Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 21:12

De seven-year itch in relaties bestaat echt. Potverdikkie. ;(

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 21:20

Zo moe, chagrijnig en depri weer na een kantoordag ;( mag ik even normaal kunnen functioneren aub?

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 21:24

Suliko schreef:

De wat? :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 21:32

kimberly1995 schreef:
Suliko schreef:

De wat? :')

De ‘theorie’ dat veel relaties breken op 7 jaar. Er wordt gezegd dat rond die tijd, wanneer het toch wel echt een lange termijn relatie wordt, er dingen gaan schuren. Dat noemen ze the seven-year itch of jeuk. :')

We maakte er altijd grapjes over. Maar waar we eigenlijk nooit moeilijkheden hebben gehad, zitten we nu wel opeens in een complexe situatie met stomme patronen en dynamieken. En dat is zo pijnlijk.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 21:38

Bokkers die schrijven dat het bij hun droog is.
Gruwelijk jaloers.
Hier regent het al de hele dag.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 21:39

7 is inderdaad een getal van volheid en eindiging. Je hoort het vaker dat relaties na 7 jaar een dip krijgen. Of dat je na 7 jaar een andere baan wil etc.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 21:45

Hard aan het duimen dat de nutribound morgen echt binnen kom. Cooper is nog steeds beroerd en weigert te eten. Morgen maar weer naar de dierenarts voor de 3de keer.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 21:48

Coco4life schreef:
Siggislief schreef:
De hele dag ijskoud gehad, zelfs met een jas dat voor in -20 graden bedoelt is..
Liefst ging ik vanmiddag rond 13.00u naar huis maar werd weer aan het werk gezet. :')

Morgen mag ik hopelijk wel om 12u naar huis _O-

Ik had dat laatst ook, was ik ziek :+

Ik ben gelukkig nog niet ziek.. Loop overal tussen door die ziek zijn of worden. :')

Er liepen ook al de hele dag honden rond op het erf lekker nat geregend die dan proberen te drogen,
langs je benen heen.. 8)7

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 21:49

luuntje schreef:
Gruwelijk jaloers.

Ja idd. Toen ik straks keek 25mm en het einde nog niet in zicht.

Ik klaag niet snel over regen. Maar nu is het wel klaar. En nee ook geen sneeuw.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:07

Suzanne F. schreef:
7 is inderdaad een getal van volheid en eindiging. Je hoort het vaker dat relaties na 7 jaar een dip krijgen. Of dat je na 7 jaar een andere baan wil etc.

Ja klopt, je hoort het vaker. Volgens mij gebaseerd op het idee dat om de 7 jaar al je cellen volledig vernieuwd zijn en je dus een nieuwe ‘jij’ bent. Al heb je ook cellen die een stuk vaker en sneller vernieuwen. Ik vind het ergens ook wel een mooie gedachte, dat je zo bepaalde stadia hebt in je leven. Het ligt ook wel een beetje in lijn met kind, puber, jongvolwassene, volwassene, midlife crisis, etc :')

Ik denk dat we er wel uit gaan komen, ergens is het ook mooi om je dynamieken uit te pluizen en wat niet meer dient of helpend is de deur uit te gooien. Alleen jammer dat daar vaak veel pijn en weerstand bij komt kijken. En dat zelfs als je je bewust bent van je patronen en waar ze vandaan komen, ze niet zo 1 2 3 doorbroken zijn. Nu wil ik vooral heel hard janken en me niet zo eenzaam voelen. -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:10

Aguttie, dikke knuf! :knuffel: :knuffel:
Misschien moet je een Siepie bij de Hema halen.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:11

Siggislief schreef:
Ik ben gelukkig nog niet ziek.. Loop overal tussen door die ziek zijn of worden. :')

Hier ook! Halve klas ziek, leraren ook veel. Maar ik ben nu wel degene die hier over zit mee te kletsen, maat volgens mij begin ik zelf een beetje ziek te worden! :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:24

Suzanne F. schreef:

Dankjewel <3

En hoe weet jij dat de Siepie knuffel in mijn hoofd zit sinds er daar een topic over is geopend? _O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:25

Suliko schreef:
Suzanne F. schreef:

