Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphara

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 21:01

Ik vind het wel zo prettig als adverteerders erbij zetten dat ze een voorkeurs Maier hebben van betaling. Ik doe alles via Marktplaats overboeking en baal er zo van als iemand dat niet wil gebruiken. Ik bied dus ook niet op artikelen waarbij dat vermeld staat.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:08

Postcode staat erbij. Wijze van betaling en verzending staat erbij (ik doe niet aan dhl bv)

Lekker duidelijk en toch nog steeds vragen naar wat er in de advertentie gemeld staat :+

Op fb vroeg ik om longeerwerk les en wat bieden ze aan? Allemaal mensen die grondwerk les geven....

Nu 1 op mp die een berichtje stuurt met de tekst "hallo"

Gok dat die nog niet veel mp ervaring heeft of te snel op enter drukt. Heb hoi *naam* terug gestuurd. Ben benieuwd naar het vervolg :P

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:22

Daan13 schreef:
Postcode staat erbij. Wijze van betaling en verzending staat erbij (ik doe niet aan dhl bv)

Lekker duidelijk en toch nog steeds vragen naar wat er in de advertentie gemeld staat :+

Op fb vroeg ik om longeerwerk les en wat bieden ze aan? Allemaal mensen die grondwerk les geven....

Nu 1 op mp die een berichtje stuurt met de tekst "hallo"

Gok dat die nog niet veel mp ervaring heeft of te snel op enter drukt. Heb hoi *naam* terug gestuurd. Ben benieuwd naar het vervolg :P

Uhm bij valt longeren ook onder het grondwerk, zoals alles wat je op de grond naast je paard doet.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:53

Bij valt?

De pb's die ik kreeg gingen vooral over schrikoefeningen en naast je lopen terwijl ik uitdrukkelijk vroeg om les bij longeren. Toen ik bij beide personen doorvroeg hoe ze een les voor zich zagen kwam het longeren er niet in voor...

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:16

Als ik iemand zou vragen om te helpen met longeren zoek ik niet iemand die gaat helpen met andere opvoedkundige dingen op de grond.
Voor mij is de term grondwerk nog altijd een overdreven term van gewoon opvoeden :D
En longeren is longeren. Rijden is rijden, wandelen is wandelen :D

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:28

Mijn instructrice gaf ook longeerles. Dat was echt super omdat ze de koppeling maakte met de dingen waar ik tegen aan liep tijdens het rijden. Misschien eens aan een instructeur vragen of hij of zij ook longeerles geeft?

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:50

Dank je penotti. Zie ik het toch niet zo vreemd.

Geen instructeur in beeld want het gaat om een groen paard wat ik heel rustig wil mee gaan werken.

Het idee is om eerst een jaar aan de longeerlijn later dubbele lijnen te gaan leren.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:11

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:23

Daan13 schreef:
Bij valt?

De pb's die ik kreeg gingen vooral over schrikoefeningen en naast je lopen terwijl ik uitdrukkelijk vroeg om les bij longeren. Toen ik bij beide personen doorvroeg hoe ze een les voor zich zagen kwam het longeren er niet in voor...

Sorry de mij valt weg. Voor mij maakt het nooit zo veel uit, en idd bij doorvragen had ik je gevraagd of je aan de enkele of de dubbele longe wilde werken.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:24

Hier gaat het opzich best oke met verkoop.

Zelfde dag als dat ik 3 broeken er op heb gezet zijn ze verkocht, koper krijgt pas later loon en vroeg of ik het erg vond om te wachten, ze heeft ook netjes een aanbetaling gedaan :j

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:41

Ik heb in de advertentie gezet dat het rennen aan een longeerlijn goed gaat... Dat zegt alwat over het huidige niveau :+

Dank voor de link,zal zo even kijken of het ook bij mij in de buurt is.

