[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:18

Sassii schreef:
Weet iemand hier hoe die site heet waar je zegmaar zelf leuke moeder/vaderdagcadeautjes kunt ontwerpen, met je eigen tekst enzo ... ?

http://www.personalgifts.nl/ ?

Polivy

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:53

Aangezien jullie hier creatief zijn weten jullie misschien nog wel wat:

Ik wil een enveloppenboekje maken om mijn vriend mee te geven als hij vertrekt op uitzending en ik heb nog wat dingen nodig die er in kunnen (en het kan dus niet heel dik zijn e.d.)

Enveloppenboekje ziet er zo uit: http://pinterest.com/pin/158611218096754787/
En gebruik daar deze enveloppen voor:
Afbeelding

Heb nu:
1 Puzzelkaart met foto van ons of zijn konijnen
2 Verbind de cijfers-boodschap http://pinterest.com/pin/158611218096809227/
3 Dog Tag met op de ene kant foto van ons samen en de andere kant QR code met boodschap (alleen nog even vinden waar ik dat kan doen.... Voor niet al teveel geld. Dus als iemand dat ook weet...)
4 Scrable Grams + op elke letter achterop een eigenschap van hem waar ik gek op bed http://pinterest.com/pin/158611218097005507/
5 Valentine Airplane met boodschap http://pinterest.com/pin/158611218097004927/
6 10 reasons why I love you
7 DIY love note van mij eentje ingevuld en voor hem eentje om in te vullen en naar mij te sturen http://pinterest.com/pin/158611218097012444/
8 Wegkraskaartje Are you lucky in love? http://pinterest.com/pin/158611218097029185/
9 ----------
10 Credit card style mp3-speler met boodschap er op http://www.dealextreme.com/p/credit-car ... 70?item=28
11 Bericht van zijn beste kameraad (dat gaat ie niet verwachten denk ik in mijn cheesy boekje :D)
12 Stukje hout en daar een hartje en onze initialen in krassen met als boodschap iets in de trant van 'Dit gaan we samen nog eens doen ergens'
13 Ballon met boodschap http://pinterest.com/pin/158611218096839579/ (en misschien ook wel er in. Ook wel leuk. Combi. Dat ie het alleen er uit krijgt door op te blazen en kapot te prikken.
14 Knijperberichtje http://pinterest.com/pin/158611218096839546/
15 Handwarmers - Het is koud daar dan en dan houd ik 'm toch nog een beetje warm....
16 Een eigen gemaakt kaartje met zo'n oogdingetje en een hartje maken van mijn vingerafdruk. *oogje* *hartje van vingerafdruk* U Zo'n oogje: http://pinterest.com/pin/158611218097004860/
17 Eigen gemaakte woordzoeker met woorden die op ons slaan
18 ---------
19 ---------
20 Sekskraskaart voor de terugkomst... http://i3.photobucket.com/albums/y83/Lo ... b040c9.jpg

Dus ik heb nog maar 3 ideetjes nodig. Iemand nog inspiratie? :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:00

Je hebt al super leuke dingen zeg! :D
Ik weet niet hoe lang hij weg gaat, maar misschien kan je ook iets doen met het aantal dagen dat het nog duurt voordat hij thuis is? Dat hij dat af kan kruisen ofzo of dat je achter elk vakje iets leuks doet? Misschien een decemberkalender bewerken :D

Of een sexy foto van jou in stukjes knippen, die hij dan in elkaar moet zien je te puzzelen (met trillende handjes van het smachten naar jou hahaha)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:10

Hahaha, sexy foto idee is leuk maar absoluut een no-go. Ga niet fysiek beeldmateriaal versturen en al helemaal niet naar een omgeving zoals die :D Heb niet zoveel zin om daar zo sexy te zijn ineens voor zijn collega's. :')

Afkruiskalender is wel leuk ja. :j Alleen weet ik niet of dat in een envelop gaat passen. Daar ga ik nog eens over nadenken. Het is sowieso wel heel leuk om een adventskalender te bewerken tegen die tijd en dan gewoon op te sturen met achter elk hokje iets anders te stoppen (haha, dat wordt veel chocolaatjes eten dan :')).

