Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 10:10

Succes met solliciteren

Hier grrrr aan alle instanties en bedrijven waar ik achterheen moet blijven bellen. Vandaag drie telefoontjes en een mail. Bij elkaar 550 euro die ik terug moet krijgen daarvan een retour wegwns verkeerde maten op de site. Doodstil aan de andere kant na ruim twee weken, en een geld terug van kaartjes die zwijgen aan de andere kant ook daar ben ik al een jaar mee bezig met een herkansing sinds mei -O- . een nog steeds niet werkend zonnepaneel omvormer en een niet ok rolstoel. -:(- _-:(

Tova

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 10:26

3 mannen die me aan lopen te staren tijdens het sporten omdat ik als vrouw in het krachthonk sport.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 10:37

Ik heb in mei peesbeschermers besteld, deze zouden 31 juli bezorgd worden, prima ik wacht wel. Inmiddels nog niks ontvangen en ook geen mail wanneer dan wel...

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 11:02

Dat ik een week weg ben geweest en de meiden hier niks in het huis hebben gedaan. Nu zijn we een dag vrij en zijn zij naar huis en zit ik dus in de bende. Dit wordt maar een dagje gaan schoonmaken dus...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 11:18

Hele rare verplaatsende hoofdpijn

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 11:44

Aan dat 2 vingers “verkeerd” zitten maar ik ze niet kan los knakken pfff

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 11:46

Enorme buikpijn en vriendje nam de verkeerde dingen mee uit de supermarkt. Ik ben erg specifiek met broodbeleg en ik kreeg het dus niet weg (maagzuur kwam omhoog lol). Nu dus op een bijna lege maag fietsen. :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:22

4 weken moeten wachten op de uitslag van het examen :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:29

Dat ik moet gaan kijken voor een auto als deze baan zou lukken. Eigenlijk geen zin in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:34

Vergaderen om het vergaderen. :O

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:36

Krijg vandaag visite, super leuk en gezellig. Maar door de burn-out echt gewoon teveel stress om alles qua eten zelf te moeten bedenken. Ik dacht slim te zijn door bij de slager gourmetpakket voor 4 personen te bestellen, wat uiteraard niet goedkoop is, en dan is t gewoon echt heel kar bij t bezorgen. Echt te weinig. De slager doet niets met mijn klacht en ik heb er flink de pest over in. Nu moet ik halsoverkop nog wat gaan bedenken, AH heeft ook momenteel niets qua klein gourmetvlees liggen en aaaah dit geeft me gelijk weer heel veel stress. %)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:38

Cynn schreef:
Krijg vandaag visite, super leuk en gezellig. Maar door de burn-out echt gewoon teveel stress om alles qua eten zelf te moeten bedenken. Ik dacht slim te zijn door bij de slager gourmetpakket voor 4 personen te bestellen, wat uiteraard niet goedkoop is, en dan is t gewoon echt heel kar bij t bezorgen. Echt te weinig. De slager doet niets met mijn klacht en ik heb er flink de pest over in. Nu moet ik halsoverkop nog wat gaan bedenken, AH heeft ook momenteel niets qua klein gourmetvlees liggen en aaaah dit geeft me gelijk weer heel veel stress. %)

Niet te moeilijk denken. Gewoon wat kipfilet halen en zelf snijden en hamburgers kan je in vieren delen en dan zijn ze ook prima.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:39

Cynn schreef:

Het komt goed :j
Neem gewoon wat kip filet/varkensfilet/biefstuk en snij dat zelf in kleine stukjes :j

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:44

Cynn schreef:

Vreselijk, snap je helemaal. Is het een optie om wat pannenkoekenmix of geklutst ei erbij op tafel te zetten voor mini pannenkoekjes/ omeletjes? Ik deed ook wel eens een zak wokgroente, konden mensen zelf hun groenten wokken tussendoor én dat scheelde mij weer werk.

Sterkte!

Mkango schreef:
Vergaderen om het vergaderen. :O

De horror, ik word daar altijd vreselijk onrustig van.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:46

Wij hebben ook vaker een pan satesaus met balletjes erbij, of vullende salades. Stokbrood, kruidenboter

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:47

Drukte in de polder :=

Hoezo moeten er 5 trekkers en 10 auto's passeren in amper 15 minuten?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:47

Ohhh soms houd ik echt van bokt. Op deze simpele ideeën kan ik momenteel zelf gewoon echt niet opkomen.. Mijn hartslag is weer gedaald, helden :o <3

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:55

Cynn schreef:
Ohhh soms houd ik echt van bokt. Op deze simpele ideeën kan ik momenteel zelf gewoon echt niet opkomen.. Mijn hartslag is weer gedaald, helden :o <3

:knuffel: :knuffel:
Veel bbq vlees kan ook. Bv kipspiesjes en dergelijke. Wat groot is wat kleiner snijen... En als alles faalt kan je er altijd nog veel stokbrood met kruidenboter of satesaus bij leggen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 12:57

Stokbrood en kruidenboter doet het altijd goed :D

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 13:00

Cynn schreef:

:knuffel:
Fijn dat je goede ideeën hebt gekregen, ik herken me helemaal in je stress (hier ook burn out). Sterkte!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 13:04

Van de week kip/ananas stokjes gekocht bij de lidl. Dit kan je gewoon van stokken af halen en zo bakken in een pannetje. Hoef je niet te snijden. Dit kan je gewoon ook bij andere soorten doen. Ook al is het voor de barbecue.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 13:05

Dat ik een brief van postnl kreeg waarin mijn doorstuurservice werd bevestigd. Wat ik dus nooit heb gedaan en het adres ken ik ook niet.

Hemel en aarde bewogen om überhaupt met een mens in contact te komen die vervolgens ook nog 5x zeker wilde weten of het niet door mij gedaan is.

Bizar. Nu is het geannuleerd maar ik kan dit nergens controleren en krijg er ook geen bevestiging van.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 13:12

Er is ook stokbrood met de kruidenboter er al in.10 min in de oven en klaar.Een bak huzarensalade en een bak ijs als toetje.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 04-08-21 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 13:13

ingedebruijn schreef:
Dat ik een brief van postnl kreeg waarin mijn doorstuurservice werd bevestigd. Wat ik dus nooit heb gedaan en het adres ken ik ook niet.

Hemel en aarde bewogen om überhaupt met een mens in contact te komen die vervolgens ook nog 5x zeker wilde weten of het niet door mij gedaan is.

Bizar. Nu is het geannuleerd maar ik kan dit nergens controleren en krijg er ook geen bevestiging van.

:oo Ik zou me echt heel erg arelaxed voelen na dit. Heb je geen enkel idee wie de doorstuurservice voor jou zou kunnen hebben afgesloten?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 13:15

AmyII schreef:
ingedebruijn schreef:

:oo Ik zou me echt heel erg arelaxed voelen na dit. Heb je geen enkel idee wie de doorstuurservice voor jou zou kunnen hebben afgesloten?

Nee ik heb alleen het nieuwe adres dat ingevoerd is. Zie op internet dat dat recent verkocht is dus ik hoop op een fout. Maar inderdaad ook totaal geen fijn gevoel bij. Het ging ook op een ander mailadres maar dat mochten ze ivm privacy (ja wat een grap) niet geven.