Urbanus schreef:Ik heb een bloedhekel aan Harry Potter en LotR.
Ben het niet vaak met je eens maar deze mening deel ik helemaal

Ook nog nooit boek van gelezen of film gezien
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Ik vond daar dus geen doorkomen aan, Breaking Badmaar daar ben ik geloof ik uniek in, iedereen vindt die serie fantastisch.
Handmaids tale vind ik ook een fantastische serie, kijk al weer uit naar de volgende aflevering
miccamaaike schreef:Iets minder vijandig mag wel Urbanus. Dit is een topic waar al jaren lang met respect met elkaar omgegaan wordt. Dit is al de 2e keer dat jij zo kort door de bocht doet, persoonlijk zit ik daar echt niet op te wachten. Dit is een topic waar mensen interesse in elkaar tonen en als het jou allemaal niet zo boeit vraag ik me af of je hier dan wel op de goede plek zit.
Detroit schreef:pimaude schreef:Gefeliciteerd !
Nog bedankt![]()
Ik ben ook benieuwd met hoeveel we nu zijn![]()
Vandaag achter gekomen dat klussen en ikeakasten alleen in elkaar zetten ook niet aan mij besteed is. Wat een hell
miccamaaike schreef:Iets minder vijandig mag wel Urbanus. Dit is een topic waar al jaren lang met respect met elkaar omgegaan wordt. Dit is al de 2e keer dat jij zo kort door de bocht doet, persoonlijk zit ik daar echt niet op te wachten. Dit is een topic waar mensen interesse in elkaar tonen en als het jou allemaal niet zo boeit vraag ik me af of je hier dan wel op de goede plek zit.