_San87_ schreef:Een kat die bij onze kippen wil.
Of ze is in luv met de kippen, of er zitten ergens muizen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:_San87_ schreef:Een kat die bij onze kippen wil.
Of ze is in luv met de kippen, of er zitten ergens muizen
MarlindeRooz schreef:Nog erger als men “enigste” zegt.
Nabster schreef:En je moet nu persoonlijk worden omdat?Moderatoropmerking:Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de boktregels
Marcella schreef:Pandora2 schreef:![]()
Er zitten dan vast ook muizen in je kippenhok en die lieve poes wilde gewoon helpen
Als je goede kippen heb dan hoeft dat geen probleem te zijn.Kippen lusten ook echt wel een muizenboutje.
Kookaburra schreef:Een vraag stellen, en niet het antwoord op die vraag krijgen![]()
Beetje het niveau van:
Vraag: 'Ik zoek kamerplanten, kan iemand mij helpen met geschikte planten voor in mijn huis met veel zonlicht?'
Antwoord: 'Ik heb waterplantjes in mijn aquarium'.
theadora99 schreef:Kookaburra schreef:Een vraag stellen, en niet het antwoord op die vraag krijgen![]()
Beetje het niveau van:
Vraag: 'Ik zoek kamerplanten, kan iemand mij helpen met geschikte planten voor in mijn huis met veel zonlicht?'
Antwoord: 'Ik heb waterplantjes in mijn aquarium'.
Oh dit heb ik met onze woningbouw. “Moeten we toestemming vragen voor deze aanpassing?”
Bijna een week later gevraagd wanneer ik antwoord kon verwachten op mijn vraag. “Binnen 4 weken hoort u of u deze aanpassing mag uitvoeren”. Ja, dat is ook een antwoord op mijn vraag, maar ik wilde gewoon even inventariseren. Dit is echt al de vijfde keer ook dat ze een officiële aanvraag doen als ik gewoon iets vraag
karuna schreef:Zebrastreep![]()
Coconut koelkast staat waterpas genoeg en het dooiwater kan goed weg?
Hier vanmorgen vroeg wakker van buiten gezellig vroeg (was voor half 8) met decoupeerzaag aan de gang gaan en nu al 2.5 uur mogen luisteren naar timmeren zagen enz. Deze mensen maken geen goede start in hun nieuwe huis op deze manier. Enig rekening houden met buren is er niet bij.
Eerst het huis 7 dagen per week voor meer dan twee weken van vroeg tot laat hakken beuken, slijpen zonder enige aankondiging.
Ook op zondag beginnen rond half 8. En nu al dagen buiten bezig met een voliere lijkt. Had de vogels binnen al gehoord op het moment dat het licht wordt. Wat het zijn geen idee maar het fluit heel schel en hard, en de voliere is tegen hun achterschutting gebouwd. Maximaal ver van hun eigen huis maar daardoor maximaal dicht bij anderen. Mijn buurman heeft hem tegen zijn achterschutting staan. Bij mij zit er 2 m tussen of zo. Overdag maakt me weinig uit zolang het niet continue schel is. maar als ze met licht worden al schel gaan zitten fluiten buiten ben ik toch minder blij.![]()
Ik heb zelf vogels en een voliere gehad, maar in deze setting met zo weinig ruimte op je buren had ik ze niet aangedaan. Ik hoop dat het meevalt maar wat ik hier en daar zo opgevangen heb rondom zitten ze kwa irritatiegrens al op de laatste zenuw te werken bij best veel mensen. Dat is niet wat je wilt hebben als je ergens net woont.
DiscoDipp schreef:De hele toestand rondom dat de winkels dicht zijn. Ik moet nu letterlijk een afspraak bij de Action gaan maken om 3/4 schriften te kopen, of met zoiets onbenulligs de bezorgers weer gaan lastig vallen. Daarbij heb ik ze NU nodig. Wordt er echt helemaal schijtziek van.
En nog wat, eergisteren een Horse Anatomy Workbook gekocht bij de Bol, allemaal netjes, behalve dat dat boek dus nu beschadigd en gescheurd is. Al is Bol het nu aan t oplossen, ook dat ding had ik eigenlijk gisteren al nodig..