/5020/181

Iemand een idee waar deze in maat 40/41 te krijgen zijn??

Niet exact die schoen, maar het soort kom je wel veel tegen.
Zoek anders eens op Romeinse of gladiator sandaal.
Ik gok zo dat Steve Madden wel een paar heeft, ook Sasha en Invito waarschijnlijk wel :j
Ook bij Primark is vast wel een paar te vinden.

http://www.zalando.nl/marc-o-polo-sanda ... 0-f11.html
http://www.zalando.nl/marco-tozzi-sanda ... 1-c11.html
http://www.zalando.nl/tamaris-sandalen- ... e-a11.html
http://www.zalando.nl/senso-fitzroy-san ... 0-a11.html
http://www.zalando.nl/even-odd-sandalen ... 5610607617

En kijk hier even tussen; http://www.fashionchick.nl/c/zilverkleu ... riteit&cat[241]=241&kleur[16]=16

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:00

_mexx_lady_ schreef:
Oké ik kom weer even met een vraagje :D
Heeft iemand ervaring met de BH's van de Primark? Ik wil eens wat meer setjes aanschaffen maar als ik bij de Hunkemüller moet slagen dan ben ik iets te veel geld kwijt naar mijn zin :D Primark leek me een leuke oplossing.

De 3 euro bh's zitten echt geweldig! Ik kan bij de h&m enzo niet echt bh's vinden zonder push up, en bij de primark hebben ze die dus wel voor maar 3 euro *D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:26

Ik heb een paar BH's van de Primark die een hele poos goed zijn gebleven hoor. Mijn cupmaat is helaas niet goed gebleven dus heb ze laatst allemaal weggegooid :=

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:35

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:36

Emmaa_ schreef:
Ik heb een paar BH's van de Primark die een hele poos goed zijn gebleven hoor. Mijn cupmaat is helaas niet goed gebleven dus heb ze laatst allemaal weggegooid :=

Daarom koop ik ook geen dure BH's. :') over 2 jaar heb ik een andere maat. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:37

Een maatje te groot is trouwens niet erg, Docs vallen over het algemeen vrij "krap", ik heb mijn eigen maat en die zit goed, maar een maatje groter was ook geen probleem geweest. Ik heb smalle voeten, maar als je wat bredere voeten hebt is een maatje groter beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:37

MarlindeRooz schreef:
Emmaa_ schreef:

Daarom koop ik ook geen dure BH's. :') over 2 jaar heb ik een andere maat. :+

Bij mij is het meer over 2 maanden _O- Mijn borsten veranderen het snelst van vorm als ik gewicht verlies of als ik juist aankom. Kan in 2 maanden van een kleine B naar een grote B gaan, gooi er een maand bij en ik moet weer BH's in C cup gaan kopen

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:44

Ik heb ook een maatje groter, mijn eigen maat was er niet meer, en kon ze toen nieuw in de winkel voor 80 euro kopen. Nam dus dat maatje te groot maar voor lief :=

Vind het niet heel storend tbh.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:45

Ik ben 5 kilo afgevallen maar veel bh's zijn mij nu te kleine en toen niet. :+
Heb nog steeds 75C maar die van de h&m vallen klein denk ik want die passen niet...

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:49

Hallo,

Heeft iemand deze schoenen? Is het een fijn merk?
Mij lijken ze erg fijn lopen. Zijn ze een beetje 'in'. Ik heb nu all stars maar die zijn te plat voor mij.

Ik heb veel gekleurde broeken en witte/beige en pff white topjes.

http://m.zalando.nl/hub-kyoto-ds-sneake ... y-n00.html

Wie kan mij adviseren :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:52

Ik vind ze echt bij iemand passen met een stoere uitstraling! Zou ze zelf niet kopen omdat ze niet bij me passen maar ik vind ze wel leuk!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:54

Ik vind het net pantoffels :+

Zie wel meer mensen met Hub schoenen lopen, maar ben er zelf niet zo fan van. Echt 'in' zijn ze niet, dan moet je qua sneakers enzo meer richting Nike/New Balance/Adidas denken. En als je iets minder 'chunky' sneakers wil hebben Vans.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:00

Die schoenen heeft echt bijna iedereen, die new balance en nike schoenen. Is toch niet leuk als je hetzelfde hebt zoals iedereen?

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:04

Nee dat vond ik niets. Meer omdat ik maat 41 heb en zo orthopedische schoenen krijg met Nike en new balance.

Ik vind het zo lastig, zouden voor werk wel praktisch zijn. Ik loop veel en dichte schoenen is wel een vereiste. Maar wil ze ook casual aan. Ben wel 23. Wil niet als een 16 jarige over komen ( niet banketstaaf bedoeld overigs. Was ik maar zo slank als een 16 jarige..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:05

Ruby1995 schreef:
Die schoenen heeft echt bijna iedereen, die new balance en nike schoenen. Is toch niet leuk als je hetzelfde hebt zoals iedereen?

Tsja, daar vraagt ze toch niet om... ze vraagt of het 'in' is. Dus ik geef aan wat wel 'in' is. En je kan er altijd je eigen draai aan geven door bijvoorbeeld limited editions te kopen, zoals ik ook doe.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:06

Jolandaa_ schreef:
Nee dat vond ik niets. Meer omdat ik maat 41 heb en zo orthopedische schoenen krijg met Nike en new balance.

Ik vind het zo lastig, zouden voor werk wel praktisch zijn. Ik loop veel en dichte schoenen is wel een vereiste. Maar wil ze ook casual aan. Ben wel 23. Wil niet als een 16 jarige over komen ( niet banketstaaf bedoeld overigs. Was ik maar zo slank als een 16 jarige..

Je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt, en waar jij je prettig bij voelt. Kunnen we hier in het topic wel zeggen of het wel/niet leuk is, maar uiteindelijk gaat het om jou!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:14

Drunksheep schreef:
Ruby1995 schreef:

Tsja, daar vraagt ze toch niet om... ze vraagt of het 'in' is. Dus ik geef aan wat wel 'in' is. En je kan er altijd je eigen draai aan geven door bijvoorbeeld limited editions te kopen, zoals ik ook doe.

Nee weet ik, alleen ik geef mijn mening over die schoenen ha,ha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:26

Ik heb een vraag over iets kleding-gerelateerd meiden. Iemand hier ervaring met tepeltape? Ik heb niet zulke grote borsten dat ik een BH móet dragen, maar ik wil liever niet al te veel tepelness showen als ik geen BH aantrek. Ik lees een hele hoop over een soort siliconen tepelhoedjes bij de Hünkemoller, iemand ervaring mee?

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:37

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:39

Die zijn allebei erg kort kan ik je zeggen, aangezien die modellen wel 1.80 zijn. ( ik ook) maar zij hebben geen kont en ik wel dus dan valt het niet recht naar beneden maar meer met een boogje zegmaar. :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:42

MarlindeRooz schreef:
Die zijn allebei erg kort kan ik je zeggen, aangezien die modellen wel 1.80 zijn. ( ik ook) maar zij hebben geen kont en ik wel dus dan valt het niet recht naar beneden maar meer met een boogje zegmaar. :+

Sterker nog, H&M gebruikt geen modellen meer voor de productfoto's. Plaatje wordt er gewoon op geshopt. Qua maat zal het wel redelijk overeenkomen, maar denk dat er met rondingen weinig rekening wordt gehouden.