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:12

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:03

Hey ik ben door een modje naar dit topic gestuurd :D

Mijn topic:
[LZP] Help origineel en leuk cadeau voor rond de 60 collega's!!!

Mijn vraag:
Zoals de titel al zegt: Help origineel en leuk cadeau voor rond de 60 collega's!!! :')

Einde van stage is bijna in zicht en heb hier super naar mijn zin gehad, nu wil ik natuurlijk wat leuks gaan doen maar
niet zoals iedereen hier wanneer iemand jarig is taart neerzetten.. (ja elke week was er wel iemand jarig word nog eens dik hier :') )

Ik loop stage bij 1 van de grootste camera winkels van Nederland (te urk, valt vast wel te vinden dan).. (ik noem de naam expres niet want anders kunnen ze dit topic terug vinden zo slim zijn ze wel :Y) )

Maar ja nu?? Ik heb toch echt wel rond de 60 collega's en heb toch wel makkelijk met 50 gewerkt (verschillende afdelingen stage gelopen zoals winkel/website/service) ik wil eigenlijk wat leuks geven en niet zo standaard als iedereen een stukje taart of saucijzenbroodje (vinden ze dat ook lekker haha)

Een vriendin haar zus die maakt van die design staarten (alle 3D figuren of rijke fantasie mogelijk) kijk niet iedereen hoeft maar het gaat alleen om gebaar dat niet standaard is, maar taart is ook zo weer taart :')

Help.. Ik heb ongeveer nog 2 a 3 weken te gaan :D

Ik hoop zooooo dat jullie mij kunnen helpen...

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:11

Ik denk dat taart wel het goedkoopst is :D Dan idd zo'n taart van je zus dan. Dat is net wat anders en kun je meer op je stagebedrijf afstemmen.
Dan zou ik voor bv je stagebegeleider nog iets extra's doen. Ik heb zo bv aan mijn stageafdeling allemaal een pot met ingrediënten voor koekjes gegeven. Cowgirl en Cowboy koekjes. Maar je zou bv ook een snoeppot kunnen pakken, die vullen met de favoriete of meest toepasselijke snoepjes voor hen en dan zelf de deksel decoreren aan de bovenkant met iets wat over hen zegt ofzo.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:31

Polivy schreef:
Ik denk dat taart wel het goedkoopst is :D Dan idd zo'n taart van je zus dan. Dat is net wat anders en kun je meer op je stagebedrijf afstemmen.
Dan zou ik voor bv je stagebegeleider nog iets extra's doen. Ik heb zo bv aan mijn stageafdeling allemaal een pot met ingrediënten voor koekjes gegeven. Cowgirl en Cowboy koekjes. Maar je zou bv ook een snoeppot kunnen pakken, die vullen met de favoriete of meest toepasselijke snoepjes voor hen en dan zelf de deksel decoreren aan de bovenkant met iets wat over hen zegt ofzo.

die taart is nou ook niet bepaald goedkoop _O-

http://caek.nl/

Maar dan zit ik te denken aan hun logo van bedrijf of is een camera winkel/webshop? Ik wil gewoon wat leuks zodat er een glimlach op hun gezicht komt, dat het eens wat anders is.. Kan natuurlijk ook lekker origineel zijn en gewoon grill worst doen met wat leuks _O- ze zijn hier overal blij mee..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:39

O wacht het is de zus van een vriendin. Niet goed gelezen. Weet nl. dat het niet goedkoop is want doe het zelf ook. Maar dacht: je zus doet het vast voor minder. Maar dat gaat dan niet op.
Zou iig zelf niet voor 60 man iets doen. Of iig daar dan iets kleins voor zoals zakje klavertje vier zaadjes. En dan echt apart iets voor de mensen waar je nauw mee hebt samengewerkt.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:53

Polivy schreef:
Hahaha, sexy foto idee is leuk maar absoluut een no-go. Ga niet fysiek beeldmateriaal versturen en al helemaal niet naar een omgeving zoals die :D Heb niet zoveel zin om daar zo sexy te zijn ineens

Daar heb je wel een punt inderdaad, snap ik :j
Je kan het wel doen met een gewone foto of juist met een vette knipoog naar het sexy, zoals je hoofd op een sexy modellenlichaam plakken op zo'n manier dat het meteen duidelijk is dat jij het niet bent
Briefje erbij met iets in de trant van "deze foto is er om te checken of je nog een reeël beeld van me hebt of dat de hormonen inmiddels zo naar je hoofd zijn gestegen dat ik er in jouw verbeelding nu zo uit zie " ;)