Ja klopt, je hoort het vaker. Volgens mij gebaseerd op het idee dat om de 7 jaar al je cellen volledig vernieuwd zijn en je dus een nieuwe ‘jij’ bent. Al heb je ook cellen die een stuk vaker en sneller vernieuwen. Ik vind het ergens ook wel een mooie gedachte, dat je zo bepaalde stadia hebt in je leven. Het ligt ook wel een beetje in lijn met kind, puber, jongvolwassene, volwassene, midlife crisis, etc :')

Ik denk dat we er wel uit gaan komen, ergens is het ook mooi om je dynamieken uit te pluizen en wat niet meer dient of helpend is de deur uit te gooien. Alleen jammer dat daar vaak veel pijn en weerstand bij komt kijken. En dat zelfs als je je bewust bent van je patronen en waar ze vandaan komen, ze niet zo 1 2 3 doorbroken zijn. Nu wil ik vooral heel hard janken en me niet zo eenzaam voelen. -O-

Suliko hele dikke knuffel :(:)
Hier al 46 jaar bij elkaar dus we hebben het nodige achter de rug maar als het goed zit zit het goed :j

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:27

Suliko schreef:

Hele dikke knuffel :(:)

Ik heb afgelopen zomer, zoals elke zomer, veel geklaagd over de robotstofzuiger van mijn buurman die gemiddeld 3 à 4 uur per dag aan staat, als hij er niet is, en echt bizar lawaai maakt. Goed, hij heeft dus een nieuwe! Hoera!

En nu ben ik doof door het aneurysma. Fml :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:31

Suliko schreef:
Suzanne F. schreef:

Dankjewel <3

En hoe weet jij dat de Siepie knuffel in mijn hoofd zit sinds er daar een topic over is geopend? _O-

Dat voelde ik gewoon. Je hebt een Siepie nodig.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:32

Super leuke pony gezien die aan al m'n eisen voldoet en nu wil ik eigenlijk gaan kijken, maar had mezelf beloofd om pas in het nieuwe jaar naar paarden te gaan kijken. Maar window shoppen op paarden gaat altijd fout. Waarom ben ik zo :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:35

Dat ik vroeger met twee vriendinnen een groepje van drie was. Maar de één heeft het gewoon laten doodbloeden bij die andere (geeft ze zelf ook toe) en dat ik het gevoel heb dat ze dit nu ook bij mij doet :\

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:39

Ik was juist redenen aan het bedenken waarom ik geen Siepie nodig heb, maar je hebt helemaal gelijk.

En dankjewel voor de knuffels chanicha en black_kelpie!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 23:05

Ik was net in mijn slaapkamer tot ik bedacht dat ik mijn AirPods had willen meenemen. (Dochter ligt in mijn bed en ik wilde nog even een stukje van mijn luisterboek luisteren) dus ik terug naar de keuken want daar liggen ze. Onderweg word ik afgeleid met andere dingen die mij nog te binnen schoten om te doen. 3x raden wie er terug is in haar slaapkamer zonder AirPods. Laat ook maar weer.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 23:25

Ow niet leuk suliko :(:)
Wat betreft de baan, ik kijk eerst even of ik de promotie aanpak..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 23:33

luuntje schreef:
Gruwelijk jaloers.

Hier ook en nu sneeuwt het al de hele avond. En het is nog eens van die natte poedersuiker.

Coco4life schreef:
Siggislief schreef:
De hele dag ijskoud gehad, zelfs met een jas dat voor in -20 graden bedoelt is..
Liefst ging ik vanmiddag rond 13.00u naar huis maar werd weer aan het werk gezet. :')

Morgen mag ik hopelijk wel om 12u naar huis _O-

Ik had dat laatst ook, was ik ziek :+

Ik ook afgelopen donderdag. :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 23:43

Suliko schreef:

:(:)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 00:01

luuntje schreef:
Gruwelijk jaloers.

Ze liegen. Echt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 00:05

rien10 schreef:
luuntje schreef:
Gruwelijk jaloers.

Ze liegen. Echt.

:= er zat een gat in de bewolking dus zuid friesland was vrijwel de hele middag bespaart van de regen. Staat voor straks wel een sneeuwbuitje op mijn radar, wie weet