Ashleytjuhh schreef:Alleen die ouwe heeft toch nog een gleuf?
Heb je weer een boel gemist en lees je dit als eerste.....

Zal er even een onderwerp bij zoeken want dit gaat vast niet waar ik nu aan denk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:MDH, fijn dat je weer wat "actiever" bent, klinkt wel heftig corona revalidatie, hopelijk ben je snel op de been!
De andere zieken ook veel beterschap!
Geen koffie, geen cd speler hier![]()
KOM MAARRRRRR OP met al die gekleurde kerstballen!oooh Tanya, GEWELDIGE kerst "bal" EEN TOPPPPP, waar heb je m gekocht? Kan mn SSS dat alvast bekijken
![]()
!!
Hebben jullie de hints van mij al gezien?
Tanya schreef:Mijn nieuwe aanwinst voor in de kerstboom
![]()
[ [url=m/sFmfEB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mkango schreef:CDs doe ik ook niet meer aan, alles gaat via bluetooth.DVDs daarentegen kijk ik soms nog wel. Favoriete films zijn Disney Classics, Dreamworks, fantasy/sci-fi of dramafilms met een mooi/goed verhaal. Tegenwoordig ben ik ook wat meer into superheldenfilms.
Tanya schreef:Oooo, die zijn zó leuk!Mijn nieuwe aanwinst voor in de kerstboom
![]()
[ [url=m/sFmfEB.jpg]Afbeelding[/url] ]Zijn ook best wel 'in' nu; ze staan hier ook (in iets groter formaat en zonder haakje) bij een lokale galeries.
zorro: Wat een gave inrichting!Niet per se wat ik zelf zou neerzetten, maar ik vind dit altijd zo mooi om te zien!
En pimaude, wat een schattige puppies! Mocht je trouwens in je haakwerken vastlopen o.i.d., er loopt hier op [UK] een topic waar je altijd terecht kunt met je vragen, of gewoon om je werk te showen.
Ashleytjuhh schreef:Alleen die ouwe heeft toch nog een gleuf? Al die nieuwe niet veer
Ashleytjuhh schreef:was er niet iemand zwanger
[ [url=m/yAzz8j.jpg]Afbeelding[/url] ]