Zag net een paar interessante boeken op mp staan,gelijk gereageerd op beide boeken en dat contact ging heel vlot maar nu vraag ik naar het rekeningnummer en blijft het even stil. Ik wil zo graag betalen _O-

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:46

je mag mijn nummer wel als je wat geld kwijt wilt, laat ik hier wel weten hoe snel dat ging :P :+

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:07

<<) T'is een lief aanbod van jou. Echt ik waardeer het ontzettend. Maar helaas de verkoper heeft al gereageerd en ik heb al betaald. Maar een volgende keer zal ik aan je denken :D

De boeken stonden er nog geen 5 minuten op of ze kon ze al reserveren _O- als er straks een berichtje komt van iemand die over een snelle verkoop begint dan weten we genoeg :D

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:13

:D :+

Fijn dat het zo snel is gegaan.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:46

_Penotti schreef:
je mag mijn nummer wel als je wat geld kwijt wilt, laat ik hier wel weten hoe snel dat ging :P :+

Jij hebt vast bij jouw pluspunten op marktplaats staan: attent :D

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:50

:j

En ook reageert snel :$

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:40

Nu ben ik dat rare mens :+

Ik had iets op mp gezet en een snelle reactie van nr 1 . Reactie gegeven . Prima . Even later nr 2 . Netjes gezegd dat ik het in principe rond had met nr 1 maar zou laten weten als het toch niet door zou gaan. Ook goed. En de adv op gereserveerd gezet.

Nu heeft hij , nr 2 , toch beoordeeld met sterren. Genoeg sterren maar een opmerking erbij van product niet geleverd :( .
Nee natuurlijk niet dat was ook helemaal niet afgesproken toch.

En dan bij navragen zeggen sorry , verkeerde knopje gedrukt. T blijft wel staan helaas

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:42

Misschien kun je hierover wel contact opnemen met marktplaats inclusief screenshots?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:04

Sassii schreef:
Misschien kun je hierover wel contact opnemen met marktplaats inclusief screenshots?

Ja dat heb ik ook eens geprobeerd omdat een drabber me 1 ster gaf omdat ik een auto niet wilde ruilen tegen een aftandse brommer. Ook hele gesprek doorgestuurd ook het stukje waar hij spijt betuigde, maar ze doen er niets mee...

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:06

Zo idioot dat systeem..

Zeker wel 8 berichten uitgewisseld met 1 persoon vandaag en nog steeds kan ik die niet beoordelen.

Wissel je 2 zinnen uit met een malloot dan kan je wel sterren geven 8)7

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:17

&%%#*@@!

Duur pakket is volgens PostNL afgeleverd, maar er was niemand thuis en er zit geen briefje in de bus. En dat terwijl het een hele fijne koop was tot nu. Moet ik achter de verkoper aan om te vragen of ze een klacht wil indienen bij PostNL.. Bah.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:26

upendo schreef:
&%%#*@@!

Duur pakket is volgens PostNL afgeleverd, maar er was niemand thuis en er zit geen briefje in de bus. En dat terwijl het een hele fijne koop was tot nu. Moet ik achter de verkoper aan om te vragen of ze een klacht wil indienen bij PostNL.. Bah.

Heb je geen PostNL ophaal punt in de buurt? Bij mij word het dan een dag later daar gebracht.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:30

Nouja, er staat dat het pakket bij mij is afgeleverd. Dus dan verwacht ik niet een bericht te krijgen dat het bij het postNL punt wordt afgeleverd morgen.. -O-

Ben bang dat het ergens is neergezet of dat iemand het voor de deur heeft aangenomen..

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:33

Kan je altijd een beoordeling geven? Ik heb alleen nog maar zo’n melding om te beoordelen gehad als ik een item op verkocht had gezet.

Wel vervelend Anca.

Upendo balen dat het pakket niet is geleverd zeg.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:46

Die verkoop/aankoop van gisteren wat super snel ging en wat ik binnen 10 minuten had betaald nadat ik de gegevens had gekregen heeft mij 4 sterren opgeleverd.. Geen op of aanmerkingen...

Stom systeem,heb haar 5 sterren gegeven..

Nu tig supplementen erop gezet, ben benieuwd of dat wat loopt.