Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Marije_1997 schreef:De pijn, geen idee hoe ineens, maar heb zoveel pijn. Osteopaat is me te duur momenteel. En ken niemand die kan masseren ofzo.
Op social deal worden er vaak massages aangeboden voor 20 euro. Ideetje?
karuna schreef:[***] omslag van weer misschien die de pijn veroorzaakt?
Hier grrrr dikke discussie met de ruiter klantenservice. Hun pure hagelslag bevat kennelijk al heel lang melkproducten maar staat er pas sinds een tijdje op. Fijn dat met slechtere ogen die aanduiding lastiger te lezen is. Iemand heeft mijn standaard pak voor me meegenomen uit de supermarkt zonder leesbril (boodschappen worden gedaan ivm corona).
En wat staat er nu op melkvet en melk in de aroma zonder dat de verpakking zichtbaar is gewijzigd, na een moeizaam gesprek beweren ze dat er weinig in zit en dat geen klachten kan geven. En dat ze het er nu maar opzetten maar het er al lang inzit. Tjsa laat ik nu al heel lang aan het zoeken zijn naar nog iets waar ik op reageer zonder dat ik weet waarom.
Kennelijk vindt een fabrikant dat normaal om het er gewoon in te duwen maar het niet te vermelden.
karuna schreef:Oei geen goed teken lijkt me, kan er iets fout zijn gegaan zondag? Iets last erna is wel bekend maar meer last zou niet mogen