Sneeuw beslag is wel goed idee! Haha maar dan wel voor de volgende winter pas !
Silence
Geplaatst: 15-02-10 13:22
Gisteren is het hier weer flink gaan sneeuwen. Liggen weer de nodige centimeters Vanochtend vroeg is het droog geworden. Ben om 1.45 vannacht thuis gekomen met de auto, maar die moest ik vanochtend alweer zoeken onder de sneeuw.
Ik mag hopen dat het te warm wordt voor de sneeuwbui die ik morgenochtend over omgv Haarlem nog ziet aankomen. Voorvandaag is het meest wel alelmaal weggesmolten dus hoop niet op weer een klein laagje anders wordt ik gek.
hier heeft het het hele weekend en gister non stop gesneeuw! Wel niet hard maar er is weer genoeg uit gevallen zelfs 10 tot 15 cm op sommige plaatsen pf. Was een koude witte carnaval
Hier sneeuwt het weer :s Had al 2 dagen niet meer in mijn auto gereden, dus moest hem redelijk uitgraven
Wel typisch dat nu zo lang sneeuwt en zo koud is, en nog steeds geen Elfstedentocht. Ik ben geen kenner van schaatsen, maar dat zou inmiddels toch al wel kunnen?
Nou liever niet ben er helemaal klaar mee!! Vanochtend paardjes weer naar buiten en bijgevoerd, ook al voer gehaald voor vanavond want ik moet werken...
Volgens mij heeft het vanacht hier weer gesneeuwt! Al is het nu met de zon erop wel weer mooi Maar je kunt niks met de paarden dat is zo balen!!
Rond lunchtijd heeft het hier heel erg gesneeuwd, maar twee uur later was het door de zon allemaal weer weg. Heb eindelijk weer eens in de buitenbak kunnen rijden.