Ik heb een paar weken geleden mijn amper gebruikte PSP + 2 games geruild voor een Nintendo DSlite met een stuk of 9 games erbij. Ben bij dat meisje thuis geweest en toen hebben we geruild. Maar een aantal games die ik erbij kreeg vind ik niks aan, dus ik dacht nou die zet ik te koop. Krijg ik vandaag ineens een mail van dat meisje:
Citaat:
Hallo
Zag dat je mijn spellen verkoopt.
Zag ook op marktplaats dat de psp
Niet heel.duur zijn.
wel een beetje jammer..
Gr [naam]
Mijn eerste reactie was: Huh? Dat mag ik toch zelf weten? Maar ik besloot toch om wat terug te sturen.
Dus ik heb haar teruggemaild dat ik die spellen die ik te koop heb zelf niet speel en ze hier anders toch maar liggen. En dat mijn PSP nog nieuw was en haar DS al een paar jaar oud, en we het dus maar niet moeten hebben over wat er meer waarde heeft. Maar daar ging het voor mij niet om. Ik wilde graag weer een DS. En dat ik dus niet zo goed snapte wat ze er nou jammer aan vond.
Krijg ik terug:
Citaat:
Ok.
Das dan ook zonde.
Ok dat kan.
Dus ik had echt zoiets van pfff wat is nou je probleem, dus besloten er nog een laatste email tegenaan te gooien:
Citaat:
Het kan best zijn dat jij nu spijt hebt van je ruil (want anders stuurde je mij niet zo'n email), maar daar kan ik niks aan doen.
Als ik besluit dat ik de spelletjes niet speel en ze ga verkopen dan mag ik dat zelf weten, want ze zijn nu van mij, toch?
Als jij nu de PSP gaat verkopen dan mag je dat ook helemaal zelf weten, dan ga ik jou ook niet mailen hoe jammer ik dat vind.
Nu vind ik ook wel dat het klaar is hoor, ik mag nu toch zelf weten wat ik met de spullen doe? Ze zit dus gewoon mijn advertenties te bekijken 
Beetje vaag hoor.