Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 03:59

SteffiiY schreef:
Sorry meiden, ik krijg zoveel pb wat betreft tony.
Heb de vaste mensen uit dit antwoord geantwoord, maar vind niet dat iedereen van bokt het hoeft te weten..

Je hebt groot gelijk. :) In elk geval heel veel sterkte!

SteffiiY

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 08:43

Ik gebruik altijd prison :j

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 09:44

Idd prison of gewoon het laatste woord weglaten.

Steffiy ging jij Tony nou ook bezoeken?

ShiLady ik snap dat je niet kunt wachten om daar weer heen te gaan. Grappig dat je daar al een BNer bent zeg! :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 13:28

Ik wil het wel Nant, wellicht volgend jaar..
We willen misschien op huwelijksreis naar USA, mocht dit gebeuren ga ik erheen :j

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 19:55

Wat heb je van zn moeder gehoord Stef? Is het iets dat andere Tony ook aan gaat?

Ben verrast hoe veel stille meelezers we hebben :D Er van uitgaand dat niet eens iedereen uit zn hoekje kruipt.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:25

Zo, ik heb mijn brief af. Moet ik nogmaals mijn adres in mijn brief en op de envelop schrijven? Of alleen de envelop? En nummeren jullie ook de pagina's?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:35

Nissima schreef:
Zo, ik heb mijn brief af. Moet ik nogmaals mijn adres in mijn brief en op de envelop schrijven? Of alleen de envelop? En nummeren jullie ook de pagina's?

Adres MOET op de enveloppe! :D Ik schreef de eerste keer in de brief en op de enveloppe, maar daarna alleen op de enveloppe, ik had even voor de zekerheid gevraagt of Noah ook de enveloppe kreeg xp en ja dat was zo

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:48

Mavelle schreef:
Wat heb je van zn moeder gehoord Stef? Is het iets dat andere Tony ook aan gaat?

Ben verrast hoe veel stille meelezers we hebben :D Er van uitgaand dat niet eens iedereen uit zn hoekje kruipt.

Nee gaat over mijn Tony.. ;)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:13

pimaude schreef:
Nissima schreef:

Adres MOET op de enveloppe! :D Ik schreef de eerste keer in de brief en op de enveloppe, maar daarna alleen op de enveloppe, ik had even voor de zekerheid gevraagt of Noah ook de enveloppe kreeg xp en ja dat was zo

Hoe zit dat eigenlijk met mailen? Want ik heb nu gemaild, maar mijn adres verder niet in de mail gezet..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 18:39

Heb je via write a prisoner wel jou email in je aanmelding gezet?
dan kunnen ze jou zoieso toevoegen op Corrlinks mail :) dus even je postvak van je email in de gaten houden :)

JA nant ik ben er populair! is het praatje vd gevangenis de dutch girl who's coming to visit in December :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 18:40

leuk shi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 19:50

Nissima schreef:
Hoe zit dat eigenlijk met mailen? Want ik heb nu gemaild, maar mijn adres verder niet in de mail gezet..

Oeps, dat stond er dacht ik ook in, dat dat wel moest :$

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 20:21

Nou ja, zo gebruikelijk lijkt me dat toch ook niet.
Iemand uit een Europees land die op visite komt.
Kan me best voorstellen dat t voor hen praatje vd dag is.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 20:52

Op Texas Death Row zijn ze dat wel gewend. Veel gevangenen hebben weinig of geen contact met hun eigen familie en wel met Europese vriend(inn)en.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 23:42

:j
Hoe is het daar isegrim?

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 00:08

Nu op SBS 6 reportage over een vrouw die met een gevangene schreef. Misschien interresant.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 00:08

Voor de geïnteresseerden (ik ben stille meelezer), op SBS6 is het programma Reportage: verliefd op je moordenaar bezig.
Gaat over een 15 jarig meisje die met een gevangene schrijft en wat uit de hand loopt geloof ik.
Hier bedoel ik niks mee mbt dat het bij jullie fout zou kunnen gaan, integendeel, maar ik dacht misschien vinden sommigen hier het wel interessant :)
Ik moest direct aan dit topic denken.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 00:31

Gister naar Austin geweest voor de jaarlijkse protestmars tegen de doodstraf. Vandaag een rustdagje, morgen weer naar Jamie toe.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 09:24

Zal die reportage terug kijken op uitzending gemist (als dat kan). Klinkt wel interessant.

