Maar ieder z'n keus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samsie schreef:Hebben ze 2 persoons dekbedden bij de Primark? Ik dacht dat ik ze vorige keer zag liggen, maar kan ik ook mis hebben gehad. Iemand die dan ervaring heeft met de dekbedden?
Aranel schreef:Samsie schreef:Hebben ze 2 persoons dekbedden bij de Primark? Ik dacht dat ik ze vorige keer zag liggen, maar kan ik ook mis hebben gehad. Iemand die dan ervaring heeft met de dekbedden?
Ik heb 2 dekbedden van de primark maar raadt ze je niet aan
Hoog percentage polyester (= zweten) en geen instop strook aan de onderkant wat ik erg vervelend vind.
friendly schreef:Aranel schreef:Ik heb 2 dekbedden van de primark maar raadt ze je niet aan
Hoog percentage polyester (= zweten) en geen instop strook aan de onderkant wat ik erg vervelend vind.
Dan heb je het over de dekbedovertrekken. Zoals ik begrijp bedoeld Samsie de daadwerkelijke dekbedden. Qua overtrekken heb ik er 1 van primark. Lijkt wel satijn met paarse horizontale strepen van verschillend structuur, ziet er erg mooi uit. Weet alleen nog niet of ik écht wild ben van de stof. Aan de onderkant idd geen instopstrook maar wel knoopjes om alles bij elkaar te houden. Vind ik ook een handig systeem!