Dat huis is denk ik een beetje zoals het meeste andere van die Chinese shops: leuk gefotoshopt maar in het echt weinig soeps
Koper
Geplaatst: Vandaag, 13:29
Bij dat soort webshops moet ik altijd denken aan de ontwerpster die haar jurk op zo'n Chinese fast fashion website zag (met haar foto's van de echte jurk) en die besteld heeft om de verschillen eens te bekijken. Maar dat is voor dit topic misschien een beetje te off topic.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: Vandaag, 14:23
Heb je daar een naam bij of een linkje? Het maakt mij wel nieuwsgierig.
40ft vertaalt naar +- 12 meter, ik neem aan dat ze square feet of vierkante meter bedoelen daarmee. Voor dat geld heb je dan denk ik 1 zo'n vierkant onderdeel ofzo? Want pakweg 3,5 meter x 3,5 meter. Dan zou ik denk ik meer vertrouwen hebben in een oude caravan. Of het paard de wei op gooien en een bed op stal neerzetten
Koper
Geplaatst: Vandaag, 15:02
Paar weken geleden kwam hier een konvooi van Skilpod voorbij. Eerst een voertuig met allerlei elektronika, toen twee wagens met pods (soort container die je kunt koppelen tot een woning) en dan nog wat kleiner materiaal en uiteindelijk een hijskraan. Allemaal heel netjes aangekondigd in de buurt met gegevens van het bedrijf er bij, en heel professioneel uitgevoerd. Beide pods werden in één beweging om het huis van mijn buurtjes de zijstraat in gestuurd waar ze moesten komen te staan en het paste nét maar alles was bijzonder goed gecoördineerd. Ze zijn van een uur of 7 's ochtends tot halverwege de middag bezig geweest om alles op de plek te zetten, te koppelen en aan te sluiten enzo. Echt een kant-en-klare woning. Daar zou ik een klein huisje kopen als ik het kon betalen. België is ook een stuk minder ver dan China als er iets aan de hand is.