Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Lieser schreef:Ineke2 schreef:Ze bedoelt dat ze het jammer vindt dat het niet verboden is voor de jaarwisseling 2025-2026.
Vind ik overigens ook erg jammer en is volgens mij puur een geldkwestie.
Klopt, de vuurwerkverkopers moeten gecompenseerd worden (en de afspraken daarover zijn nog steeds niet rond).

Telpeva schreef:Iemand heeft met zijn poten aan mijn scootmobiel gezeten terwijl ik in de Kruidvat liep en er geen zicht op had.
Leuk als je 6kmh verwacht omdat je hem in die stand achter had gelaten, en 25kmh krijgt omdat iemand zijn poten niet thuis kon houden.
Telpeva schreef:Ik denk dat iemand een poging heeft gedaan ermee weg te rijden, die hendel om de snelheid in te stellen zit op de plaats waar je bij een benzine scooter de motor start.
Vanaf nu ga ik maar elke keer het alarm activeren zodra hij buiten mijn zicht komt, dan mogen mensen die hem aanraken zich helemaal de *** schrikken.
DuoPenotti schreef:Daarnaast is het voor allemaal bijverdienste, geen hoofdbaan.
Lieser schreef:DuoPenotti schreef:Daarnaast is het voor allemaal bijverdienste, geen hoofdbaan.
Nou, dat geldt misschien wel voor de fietsenwinkels en tuincentra die het verkopen, maar niet voor de importeurs. Die lopen 100 miljoen per jaar mis met oud en nieuw. Bovendien hebben de fietsenwinkels en tuincentra speciale opslagunits moeten laten bouwen om het vuurwerk op te slaan. Die kosten zullen ze ook terug willen.

Citaat:Klopt, de vuurwerkverkopers moeten gecompenseerd worden (en de afspraken daarover zijn nog steeds niet rond).
Dammie schreef:Citaat:Klopt, de vuurwerkverkopers moeten gecompenseerd worden (en de afspraken daarover zijn nog steeds niet rond).
Die vuurwerk verkopers hebben geen f*ck bijgedragen aan de kosten die ziekenhuizen, brandweer en politie gemaakt hebben om schade door vuurwerk te voorkomen of patiënten te opereren. Om over de schade aan bezittingen nog maar te zwijgen. Ik wil eerst als belastingplichtige en persoon met een ziektekostenverzekering compensatie voor wat ik bijgedragen heb aan die ongein, voordat die zeikerds ergens recht op hebben.
Lieser schreef:DuoPenotti schreef:Daarnaast is het voor allemaal bijverdienste, geen hoofdbaan.
Nou, dat geldt misschien wel voor de fietsenwinkels en tuincentra die het verkopen, maar niet voor de importeurs. Die lopen 100 miljoen per jaar mis met oud en nieuw. Bovendien hebben de fietsenwinkels en tuincentra speciale opslagunits moeten laten bouwen om het vuurwerk op te slaan. Die kosten zullen ze ook terug willen.
denisesilver schreef:Wauw. Hoor net van mijn zus waarom mijn moeder chagrijnig is. Mijn vader had een grapje gemaakt dat ze altijd de mannengriep heeft. Maar ze moet altijd alles serieus opvatten als ze een reden wil hebben ergens haar gal over te spuwen. Vervolgens durft ze ook nog eens te zeggen dat wij haar gewoon dood hadden laten gaan. Jeweetwel, toen mijn zus de ambulance belde toen ze een infarct had en net zolang bleef doorzeuren tegen de triage arts van de SEH totdat ze mocht langskomen toen ze acute nierfalen had. Hé, zoek het de volgende keer lekker helemaal zelf uit. Egoïstische randdebiel. Ik ben zo helemaal klaar met dat mens hè.
Voordat mensen gaan steigeren, disclaimer: dit is een uiting van frustratie.
Little_Gift schreef:denisesilver schreef:Wauw. Hoor net van mijn zus waarom mijn moeder chagrijnig is. Mijn vader had een grapje gemaakt dat ze altijd de mannengriep heeft. Maar ze moet altijd alles serieus opvatten als ze een reden wil hebben ergens haar gal over te spuwen. Vervolgens durft ze ook nog eens te zeggen dat wij haar gewoon dood hadden laten gaan. Jeweetwel, toen mijn zus de ambulance belde toen ze een infarct had en net zolang bleef doorzeuren tegen de triage arts van de SEH totdat ze mocht langskomen toen ze acute nierfalen had. Hé, zoek het de volgende keer lekker helemaal zelf uit. Egoïstische randdebiel. Ik ben zo helemaal klaar met dat mens hè.
Voordat mensen gaan steigeren, disclaimer: dit is een uiting van frustratie.
Nouja uiting van frustratie of niet, iemand verwijten voor randdebiel en dan nog je eigen moeder, vind ik wel een beetje ver gaan... Sowieso is randdebiel al niet echt een sympathiek scheldwoord...