Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 12:39

Alles en iedereen. Inclusief mezelf! -O-

Detroit

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 12:59

Aan mijn concentratieboog....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:18

Geen uren uitbreiding contract mogelijk wegens corona.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:28

Dat m'n telefoon nog steeds niet gerepareerd is. Batterij vervangen duurt normaal gesproken nog geen 2 uur. Zit nu al sinds zondag zonder telefoon. Ik ze zojuist maar een mail gestuurd want telefonisch contact met de winkel is zo goed als onmogelijk. -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:58

Dat ik al een aantal dagen echt flink pijn heb nadat ik twee dagen 10 uur heb gewerkt. En nu moet ik vier dagen achter elkaar werken.

Eigenlijk kan ik dit werk fysiek helemaal niet aan.. Maar ik heb een fijn contract dus dat wil ik ook nog niet kwijt, het geld heb ik nodig en ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik lichamelijk wel kan doen op mijn leeftijd

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:00

Detroit schreef:

+1 :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:18

Sicayes schreef:
Detroit schreef:

+1 :')

+2

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:23

Dat mijn personeel hier gisteren niet super veel heeft gedaan.
Maar zelf doe ik dat ook niet _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:38

Dat ik zo een dutje zou kunnen doen :Z

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:44

Steeph schreef:
Dat ik zo een dutje zou kunnen doen :Z

Ik ook! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:57

De pijn, geen idee hoe ineens, maar heb zoveel pijn. Osteopaat is me te duur momenteel. En ken niemand die kan masseren ofzo.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 15:10

Dat het zonnescherm hier zegt, doe het zelf maar. Fijn op dit moment .. lekker met die temperaturen .. onbetaalbare dingen natuurlijk weer :(

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 15:52

Dat een andere mening hebben te vaak wordt gezien als iets negatiefs en in sommige gevallen zelfs wordt ervaren als onvriendelijk.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 15:58

Marije_1997 schreef:
De pijn, geen idee hoe ineens, maar heb zoveel pijn. Osteopaat is me te duur momenteel. En ken niemand die kan masseren ofzo.

Op social deal worden er vaak massages aangeboden voor 20 euro. Ideetje?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 16:03

Marije omslag van weer misschien die de pijn veroorzaakt?

Hier grrrr dikke discussie met de ruiter klantenservice. Hun pure hagelslag bevat kennelijk al heel lang melkproducten maar staat er pas sinds een tijdje op. Fijn dat met slechtere ogen die aanduiding lastiger te lezen is. Iemand heeft mijn standaard pak voor me meegenomen uit de supermarkt zonder leesbril (boodschappen worden gedaan ivm corona).

En wat staat er nu op melkvet en melk in de aroma zonder dat de verpakking zichtbaar is gewijzigd, na een moeizaam gesprek beweren ze dat er weinig in zit en dat geen klachten kan geven. En dat ze het er nu maar opzetten maar het er al lang inzit. Tjsa laat ik nu al heel lang aan het zoeken zijn naar nog iets waar ik op reageer zonder dat ik weet waarom.

Kennelijk vindt een fabrikant dat normaal om het er gewoon in te duwen maar het niet te vermelden. -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 16:03

Rambogirl schreef:
Marije_1997 schreef:

Op social deal worden er vaak massages aangeboden voor 20 euro. Ideetje?

Ik ga niet naar onbekenden. M'n rug is al zo vaak verneukt. Dus pas wel even op naar wie ik ga. Maar dat ik nu diclofenac moet nemen om een beetje normaal te kunnen werken is ook niet goed natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 16:04

karuna schreef:
[***] omslag van weer misschien die de pijn veroorzaakt?

Hier grrrr dikke discussie met de ruiter klantenservice. Hun pure hagelslag bevat kennelijk al heel lang melkproducten maar staat er pas sinds een tijdje op. Fijn dat met slechtere ogen die aanduiding lastiger te lezen is. Iemand heeft mijn standaard pak voor me meegenomen uit de supermarkt zonder leesbril (boodschappen worden gedaan ivm corona).

En wat staat er nu op melkvet en melk in de aroma zonder dat de verpakking zichtbaar is gewijzigd, na een moeizaam gesprek beweren ze dat er weinig in zit en dat geen klachten kan geven. En dat ze het er nu maar opzetten maar het er al lang inzit. Tjsa laat ik nu al heel lang aan het zoeken zijn naar nog iets waar ik op reageer zonder dat ik weet waarom.

Kennelijk vindt een fabrikant dat normaal om het er gewoon in te duwen maar het niet te vermelden. -:(-

Ben zondag gekraakt. Maar dat is wel vaker gedaan en nooit zoveel pijn van gehad. Loop al sinds zondag met pijn tho.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 16:06

Oei geen goed teken lijkt me, kan er iets fout zijn gegaan zondag? Iets last erna is wel bekend maar meer last zou niet mogen :(:)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 16:38

Dat iemand de Go Scooter waarmee ik naar de sportschool was heeft gekaapt en ik 7 minuten in de verkeerde richting moest lopen naar de dichtstbijzijnde. Na een uur op de loopband niet echt waar ik zin aan heb. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 16:39

karuna schreef:
Oei geen goed teken lijkt me, kan er iets fout zijn gegaan zondag? Iets last erna is wel bekend maar meer last zou niet mogen :(:)

Nee niet dat ik weet, als ik diegene die het heeft gedaan weer zie zal ik eens vragen, maar hij deed het wel op de juiste manier. En ik heb geen gekke beweging gemaakt.

Van de pijn krijg ik ook steeds opvliegers nu (niet zo prettig op kantoor als je jezelf begint te ruiken)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 16:45

Mijn walgelijke huisarts & zijn assistente die terplekke regels uit haar hoge hoed tovert. Bij mijn moeder menen ze injecties te verminderen die zij ontzettend nodig heeft; want haar waarde is te hoog, gel*l! En ik bel een uur later, ze vraagt naar mijn achternaam (anders dan mijn moeder) en vervolgens is het ineens; Een afspraak maken kan alleen tussen 9 en 12, dat zijn praktijkregels.

Joh, val om.

Edit: Op hun website staat tussen 8-10 :') Als ik ooit tussen die tijden een afspraak had moeten maken dan wist ik het wel, maar ik bel altijd gewoon wanneer ik denk dat ik een afspraak wil maken en ben altijd geholpen. Maar goed joh, wie ben ik. Zit al 4 maanden op iets belangrijks te wachten voor de letselschade en ze doen er ook niets mee :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 17:39

Mensen die stug blijven antwoorden met: Beste meneer *****

Hallo, ik weet dat mijn vriend de zaakvoerder is. Maar hij doet niet de administratie, noch de mails. Lees dan toch als ik afsluit met: Met vriendelijke groet, *mijn naam* Please.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:26

(Ex) zwager.. man ik word er zo verdrietig van.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:48

MoniekJ schreef:
(Ex) zwager.. man ik word er zo verdrietig van.

:knuffel:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 20:35

Duizelig na het doneren van plasma vandaag. Volbloed doneren ging de vorige keer echt niet zo soepel toen ik daar was maar de avond erna nergens last van. Nu wel -O-