Dan is hij lekker druk aan de puzzel met sexy stukjes fotostukjes en laat je niet te veel van jezelf zien

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 15:32

Doe anders een Camera taart :)

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:07

Jaja de examenuitslag komt er weer aan en mij werd dus door mijn ouders en opa en oma gevraagd wat ik wil hebben wanneer ik slaag (ook trouwens als ik zak, lang verhaal)

Alleen eigenlijk weet ik niks. Ja een paard, de aanschaf kan maar maandelijks nee. Dus dat is al afgevallen. Dat is en blijft een droom

Maar wat moet ik vragen? Ik heb geen idee. Ik heb eigenlijk niks nodig en genoeg dromen, maar dat is gewoon niet te betalen. Hebben jullie leuke ideeën?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:22

Ayla_4Ever schreef:
Doe anders een Camera taart :)

Zat idd aan te denken..

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 21:14

Hallo allemaal!

Mijn vriend word 21 juni 22 jaar.. Wij zijn nu meer als 1,5 jaar samen en hebben pas geleden een fotoshoot gedaan! Nu zat ik te denken om hem daarvan een foto op linnen te geven! Is dit leuk of is dit meer voor vrouwen?

Hebben jullie anders nog suggesties? Hij doet nu de opleiding electrotechniek en voor de rest doet die niet echt specifieke dingen!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:45

Wel mooi hoor, een foto op canvas! Gewoon doen! :j

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 23:02

Ja, vind ik ook een mooi cadeau. Je hebt ons niet nodig hoor Ginootje :D

Denise: parachutespringen? :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 23:02

Iemand trouwens nog grappige en leuke dingen voor in mijn envelop-boekje?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 23:15

Polivy schreef:
Iemand trouwens nog grappige en leuke dingen voor in mijn envelop-boekje?

Had je mijn aanvulling gelezen? :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 23:17

Jup. Die gaat als optie voor de puzzel-envelop mee :D

Heb ook al een superman dog costume gekocht op ebay in de hoop dat zijn konijntje het past. En dan hopelijk foto kunnen maken zodat die er ook in kan :')

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 18:20

Oke dan ga ik dat maar bestellen!! :)

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:27

Lynniiie schreef:
Het is bijna Vaderdag en normaal doen we nooit wat met moederdag of vaderdag.
Maar doordat mijn vader de ziekte van Alzheimer heeft gekregen. besef ik pas echt hoe belangrijk een vader in je leven eigenlijk is.
En nou de vraag nu zoek ik een speciaal cadeau om aan hem te geven samen met mijn zusjes en broertje. Voor mijn opleiding heb ik een levensboek gemaakt voor mijn vader, dus zoiets heeft ie al. Ben op dit moment totaal niet creatief, dus dacht mensen van bokt hebben vast wel leuke ideeen.

Niemand ideeen?

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:28

Lynniiie schreef:
Lynniiie schreef:
Het is bijna Vaderdag en normaal doen we nooit wat met moederdag of vaderdag.
Maar doordat mijn vader de ziekte van Alzheimer heeft gekregen. besef ik pas echt hoe belangrijk een vader in je leven eigenlijk is.
En nou de vraag nu zoek ik een speciaal cadeau om aan hem te geven samen met mijn zusjes en broertje. Voor mijn opleiding heb ik een levensboek gemaakt voor mijn vader, dus zoiets heeft ie al. Ben op dit moment totaal niet creatief, dus dacht mensen van bokt hebben vast wel leuke ideeen.

Niemand ideeen?

Leuke foto van jou & zusje en broertje op linnen :P ?

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:01

Mijn gastvader uit Amerika, waarbij ik een jaar heb gewoond verjaard 13 juli net wanneer ik daar opnieuw op bezoek ben .. :)
Wat zal ik hem geven ?
Ik heb echt geen inspiratie :=

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:33

Waar houdt ie van?

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 06:34

Toch blijf ik twijfelen of ik die canvas wel moet geven... Ben bang dat die het niet leuk vind.. Wat een dilemma :P