Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yavanna schreef:Little_Gift schreef:Dus moet de natuur en de rust en de vrijheid maar weer eens wijken voor al die mensen die eigen kinderen wensen?
Er zijn opties genoeg om alsnog woningen te creëeren zonder dat in een rustig dorp te moeten forceren
Ik ben t deels met je eens, maar als je in een huis woont en er door omstandigheden uitmoet ( scheiding bv, of onhoudbare situaties ) is het toch wel heel fijn als je in het dorp/stad/gehucht kunt blijven waar je altijd gewoond hebt.
Woningen in kantoorpanden gebeurd gelukkig al, maar ook daar zitten heel veel haken en ogen aan.
Wat ik vooral stom vind dan is dat een ( en ik ga nu heel veel mensen over mij heen krijgen, maar ik heb het zelf meegemaakt ) dat een “eigen” inwoner moet wijken voor een statushouder.
Er is mij toentertijd echt meegedeeld dat ze mij niet aan een huis konden helpen omdat een statushouder voorrang heeft. En op mijn opmerking moet ik dan in mijn auto onder een brug gaan wonen ik letterlijk “ als dat de enige optie voor u is, ja “kreeg.
En het meest stomme is dat een statushouder dan met regelmaat een kamer, appartement of het hele huis tegen woekerprijzen doorverhuurd.

Selina schreef:Ik ga nu een hele provincie boos maken
Maar ik krijg de kriebels van ‘ons mam’ en ‘ons Petra’![]()
Zeg gewoon ‘mam’ of ‘pap’