Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kimberly1995 schreef:Suliko schreef:De seven-year itch in relaties bestaat echt. Potverdikkie.
De wat?
Coco4life schreef:Siggislief schreef:De hele dag ijskoud gehad, zelfs met een jas dat voor in -20 graden bedoelt is..
Liefst ging ik vanmiddag rond 13.00u naar huis maar werd weer aan het werk gezet.![]()
Morgen mag ik hopelijk wel om 12u naar huis
Ik had dat laatst ook, was ik ziek
Suzanne F. schreef:7 is inderdaad een getal van volheid en eindiging. Je hoort het vaker dat relaties na 7 jaar een dip krijgen. Of dat je na 7 jaar een andere baan wil etc.
Suliko schreef:Suzanne F. schreef:7 is inderdaad een getal van volheid en eindiging. Je hoort het vaker dat relaties na 7 jaar een dip krijgen. Of dat je na 7 jaar een andere baan wil etc.
Ja klopt, je hoort het vaker. Volgens mij gebaseerd op het idee dat om de 7 jaar al je cellen volledig vernieuwd zijn en je dus een nieuwe ‘jij’ bent. Al heb je ook cellen die een stuk vaker en sneller vernieuwen. Ik vind het ergens ook wel een mooie gedachte, dat je zo bepaalde stadia hebt in je leven. Het ligt ook wel een beetje in lijn met kind, puber, jongvolwassene, volwassene, midlife crisis, etc![]()
Ik denk dat we er wel uit gaan komen, ergens is het ook mooi om je dynamieken uit te pluizen en wat niet meer dient of helpend is de deur uit te gooien. Alleen jammer dat daar vaak veel pijn en weerstand bij komt kijken. En dat zelfs als je je bewust bent van je patronen en waar ze vandaan komen, ze niet zo 1 2 3 doorbroken zijn. Nu wil ik vooral heel hard janken en me niet zo eenzaam voelen.
Suliko schreef:Ik denk dat we er wel uit gaan komen, ergens is het ook mooi om je dynamieken uit te pluizen en wat niet meer dient of helpend is de deur uit te gooien. Alleen jammer dat daar vaak veel pijn en weerstand bij komt kijken. En dat zelfs als je je bewust bent van je patronen en waar ze vandaan komen, ze niet zo 1 2 3 doorbroken zijn. Nu wil ik vooral heel hard janken en me niet zo eenzaam voelen.
luuntje schreef:Bokkers die schrijven dat het bij hun droog is.
Gruwelijk jaloers.
Hier regent het al de hele dag.
Coco4life schreef:Siggislief schreef:De hele dag ijskoud gehad, zelfs met een jas dat voor in -20 graden bedoelt is..
Liefst ging ik vanmiddag rond 13.00u naar huis maar werd weer aan het werk gezet.![]()
Morgen mag ik hopelijk wel om 12u naar huis
Ik had dat laatst ook, was ik ziek
Suliko schreef:Ja klopt, je hoort het vaker. Volgens mij gebaseerd op het idee dat om de 7 jaar al je cellen volledig vernieuwd zijn en je dus een nieuwe ‘jij’ bent. Al heb je ook cellen die een stuk vaker en sneller vernieuwen. Ik vind het ergens ook wel een mooie gedachte, dat je zo bepaalde stadia hebt in je leven. Het ligt ook wel een beetje in lijn met kind, puber, jongvolwassene, volwassene, midlife crisis, etc![]()
Ik denk dat we er wel uit gaan komen, ergens is het ook mooi om je dynamieken uit te pluizen en wat niet meer dient of helpend is de deur uit te gooien. Alleen jammer dat daar vaak veel pijn en weerstand bij komt kijken. En dat zelfs als je je bewust bent van je patronen en waar ze vandaan komen, ze niet zo 1 2 3 doorbroken zijn. Nu wil ik vooral heel hard janken en me niet zo eenzaam voelen.
rien10 schreef:luuntje schreef:Bokkers die schrijven dat het bij hun droog is.
Gruwelijk jaloers.
Hier regent het al de hele dag.
Ze liegen. Echt.