Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suliko schreef:Roofvogel denk ik?
Ik had een keer dat ik aan het paardrijden was in het bos toen een buizerd die laag overvloog van ons schrok, die liet een ontvelde rat vlak voor ons vallen, ook zo’n knalroze vlezig ding zeg maar.
Suzanne F. schreef:Het is woord A tegen dat van word B, beide nog een 'extern' persoon die in hun voordeel spreekt, dan wordt het lastig om iets te bewijzen, denk ik. Maar het zou mij niets verbazen als hij het wel degelijk heeft gedaan, al is dit natuurlijk voornamelijk speculatie vanaf mijn kant.Hm jeetje. Dus hij heeft niet het dodelijk letsel toegebracht maar was wel betrokken. Ook niet lekker natuurlijk. Wees maar blij dat die uit je leven is dan.
Suliko schreef:Hij was inderdaad toen al een wat vreemde vogel, had ik toen denk ik een zwak voorDat zal wel niet voor niets je ex zijn
Medeplichtig aan moord en oké met lijken verplaatsen en huizen in de fik steken, prettige ontdekking. Heeft ie wel ook straf gekregen?
noviceh schreef:Kindermishandeling ten topNieuwsartikel zonder foto’s:
https://nos.nl/artikel/2449313-texaanse ... andelingen
Ailill schreef:Oh ik kom er bij toeval achter dat mijn ex, die nogal stalkerig was, zeer waarschijnlijk schuldig is aan een gewelddadige moord, vlak nadat het uit is gegaan.
Wat bizar.
Ailill schreef:Oh ik kom er bij toeval achter dat mijn ex, die nogal stalkerig was, zeer waarschijnlijk schuldig is aan een gewelddadige moord, vlak nadat het uit is gegaan.
Wat bizar.