Eleeke schreef:SusanH schreef:Ik vind de anderhalve meter samenleving sowieso iets wat mooi bedacht is. Maar wat in de praktijk gewoon niet werkbaar is. Neem de supermarkt. Daar lukt het al niet. Immers als een ander in het pad staat en je moet er langs dan red je die afstand al niet. Buiten fietsen op het fietspad en iemand inhalen, ook daar lukt dat niet.
Online bestellen
Bredere paden in de supermarkt
Snelheid auto's omlaag en fietsers op de weg, bredere fietspaden ( Milaan begint daar al mee)
Centrum afsluiten voor auto's ( ik verwacht dat dat de optie gaat worden in mijn woonplaats bv)
Ik noem even aan paar voorbeelden er zijn vast nog veel creatievere dingen te bedenken.
Dan kan meer dan de helft van het assortiment erwel uit. En kan je de hele stad verbouwen. Dat is niet 123 te doen. We draven veel te ver door. Even die afstand niet kunnen handhaven zoals bij een stoplicht is echt geen ramp. In een feesttent hossen met elkaar terwijl er besmette mensen bij zijn wel. Ben trouwens wel je benieuwd waar het zo druk is dan. Ja hier ook wel drukker als voorgaande weken. Maar mensen proberen er binnen de mogelijkheden die er zijn echt wel rekening mee te houden.