We gaan het zien. Als ze met z'n tweeën komen blijf ik thuis en anders ben ik weg, toedels!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Mag ik vragen waarom er voor die kinderen apart gekookt moet worden? Misschien een beetje opletten met de pepers/sambal/chili. Maar waarom kunnen ze niet gewoon mee eten met wat de pot schaft? Waarom moeten daar dan weer apart patatjes voor komen? (Wat een extra werk ook).
Relaxed schreef:Hier mogen ze ook wel komen, maar ik bemoei me dan wel met wat ze doen. Als mijn neefje iets doet wat ik niet wil dan zeg ik het wel. Bij hun thuis bemoei ik me nergens mee, behalve als ie in mijn oor zit te bleren
Captain schreef:Pas maar op dat ze hun kroost niet in jullie bed leggen, zodat ze alvast kunnen gaan slapen, en dan de auto in tillen als ze naar huis gaan om half 1 's nachts.Ik ga er vanuit van wel.. heb al gezegd dat dat raar zou vinden omdat ze dan ten eerste niet chill kunnen zitten en ten tweede weer vet vroeg naar huis moeten dus dat ze waarschijnlijk wel een oppas zoeken. Hij dacht van niet.
We gaan het zien. Als ze met z'n tweeën komen blijf ik thuis en anders ben ik weg, toedels!
Achterom schreef:Roodvos schreef:Mag ik vragen waarom er voor die kinderen apart gekookt moet worden? Misschien een beetje opletten met de pepers/sambal/chili. Maar waarom kunnen ze niet gewoon mee eten met wat de pot schaft? Waarom moeten daar dan weer apart patatjes voor komen? (Wat een extra werk ook).
Hier is de regel dat de ouders zelf maar wat regelen als de kinderen het niet lusten.
Maar mijn neefje heeft een glutenallergie, daar houd ik uiteraard wel rekening mee als ze eens mee eten. Net zoals ik dat bij een volwassene ook doe.
Roodvos schreef:Mag ik vragen waarom er voor die kinderen apart gekookt moet worden? Misschien een beetje opletten met de pepers/sambal/chili. Maar waarom kunnen ze niet gewoon mee eten met wat de pot schaft? Waarom moeten daar dan weer apart patatjes voor komen? (Wat een extra werk ook).
Danique_G schreef:Ik was aan het hardlopen tot er een zo’n pokke jong van een jaar of 8 achter me aan ging rennen. En opmerkingen maken. Moeder vond het leuk. Ik zei per ongeluk net iets te hard: ugh ik HAAT kinderen![]()
Laat mijn hond toch ook niet achter je aan rennen. Voed hem gewoon op