Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Gisteren contact gehad met HR voor de nieuwe functie. Daarna direct een mail dat de eerste cursus over 2 weken gepland staat. Ik had de keuze om eerst mee te kijken en ik denk dat ik dat wel ga doen. De cursus dan al geven vind ik iets te snel. Heb niet echt tijd om mij goed in te lezen en voor te bereiden en moet ook nog ingewerkt worden. Daarnaast nog de diensten draaien waarin ik voor stond ingepland en nog andere vergaderingen.
Nee ik wacht wel even tot de volgende, dan heb ik ruim 4 maanden de tijd om goed in te lezen, zelf nog een cursus te gaan doen, en om nieuwe dingen te verzinnen voor de cursus.
over 2 weken is een beetje te snel om dat allemaal al te moeten doen
maralyn schreef:Zebrastreep schreef:Gisteren contact gehad met HR voor de nieuwe functie. Daarna direct een mail dat de eerste cursus over 2 weken gepland staat. Ik had de keuze om eerst mee te kijken en ik denk dat ik dat wel ga doen. De cursus dan al geven vind ik iets te snel. Heb niet echt tijd om mij goed in te lezen en voor te bereiden en moet ook nog ingewerkt worden. Daarnaast nog de diensten draaien waarin ik voor stond ingepland en nog andere vergaderingen.
Nee ik wacht wel even tot de volgende, dan heb ik ruim 4 maanden de tijd om goed in te lezen, zelf nog een cursus te gaan doen, en om nieuwe dingen te verzinnen voor de cursus.
over 2 weken is een beetje te snel om dat allemaal al te moeten doen
Ze zijn enthousiast, hahah!
Daphne__ schreef:Ik wil al een week nieuwe schoenen kopen, vind ze zo leuk. Maar mijn hond is net geopereerd en moest vandaag op controle, dus wou geen geld uitgeven tot ik zeker wist dat alles goed is..
Net terug van de dierenarts, alles goed, dus zit nu klaar om ze te bestellen..
En nu twijfel ikToch nog even verder kijken.
_San87_ schreef:Daphne__ schreef:Ik wil al een week nieuwe schoenen kopen, vind ze zo leuk. Maar mijn hond is net geopereerd en moest vandaag op controle, dus wou geen geld uitgeven tot ik zeker wist dat alles goed is..
Net terug van de dierenarts, alles goed, dus zit nu klaar om ze te bestellen..
En nu twijfel ikToch nog even verder kijken.
Bij twijfel niet doen, goed voor de portemonnee!