Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Postcode staat erbij. Wijze van betaling en verzending staat erbij (ik doe niet aan dhl bv)
Lekker duidelijk en toch nog steeds vragen naar wat er in de advertentie gemeld staat![]()
Op fb vroeg ik om longeerwerk les en wat bieden ze aan? Allemaal mensen die grondwerk les geven....
Nu 1 op mp die een berichtje stuurt met de tekst "hallo"
Gok dat die nog niet veel mp ervaring heeft of te snel op enter drukt. Heb hoi *naam* terug gestuurd. Ben benieuwd naar het vervolg
Daan13 schreef:Bij valt?
De pb's die ik kreeg gingen vooral over schrikoefeningen en naast je lopen terwijl ik uitdrukkelijk vroeg om les bij longeren. Toen ik bij beide personen doorvroeg hoe ze een les voor zich zagen kwam het longeren er niet in voor...
Sassii schreef:Misschien kun je hierover wel contact opnemen met marktplaats inclusief screenshots?
upendo schreef:&%%#*@@!
Duur pakket is volgens PostNL afgeleverd, maar er was niemand thuis en er zit geen briefje in de bus. En dat terwijl het een hele fijne koop was tot nu. Moet ik achter de verkoper aan om te vragen of ze een klacht wil indienen bij PostNL.. Bah.