MarlindeRooz schreef:Ik moet zo van mezelf weer gaan hardlopen. De vorige keer had ik 2 dagen hoofdpijn na die tijd.
te weinig suiker of water binnen gekregen voor het lopen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik moet zo van mezelf weer gaan hardlopen. De vorige keer had ik 2 dagen hoofdpijn na die tijd.
Kookaburra schreef:deksel schreef:Ik vertel aan mijn moeder dat ik denk dat ik maar eens therapie ga zoeken zodat ik kan verwerken wat er in mijn jeugd is gebeurd. Ik zeg: “Ik denk dat ik getraumatiseerd ben”. Zij zegt: “Oh maar dat denk ik niet hoor. Dat is echt niet gebeurd”.
JA DIT IS HET HELE PUNT (o.a.) WAT JE NU DOET. Godver, mijn gevoel heeft er nooit toe gedaan en nog steeds doet mijn gevoel er niet toe. Alleen dat van haar.
Sterk dat je hulp wilt zoekenIk weet niet hou oud je bent? Als je op school zit, kun je wellicht via je mentor of een vertrouwenspersoon wat hulp krijgen. (Al snap ik dat die stap erg groot voelt.)
Knuffel van mij
Sherivey schreef:MarlindeRooz schreef:Ik moet zo van mezelf weer gaan hardlopen. De vorige keer had ik 2 dagen hoofdpijn na die tijd.
Weet niet hoe lang je loopt, maar ik drink altijd 2 grote glazen water voor het lopen.
Ga ik langer dan 10 km lopen ( of langer dan een uur), dan neem ik ook voor onderweg water mee.
En als ik boven de 15 km loop, gaat er sportdrank mee. Daar zitten ook koolhydraten en zouten in.
Dat laatste zorgt er ook voor dat ik na een lange loop geen knallendr koppijn krijg
deksel schreef:Kookaburra schreef:
Sterk dat je hulp wilt zoekenIk weet niet hou oud je bent? Als je op school zit, kun je wellicht via je mentor of een vertrouwenspersoon wat hulp krijgen. (Al snap ik dat die stap erg groot voelt.)
Knuffel van mij
Bedankt voor de lieve reacties allemaal!
Ik zit niet meer op de middelbare school! Ik bel vandaag de huisarts (denk ik) voor een doorverwijzing naar extra hulp. POH-GGZ lijkt me hiervoor niet voldoende.
Ghostattack schreef:xPabloBokt schreef:Dat Queen maar een vrouwenmodel shirt tussen de merchandise heeft zitten. Hallo??
Vrouwen shirts, wat zijn dat? Waar ik heen ga bestaan vrouwen shirts gewoon niet, ik loop dus standaard in mannenshirtsMeestal vind ik de vrouwen shirts, als ze ze al hebben, ook niet zo leuk..
xPabloBokt schreef:Ghostattack schreef:
Vrouwen shirts, wat zijn dat? Waar ik heen ga bestaan vrouwen shirts gewoon niet, ik loop dus standaard in mannenshirtsMeestal vind ik de vrouwen shirts, als ze ze al hebben, ook niet zo leuk..
Rammstein is daar heel goed in. Die heeft zelfs jurkjes en rokjes..