Krijg trouwens wel veel verbaasde (en vaak ook negatieve) reacties als ik vertel dat ik dit gedaan heb. Hebben jullie dat ook gehad?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 10:22

Ik had me al eens gemeld in dit topic maar zal proberen meer aan te haken. Ik heb 6 jaar geschreven met iemand die vast zat voor drugs. Helaas is hij een aantal keer overgeplaatst en heb ik geen reactie meer terug gekregen op mijn laatste 2 brieven.

Sinds 3 weken (nog 2 brieven heen en weer gestuurd) schrijf ik met een nieuwe inmate. Ik ben wel over mijn principe heen gestapt per ongeluk. Ik wilde nooit schrijven met iemand die vast zat voor moord, verkrachting of kindermisbruik. Deze keer vond ik de oproep zo leuk dat ik meteen geschreven had. Na een brief van zijn kant ben ik toch nog even op de site gaan kijken en hij zit levenslang voor moord. Toch heb ik weer terug geschreven hij schrijft met zoveel humor.

Vriendin van mij en ook mijn zusje schrijven met inmates en beiden zijn op bezoek geweest. Die vriendin nadat hij vrij was gekomen. Mijn zusje is op bezoek geweest in prison. Ik denk niet dat ik er speciaal voor naar Amerika zou gaan maar als ik ooit die kant weer eens opga en het is mogelijk zou ik wel kijken of ik een bezoek kan combineren.

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 10:36

Isegrim, hoe zit het nu met al die extra bezoeken. Gaat dat nu ook al in? ik weet omdat jij van ver komt je special visits krijgt 2x per maand. ( die jij dus gecombineerd hebt laatste week oktober /eerste week november) en dan? hoe zit het dan met de extra bezoeken voor de executie? Wanneer komen jamie zijn vrouw en zoon? Zitten die nu ook al in het hotel? Op FB wordt er gesproken over een telefoonboom naar Rick perry toe. Wat houdt dat in?

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 11:38

Nimber leuk dat je mee komt kletsen. Wat jammer dat je je vorige penpall bent kwijtgeraakt. Hierom ben ik best blij dat ik contact heb met de familie van mijn inmate.

Oei was wel even schrikken denk toen je zijn crime zag, voor hem een geluk bij een ongeluk, anders had je hem waarschijnlijk niet geschreven.

Ik zou ook niet speciaal naar Amerika gaan voor een bezoek, maar als ik voor vakantie naar Amerika zou gaan zou ik inderdaad wel kijken of ik langs kan gaan.

Ik vind het echt super van de mensen die speciaal naar Amerika vliegen om hun inmate te bezoeken.
Vooral de fanatieke mensen die meerdere keren per jaar gaan, echt super hoor.

@ Djuulsie: Ik krijg nooit echt vage reacties, sommige snappen het inderdaad niet. Die zeggen je hebt toch genoeg penpall sites met niet gevangenen?? Ik heb ook gewone penpalls, maar vind een inmate penpall gewoon erg leuk, vooral omdat je echt een lichtpuntje in hun dag bent.

Isegrim: Drukke week zo te lezen, ik vond de guestblog van je vriend erg mooi om te lezen :j

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 11:42

@Nant: T zijn vooral mensen die het niet begrijpen en roepen dat die mensen daar toch niet voor niks zitten etc. Ik sta volledig achter mijn keuze om het te doen, maar had deze reacties eigenlijk niet verwacht.

Vandaag worden mn mails bezorgd. Ben erg benieuwd... Hoe lang kan het ongeveer duren voor ik iets hoor (als ze reageren?)

Jeetje Isegrim, ik zit net je blog te lezen... Heftig! Heel veel sterkte!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 12:19

Ik ga die reportage nu terug kijken :)

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 12:23

Jennifuur schreef:
Reportage: verliefd op je moordenaar

Dit klinkt spiritueel :Y)

djuulsie schreef:
Krijg trouwens wel veel verbaasde (en vaak ook negatieve) reacties als ik vertel dat ik dit gedaan heb. Hebben jullie dat ook gehad?

Heel vaak. Mijn moeder reageerde gelukkig heel goed maar voor de rest wordt het amper begrepen. Ik houd het dus meestal ook maar voor me.