Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 12:50

Urbanus schreef:
Ik heb een bloedhekel aan Harry Potter en LotR.

Ben het niet vaak met je eens maar deze mening deel ik helemaal :+
Ook nog nooit boek van gelezen of film gezien

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 12:52

Lotr heb ik ook nooit liefde voor gehad maar Harry Potter wel … elk deel in de bios gezien ook.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:09

Alja schreef:
Urbanus schreef:
Ik heb een bloedhekel aan Harry Potter en LotR.

Ben het niet vaak met je eens maar deze mening deel ik helemaal :+
Ook nog nooit boek van gelezen of film gezien

+1.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:18

miccamaaike schreef:
Ik vond daar dus geen doorkomen aan, Breaking Bad :+ maar daar ben ik geloof ik uniek in, iedereen vindt die serie fantastisch.

Handmaids tale vind ik ook een fantastische serie, kijk al weer uit naar de volgende aflevering :D

Same hoor. Heb het wel uitgekeken. Moest toch meepraten, maar vond breaking bad geen hol aan :o

Fantasy enzo houd ik ook niet van.

Je hebt op de radio genre zo'n rubriek waar je in het weekend heen kan bellen om iets op te biechten en de intro was iets van "Wil jij er nu eindelijk een keer voor uitkomen dat er voor jou niets beters is dan op je vrije Zaterdag helemaal tot rust te komen onder het genot van een bak popcorn en een lekker politiek debat. Of draag je altijd twee verschillende sokken waardoor je partner altijd de juiste sok kwijt is?" .
En ik kon alleen maar denken:

.1 Ik wist niet dat zo'n accurate omschrijving van mijn persoonlijkheid zo kort samengevat kon worden.
.2 Ik wist ook niet dat ik me er kennelijk voor moet schamen.
.3 en dat ik het vervolgens weer op zou moeten biechten.

Maar bij deze mijn officiele coming-out :D . Love politieke debatten.

Ik word depressief van allerlei drama series of intens dramatische plotten. Dus gewoon stoffige, ouwehoerende mensen waarbij je in slaap kunt vallen is mijn top-entertainment *\o/* . Tour de france is ook zoiets intens saais waar ik helemaal prat op kan gaan.

Series kijk ik bijna niet, en als ik ze kijk vaak Nederlands zodat ze slecht geacteerd zijn en ik niet teveel mee ga leven en depressief word :') . Of het moet heel cheesy zijn. Lucifer heb ik op-en-top van genoten (mijn vriend stiekem ook :D ) maar ik weet niet wat genanter is :D

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:20

Nu we het toch over series hebben... Ik ben niet echt een Netflix fan, maar één van de positieve kanten van Netflix vind ik dat ze ruimte bieden aan Europese makers om dingen te produceren in hun eigen taal en over hun eigen regio. De serie Wielka Woda (High Water) vond ik zó goed. Een soort combinatie van Chernobyl (spannende opbouw, conflicten tussen mensen, autoriteiten die falen) en de klassieke rampenfilm (hoofdpersonage die de ramp ziet aankomen maar niet wordt begrepen, heel gefocust op de personages). Gooi daar nog een hele fijne cinematografie overheen en je hebt me. :D Maar ik ben sowieso groot fan van Europese drama. Het genre dan, niet de staat van de politiek en maatschappij. :))

Kleine toevoeging: deze post staat dus weer heerlijk haaks op mijn voorganger, haha. :D

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:58

Grappig om zo de verschillen te lezen.

Tour de france is ook iets wat ik heerlijk vind. Net als lange afstand schaaten, heerlijk om naar te kijken. Politieke debatten dan iets minder maar staat vaak wel op de achtergrond aan mocht ik de mogelijkheid hebben.

Breaking Bad hype snap ik ook niet, heb het al 3x geprobeerd op aandringen van mijn vriend. Maar hij is uiteindelijk zelf verder gegaan. Net als Harry Potter en Lord of the Rings; nooit begrepen en dat zal ook niet gebeuren.

Ben wel benieuwd met hoeveel we nu zijn. Leuk dat je er nog bij bent gekomen Zertab.

miccamaaike

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 14:50

Oh fijn dat ik niet de enige ben die Breaking Bad niet leuk vindt. Mijn man is idd ook alleen verder gaan kijken.

Harry Potter en LOTR heb ik ook echt helemaal niks mee. Van beiden 1 film gezien maar ik heb er niks mee.

