Sassii schreef:Weet iemand hier hoe die site heet waar je zegmaar zelf leuke moeder/vaderdagcadeautjes kunt ontwerpen, met je eigen tekst enzo ... ?
http://www.personalgifts.nl/ ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassii schreef:Weet iemand hier hoe die site heet waar je zegmaar zelf leuke moeder/vaderdagcadeautjes kunt ontwerpen, met je eigen tekst enzo ... ?
Polivy schreef:Ik denk dat taart wel het goedkoopst isDan idd zo'n taart van je zus dan. Dat is net wat anders en kun je meer op je stagebedrijf afstemmen.
Dan zou ik voor bv je stagebegeleider nog iets extra's doen. Ik heb zo bv aan mijn stageafdeling allemaal een pot met ingrediënten voor koekjes gegeven. Cowgirl en Cowboy koekjes. Maar je zou bv ook een snoeppot kunnen pakken, die vullen met de favoriete of meest toepasselijke snoepjes voor hen en dan zelf de deksel decoreren aan de bovenkant met iets wat over hen zegt ofzo.
Polivy schreef:Hahaha, sexy foto idee is leuk maar absoluut een no-go. Ga niet fysiek beeldmateriaal versturen en al helemaal niet naar een omgeving zoals dieHeb niet zoveel zin om daar zo sexy te zijn ineens
Lynniiie schreef:Het is bijna Vaderdag en normaal doen we nooit wat met moederdag of vaderdag.
Maar doordat mijn vader de ziekte van Alzheimer heeft gekregen. besef ik pas echt hoe belangrijk een vader in je leven eigenlijk is.
En nou de vraag nu zoek ik een speciaal cadeau om aan hem te geven samen met mijn zusjes en broertje. Voor mijn opleiding heb ik een levensboek gemaakt voor mijn vader, dus zoiets heeft ie al. Ben op dit moment totaal niet creatief, dus dacht mensen van bokt hebben vast wel leuke ideeen.
Lynniiie schreef:Lynniiie schreef:Het is bijna Vaderdag en normaal doen we nooit wat met moederdag of vaderdag.
Maar doordat mijn vader de ziekte van Alzheimer heeft gekregen. besef ik pas echt hoe belangrijk een vader in je leven eigenlijk is.
En nou de vraag nu zoek ik een speciaal cadeau om aan hem te geven samen met mijn zusjes en broertje. Voor mijn opleiding heb ik een levensboek gemaakt voor mijn vader, dus zoiets heeft ie al. Ben op dit moment totaal niet creatief, dus dacht mensen van bokt hebben vast wel leuke ideeen.
Niemand ideeen?