Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Misschien... een speeddate avond organiseren met z'n team! Oh jaaaa!
Nee de 2 meest geschikte zijn al bezet en de rest is of heel knap, of heel kinky of heel intelligent maar niet echt het totaalpakket.
Urbanus schreef:En iemand vinden die aan je ideale plaatje voldoet wil nog niet zeggen dat je ook verliefd wordt op diegene. Ik heb een tijd gescharreld met de jongen op wie ik sinds groep 7 blind verliefd was. Hij tikte iedere box aan, holy macaroni. De seks was goddelijk. Hij was alles. Maar verliefd worden gebeurde gewoon niet.
En mijn huidige lief tikt helemaal niet iedere box aan maar dat was echt liefde op het eerste gezicht. En we zijn vandaag 8 jaar samen en het is echt niet iedere dag zondag, we hebben ook wel een lastige periode gehad samen maar paasei, het klikt gewoon nog steeds. Ook al leest hij geen letter en heeft hij niks met films.
Dat eisenlijstje gooi je toch wel weg als je vlinders krijgt.
germie schreef:Jildau schreef:Echt shocking dat mensen zo denken. Überhaupt dat je mensen ‘laag’ en ‘hoog’ noemt trek ik slecht. Dat staat ook zo totaal los van hoe hard iemand werkt?
Misschien een kijk tip:
https://youtu.be/XPQq3aDADsQ
Daarom staat het ook tussen quotjes. dus niets shockings aan. Ik weet niet hoe je het anders moet noemen, want het is een heel normaal begrip. Niet voor niets heb je dus die reclame voor dating voor hoger opgeleiden ook. En zelfs het cbs spreekt van lager opgeleiden: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2022/35 ... -loopbanen
Vjestagirl schreef:germie schreef:Daarom staat het ook tussen quotjes. dus niets shockings aan. Ik weet niet hoe je het anders moet noemen, want het is een heel normaal begrip. Niet voor niets heb je dus die reclame voor dating voor hoger opgeleiden ook. En zelfs het cbs spreekt van lager opgeleiden: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2022/35 ... -loopbanen
Er wordt tegenwoordig liever gepraat van praktisch vs. theoretisch opgeleid.
Relaxed schreef:germie schreef:Maar wat ik belangrijk vind is dat een man niet direct alleen maar over seks en de fallus praat.
Maar dat zegt echt precies helemaal niks over het opleidingsniveau..
Urbanus schreef:Nee dat begrijp ik wel, maar helemaal geen seks is het andere uiterste. Lijkt me best lastig.
germie schreef:Urbanus schreef:Nee dat begrijp ik wel, maar helemaal geen seks is het andere uiterste. Lijkt me best lastig.
Dat maak jij er van. Ik vind het gewoon totaal niet belangrijk. Je wordt er geen beter mens van. En ja, ik heb geen problemen met een man die nooit hoeft.
BaileyMix schreef:Nou ja, laten we alle seksualiteiten gewoon als 'normaal' beschouwen alsjeblieftOf je nou aseksueel bent of er geen genoeg van kan krijgen, louter met de lichten uit missionarist of wekelijks gangbangs hebt, en alles daartussenin.
Peelie schreef:Gelukkig is jouw (vrij ongefundeerde en niet van enige kennis getuigende) mening in deze totaal niet van belang.Mag ik niet niet normaal vinden als je niet of bijna nooit seks hebt. Dat vind ik nog veel raarder (en ongezonder) dan iemand die iedere dag, of god forbid, meerdere keren per dag seks wilt of heeft.
germie schreef:Urbanus schreef:Nee dat begrijp ik wel, maar helemaal geen seks is het andere uiterste. Lijkt me best lastig.
Dat maak jij er van. Ik vind het gewoon totaal niet belangrijk. Je wordt er geen beter mens van. En ja, ik heb geen problemen met een man die nooit hoeft. En wel problemen met een man die altijd maar wil, dat vind ik echt niet normaal.