Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Wat een wachttijden zeg! Het wachten op een test, maar ook het er doorheen komen om een afspraak te maken. Dat is wel echt een drempel om je te testen. Ik zou voor minimale klachten niet zoveel moeite willen doen eerlijk gezegd....
lenaa_tje schreef:Tancreda4 schreef:Wat een wachttijden zeg! Het wachten op een test, maar ook het er doorheen komen om een afspraak te maken. Dat is wel echt een drempel om je te testen. Ik zou voor minimale klachten niet zoveel moeite willen doen eerlijk gezegd....
Maar dan hoop ik dat je gewoon thuis blijft zolang je klachten hebt ... dat is gewoon het meest belangrijk
Tancreda4 schreef:Wat een wachttijden zeg! Het wachten op een test, maar ook het er doorheen komen om een afspraak te maken. Dat is wel echt een drempel om je te testen. Ik zou voor minimale klachten niet zoveel moeite willen doen eerlijk gezegd....
Sintara schreef:Gaat het bij jullie ook zo stroef met het testen? Mijn moeder kwam er gewoon niet doorheen aan de telefoon, hele dagen geprobeerd - niemand te spreken gekregen. Mijn collega mocht na een week wachten komen, was de test mislukt en nu mag ze pas na weer een week wachten komen.. En zo ken ik nog meer vergelijkbare verhalen. Echt een ramp
purny schreef:Tja als iedereen zoals mvdende doet dan is het niet zo raar dat het virus blijft. Van mij mogen ze dan ook verplichte quaraintaine opleggen.
Jessix schreef:purny schreef:Tja als iedereen zoals mvdende doet dan is het niet zo raar dat het virus blijft. Van mij mogen ze dan ook verplichte quaraintaine opleggen.
Dat maakt het voor mij inderdaad heel lastig om mensen te 'vertrouwen'. Al snap ik dat het lastig om thuis te blijven met lichte klachten. De grens van wanneer wel of niet ligt bij iedereen net even anders.
purny schreef:Als je echt wilt hoef je je huis niet meer uit. Boodschappen via ah.nl, jumbo.com of een andere thuisbezorgsite. Eten laten bezorgen via thuisbezorgd.nl
MyWishMax schreef:Dat hoop ik niet eens alleen, dat zijn dingen waarbij ik het dus wel kwalijk vind dat er van eigen verantwoording wordt uitgegaan. Als je zo tegen alle maatregelen bent en absoluut tegen strengere maatregelen bent, moet je de huidige maatregelen wel naleven. Anders ben je namelijk wel een onderdeel van de noodzaak dat er strengere maatregelen komen.
Ik woon ook alleen, met hond, maar als ik koorts heb of andere symptomen is dat gewoon aanpassen. De hond gaat niet dood van wat minder en eten komt wel ergens vandaan. Is het makkelijk, nee, maar ik zorg altijd dat ik iets achter de hand heb voor als ik echt ziek word, ook in normale tijden.