Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Achterom schreef:Tja, ik vergelijk het met de situatie van voor corona, jij vergelijkt het met voor de veranderingen in de zorg.
Citaat:Maar je hebt in die zin wel gelijk dat de zorg niet op een ideaal niveau is, maar dat is het al heel lang niet. De vraag is alleen: wat doe jij daaraan, behalve van achter je computer van alles te vinden?
Huertecilla schreef:robert45 schreef:In NL wil D66 de wet aanpassen zodat ze in de zorg mogen vragen naar je inenting.
Straks nog pleiten voor verplichting van inenting of het uit de maatschappij houden van niet gevaccineerden.
Heel bijzonder dat dit allemaal zo makkelijk aangenomen word.
Dat is om de wereld te redden blijkbaar?
Of omdat bijvoorbeeld Boktsters naar de Canarische eilanden op vakantie kunnen?
Of?
ingedebruijn schreef:robert45 schreef:Wat stel je voor alle dagen gaan testen??
In Duitsland gaan ze ook al verplichten dat je een QR code moet hebben of testen anders mag je niet naar de kapper. Testen moet je zelf betalen.
Knettergek…
Niks knettergek aan. Knettergek is dat volledig gevaccineerden moeten leven met maatregelen omdat anderen zich weigeren te vaccineren. Dat is knettergek.
ingedebruijn schreef:Het gaat mij niet om veiligheid. Ik ontloop mensen niet die kiezen om zich niet te laten vaccineren. Maar er wordt gekeken naar besmettingen en de gevolgen daarvan. De enige oplossing is dan dus vaccineren. Daar ben ik het totaal niet mee eens maar ik zit niet in de politiek. Dus als zij daarvoor kiezen prima, maar dan wil ik als gevaccineerde gewoon m'n leven kunnen leiden zoals ik dat voor corona ook kon.
En hoe lang dat zo telt.. Daar hebben we artsen en onderzoekers voor lijkt mij om dat te bepalen. Zodra ze me oproepen voor de herhaling, kom ik 'm graag weer halen.
robert45 schreef:ingedebruijn schreef:Het gaat mij niet om veiligheid. Ik ontloop mensen niet die kiezen om zich niet te laten vaccineren. Maar er wordt gekeken naar besmettingen en de gevolgen daarvan. De enige oplossing is dan dus vaccineren. Daar ben ik het totaal niet mee eens maar ik zit niet in de politiek. Dus als zij daarvoor kiezen prima, maar dan wil ik als gevaccineerde gewoon m'n leven kunnen leiden zoals ik dat voor corona ook kon.
En hoe lang dat zo telt.. Daar hebben we artsen en onderzoekers voor lijkt mij om dat te bepalen. Zodra ze me oproepen voor de herhaling, kom ik 'm graag weer halen.
Dus je bent het er totaal niet mee eens om gevaccineerd te worden. Maar omdat de politiek dit besloten heeft heb je dit laten doen.
Heb ik het zo goed begrepen?
robert45 schreef:Je schrijft het zelf:
De enige oplossing is dan dus vaccineren. Daar ben ik het totaal niet mee eens maar ik zit niet in de politiek. Dus als zij daarvoor kiezen prima, maar dan wil ik als gevaccineerde gewoon m'n leven kunnen leiden zoals ik dat voor corona ook kon.
Wat bedoel je er dan mee te zeggen?
ingedebruijn schreef:bigone schreef:Amen !!
Zijn wij het nu eens?
sureido schreef:Ingedebruijn: dit is wellicht wel interessant voor jeik denk dat de groep mensen die tegen regels protesteert echt met de maand gaat groeien.
[ [url=m/i567h0.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Ewcyd.png]Afbeelding[/url] ]
ingedebruijn schreef:sureido schreef:Ingedebruijn: dit is wellicht wel interessant voor jeik denk dat de groep mensen die tegen regels protesteert echt met de maand gaat groeien.
[ [url=m/i567h0.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Ewcyd.png]Afbeelding[/url] ]
Yes had m hierboven gedeeld inderdaad! Ben benieuwd waar precies. Loop zeker mee als de locatie te doen is. Verwacht zelf een enorme opkomst.
996981 schreef:Tuurlijk, ze zijn er. Ik zei ook niet dat er geen kans is. Ik zei dat de kans nihil is. Zoals we vanmiddag hier gerekend hadden is de kans over de hele bevolking +-3%. Daar zitten ook de ouderen en zwakkeren bij. Voor jonge, gezonde mensen is die kans vele, vele malen kleiner. Het gebeurt, maar de kans is zoals ik schreef; nihil.
996981 schreef:ingedebruijn schreef:Precies en dat moet ook helemaal geen probleem zijn. Is gewoon een van de ziektes in de wereld waar je met pech ziek van wordt of door overlijdt. Lijkt wel alsof dat bij corona ineens niet mag gebeuren.
Precies. Het leven is niet 100% maakbaar en het enige dat je zeker weet is dat je dood gaat. Dat kan aan allerlei verschillende aandoeningen en ziektes zijn. Corona is daar sinds vorig jaar een van.