Ach ja zoveel mensen zoveel wensen he :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 14:51

Breaking Bad ben ik ook halverwege gestopt. Vond er niets aan :')

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 14:55

Breaking Bad vind ik ook niks en dan zal ik nu wel vloeken in de kerk maar Titanic... :r

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:24

Noisy schreef:
Breaking Bad vind ik ook niks en dan zal ik nu wel vloeken in de kerk maar Titanic... :r

Die is ook vreselijk idd...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:28

Mensen, je hoeft echt niet te melden of je het vaak eens bent met me als je het toevallig eens een keer eens bent met me. Boeit echt niet.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:55

Iets minder vijandig mag wel Urbanus. Dit is een topic waar al jaren lang met respect met elkaar omgegaan wordt. Dit is al de 2e keer dat jij zo kort door de bocht doet, persoonlijk zit ik daar echt niet op te wachten. Dit is een topic waar mensen interesse in elkaar tonen en als het jou allemaal niet zo boeit vraag ik me af of je hier dan wel op de goede plek zit.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 16:16

miccamaaike schreef:
Iets minder vijandig mag wel Urbanus. Dit is een topic waar al jaren lang met respect met elkaar omgegaan wordt. Dit is al de 2e keer dat jij zo kort door de bocht doet, persoonlijk zit ik daar echt niet op te wachten. Dit is een topic waar mensen interesse in elkaar tonen en als het jou allemaal niet zo boeit vraag ik me af of je hier dan wel op de goede plek zit.

Maar het is niet aan jou om daar over te oordelen.
En dat gezegd hebbende verwijs ik graag even naar de spelregels die in de OP staan...

Heb je vragen, problemen of gaat iets niet lekker in dit topic? Informeer dan M_D_H.

Dit is al de tweede keer dat ik iemand zo zie reageren op Urbanus en ook al de tweede keer dat ik het toevallig zie maar dat niemand mij op de hoogte heeft gebracht.
Jullie zijn deelnemers, jullie spreken niemand aan, dat doe ik namens het beheer.

Ik zou het dan ook fijn vinden als jullie elkaar lekker links laten liggen en mij op de hoogte brengen als er iets is wat jullie niet bevalt.

Alvast bedankt!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 17:20

pimaude schreef:
Gefeliciteerd !

Nog bedankt *\o/*

Ik ben ook benieuwd met hoeveel we nu zijn :))

Vandaag achter gekomen dat klussen en ikeakasten alleen in elkaar zetten ook niet aan mij besteed is. Wat een hell %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 17:59

Detroit schreef:
pimaude schreef:
Gefeliciteerd !

Nog bedankt *\o/*

Ik ben ook benieuwd met hoeveel we nu zijn :))

Vandaag achter gekomen dat klussen en ikeakasten alleen in elkaar zetten ook niet aan mij besteed is. Wat een hell %)

Alsjeblieft! Heb je race om de ringen gezien? Een ikea kastje zonder beschrijving maken :+

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:06

Ikea kastjes zijn relatietesten :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:24

Jodym schreef:
Ikea kastjes zijn relatietesten :')

Vorige week 3 kastjes daar gekocht :o

Manlief laat mij rustig aanklooien en komt alleen als ik hem roep.

Hij heeft het geleerd _O- hij bemoeit zich er dus niet mee en mag het alleen overnemen als ik het vraag cq opdraag }:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:28

miccamaaike schreef:

Dit is niet de eerste keer dat ik meedoe. Maar het was niet vijandig bedoeld, ik vind het gewoon niet nodig om zo'n opmerking te plaatsen.

Verder goede vrienden.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:47

Ik houd van Harry Potter echt geweldig. Heb er zelfs een tattoo van. Hahaha!

Breaking bad zeer goede serie maar ik vind het niet de beste serie ooit. Ik denk dat ik toch wel kies voor Game of Thrones of Vikings.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:50

Breaking Bad hebben we geprobeerd, maar wat een vreselijke serie. Lucifer vind ik wel heel tof en verder 911 en 911 Lone Star. Of Chicago Fire kan ik ook wel waarderen.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 20:05

DonDon schreef:
Ik houd van Harry Potter echt geweldig. Heb er zelfs een tattoo van. Hahaha!

Heb je een foto? Lijkt mij zo vet!! :j

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 20:27

Wij kijken hier niet zo heel veel series. You vonden we wel echt heel leuk en verder hebben we ook genoten van Dertigers. Wij zijn 'savonds meestal met de beesten bezig :+

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 20:33

Een vaatwasser die in een keukenbladen past, ik hou me aanbevolen!

Kleine keuken en ik mis een vaatwasser echt wel.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 21:14

Even nog een leuk nieuwtje en misschien leuk voor mijn toekomstige Santa om te weten. Ik verwacht een jongetje <3 .

Lotr heeft me nooit aangesproken. Harry Potter vind ik dan wel weer leuk.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 21:25

Wat een prachtige woonkamers komen hier voorbij, leuk om te zien.

Mijn favoriete voorwerp in huis is denk ik de wasmachine, met 2 kleine kinderen is die niet echt te missen.

Series en films.. Op dit moment kijk ik Handmaids tale, good doctor. Winx heb ik net afgekeken.
Films, ik heb niet echt een lievelingsfilm. ik kijk graag romantische comedy's en thrillers.. Disney films vind ik ook erg leuk.
Harry Potter vind ik super leuk.. ik heb zelfs een bedeltje van Dobby aan mijn armband :o
Lord of the rings vind ik dan weer niet zo leuk.. Fantasy en science fiction houd ik niet zo van.