Independence schreef:Dat ik altijd wakker lig van dingen waar ik nu niks aan kan veranderen. Ik geef ponylessen en hoorde vandaag van een moeder over pesterijtjes. Dat gebeurt dan voor ik er ben. Ik wordt er zo verschrikkelijk kwaad om, je deelt verdorie een hobby, doe gewoon normaal.
Maar het heeft dus echt geen zin om hier de hele nacht over na te denken. (Maar als iemand hier ervaring mee heeft/weet hoe ik dit het beste kan aanpakken dan is advies heel erg welkom)
Iedereen stevig aanspreken de eerst volgende les. Niemand bij naam noemen. Helemaal als je normaal de niet zo strenge juf bent, wilt dat nog weleens afschrikken heb ik gemerkt vroeger op de middelbare. Eventueel bij die moeder te raden gaan wat er precies wordt gedaan of gezegd, dat je het daar direct op kan gooien. Vooral jonge kinderen hebben niet altijd door dat wat ze doen pesten is helaas. Daarnaast een ultimatum eraan hangen "Als ik dit nog eens verneem dan..."
Oh kerstkaarten, ik heb me er dus altijd aan geërgerd dat mensen je daarmee verplichten kaarten terug te sturen, en dat heb ik dan ook nooit gedaan
Ik erger me aan extreem slechte nachtrust, omdat m'n zus, zwager en daarmee de katten steeds over en weer over de trap gingen lopen om drie uur 's nachts. En aan m'n droge keel. En aan het feit dat het nog geen weekend is 
Edit: en mijn pakketje zou gisteren geleverd zijn, maar er is hier niets ontvangen
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 22-12-22 09:13, in het totaal 1 keer bewerkt