Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lorette_ schreef:We zouden 19 juli gaan, maar we hadden niet zo lang meer om kosteloos te annuleren, dus we hebben de knoop doorgehakt. Voor mij werd het ook wat te spannend, wachten tot de grenzen open gaan...
Katja schreef:Misschien een overnachting voor de eerste nacht boeken? Dan kom je in ieder geval het land in zonder gezeur.
Katja schreef:Jolliegirl schreef:Waarom zou dat niet kunnen? Gaat erom dat je kunt aantonen dat je op doorreis bent.Dat is een optie, maar dat is dan een vaste plek.. En 1 nacht boeken kan niet geloof ik.
En wij zijn juist van het daarzo beslissen waar we gaan staan, ook ivm dat we de boot bij ons hebben...
Karin schreef:Groetjes uit Vlaanderen, net over de grens!![]()
Ik ben sinds maandag in Zeeland, sinds woensdag in de grensstreek. Heb maar één ongemakkelijk moment gehad en dat was dinsdagmiddag bij de Dirk in Goes-Zuid. Daar was het gewoon te druk. Men wilde wel afstand houden maar het ging bijna niet. Gelukkig was ik er ook snel weer weg.![]()
Verder prima ervaringen bij supermarkten (groot en klein), op het strand van Cadzand (en bij de strandtent), bij lunchplekken en bij musea. Maar goed, ik reis alleen en overnacht kleinschalig, en het echte vakantieseizoen is nog niet begonnen. Geen idee hoe dat met gezinnen op vakantieparken gaat en als het drukker wordt. Ik heb iig tot nu toe een topvakantie en niet alleen vanwege het weer.
Jolliegirl schreef:Fitzroy schreef:Staat in de liveblog over corona. Maar ik zie nu alleen dat bezoekers uit buurlanden in quarantaine moeten 2 weken.
Vreemd, op de officiele berichten van kroatie staat dat nog niet.
Op anwb ook nog niet en rijksoverheid ook niet.
Suzanne F. schreef:Ik zag net een item van Hart van Nederland over een groot gezin wat naar Turkije wil. Pfff wat een domme mensen. Ze willen graag gaan want ze hebben een moeilijke tijd achter de rug. Code oranje zijn ze niet mee eens en de quarantaine bij terugkomst doen ze niet want niemand kan hen controleren. Corendon vliegt dus ze gaan. En als Rutte er een stokje voor steekt dan gaan ze naar Den Haag en dan rukken ze zijn hoofd eraf.
Ik hoef ook niet te zeggen dat de familie een typerend Tokkie gezin was met prachtige half Engelse namen, forse hoogblonde vrouwen en mannen met kettingen.