Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:52

speurneusc schreef:
Spoiler:
[ [url=m/0wZY4M.jpg]Afbeelding[/url] ]

en blijft open omdat de kap steeds rond draaid waardoor de lussen langs de wond gaan

was de kap vrijdag gewoon bezorgd had het er zo uitgezien
Spoiler:
[ [url=m/KpTtmO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Werkelijk????????? ken je het woord 'drama-queen'? Ben je een kruistocht tegen post.nl begonnen, compleet met spannende foto's?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:53

speurneusc schreef:
post.nl is gewoon de ergste en doen ook nergens moeite voor maar verhogen wel de prijzen omdat ze winst verlies hebben. En altijd, elke x probleem met iets te laten bezorgen via post.nl, ik verzend dus nix met ze, ook via mijn shop nooit gedaan, alleen met dhl. en dan is het miss 1x niet goed gegaan, maar ze geven dan wel super service en excuus. Met post.nl gaat het ALTIJD fout, dat is het verschil.

wat ik al zei fysieke winkels hadden niet de juiste

Dat is volledig afhankelijk van wie je als bezorger hebt. Toen ik nog in Gorinchem woonde had ik juist veel problemen met DHL (niet aanbellen maar aangeven dat je niet thuis was, niet uit de auto willen komen omdat het regende, etc) en is DPD letterlijk nóóit probleemloos gegaan. Bij PostNL heb ik daar ook een periode gehad waarbij het mis ging (zetten pakketjes voor m'n voordeur boven neer, vlak naast het trappenhuis, die ik dan aantrof als ik thuis kwam), maar na een aantal klachten is er een andere bezorger gekomen en daarmee ging het juist uitstekend. Die vroeg hooguit of hij het pakketje met de lift naar boven mocht sturen in plaats van zelf komen, met name toen het zo extreem druk werd tijdens de lockdown.

Waar ik nu woon is PostNL het probleem, is DPD één keer wel en één keer niet goed gegaan en is de bezorger van DHL juist super.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:55

Froukje schreef:
[
Waarom heb je het er dan op staan? :? Ik verzoek webshops juist met PostNL te verzenden als ik keus heb. Weet ik tenminste zeker dat het aan komt.

Mooie misleiding als het dan alsnog met DHL komt.

En echt, ik snap heus dat het hartstikke vervelend is. Feit blijft wel dat het landelijk gezien bij DHL vaker fout gaat dan met PostNL. Je hebt gewoon echt domme pech.

tuurlijk is dat geen misleiding, klant krijgt altijd track en trace van mij waarbij nadrukkelijk vermeld wordt dat het een dhl track en trace betreft. en in de jaren ben ik 1 pakje echt kwijt geraakt, 1 is beschadigd aangekomen heb ik zelf moeten vergoeden, en denk dat het miss 3x is voorgekomen dat bezorgen verlaat was, met bemerkingen van overmacht (oa 2x mbt overstroming limburg en 1 verzending belgie in coronatijd dat belgie grens had gesloten)

tis verdikkie niet de eerste x dat dit gebeurt gebeurt bijna altijd, is niet alleen bestellingen van mij maar ook gericht aan huisgenoot die niet normaal aan komen

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:57

mmm 103 pagina met bijna allemaal klachten post.nl en dan overdrijf ik???????

Exitium

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 11:00

Het gaat hier inmiddels allang niet enkel meer over PostNL, maar ook over andere bezorgbedrijven.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 11:01

Het is allang een algemeen klaagtopic over alle verzenders, dus echt al heel lang niet meer over alleen postnl maar elk bedrijf en elke ergernis daarover. En ja, er gaat best vaak wat mis, maar een boycot van postnl is gewoon overdreven. Precies diezelfde dingen heb ik bij alle verzender al meegemaakt.

Het gaat niet over de ergernis, die is terecht. Maar het hele drama eromheen en oproepen om niet meer te bestellen bij bedrijven die met postnl verzenden? Alsof je zelf nooit geklaagd hebt over DHL enzovoorts...

Als ik bij een winkel kan kiezen uit verschillende verzenders dan is er een reden waarom ik voor diegene kies die ik aanklik. Zou dat dan idd misleidend vinden als het toch met een ander verzonden wordt en ik daar maar achter moet komen door de t&t. Haal die optie dan weg.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 14-08-22 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 11:01

Froukje schreef:
Zou voor nu even een verbandje rond de rand van de kap draaien, dan is het wat zachter.

Kan hij niet wat strakker zodat hij niet rond kan draaien?

strakker krijgt ie ademnood dan keel ik um.. is probleem wel voorbij, maar is niet de bedoeling

verbandje werkt ook niet, had pleisters erin geplakt maar dat werd echt smerig, wondvocht werd daardoor gestimuleerd door het schuren, terwijl het zonder redelijk droog blijft/is

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 11:03

Frustratie, dat is wat anders dan klachten. Bovendien is niet elk bericht een klacht en gaan berichten ook regelmatig over andere aanbieders.

Ik ben hier juist heel blij met post nl en onze bezorger. Ze kent het dorp, kent de mensen en laat pakketjes netjes achter in de tuin. Ze komt vrijwel altijd in het aangekondigde tijdvak, dus ik heb geen klagen. DHL daarentegen is hier een groot drama.

Dus het ligt ook erg aan waar je woont en wie je bezorger is, heb ik zo het idee.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 11:05

Lekker, daar ging mijn ontbijt.
Dit is toch wel het laatste wat ik verwacht als ik op zondagochtend, met mijn ontbijt nog halverwege mijn slokdarm, door een post topic zit te scrollen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 11:07

:') ik heb beeld

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 12:19

speurneusc schreef:
mmm 103 pagina met bijna allemaal klachten post.nl en dan overdrijf ik???????

Ja, dan overdrijf jij. Als je het hele topic eens door neemt kun je zien dat alle pakket diensten die er in NL rondrijden besproken worden, zowel positief als negatief.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 12:34

In Veldhoven was bij mij Postnl goed, DHL drama. Nu woon ik een dorpje verderop, Postnl is super, DHL is het laatste jaar redelijk, helft van de pakketten wordt op de beloofde dag bezorgd.
Ik geef als voorkeur altijd Postnl aan, en zoek de webshops er op uit, zeker als ik het op tijd moet hebben. Ik zou dus not amused zijn als ik bij jou iets zou bestellen met Postnl op de site en het wordt met DHL bezorgd. Laatste komt ook op een tijd wat meestal niet passend is.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 13:36

Mijn ervaring is ook dat het bij DHL ( wij zeggen altijd al Duurt Heel Lang) en DPD veel vaker fout gaat dat met post.nl
Post.nl misschien wat vaker vertraging maar daar komen de pakketten in de regel genomen veel vaker gewoon aan. DPD en DHL raakt echt vaak pakketten kwijt naast dat het soms ook nog absurd lang duurt. En daarbij is de klachten afhandeling van deze 2 ook nog eens een heel stuk beroerder.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 14:53

speurneusc schreef:
Froukje schreef:
Zou voor nu even een verbandje rond de rand van de kap draaien, dan is het wat zachter.

Kan hij niet wat strakker zodat hij niet rond kan draaien?

strakker krijgt ie ademnood dan keel ik um.. is probleem wel voorbij, maar is niet de bedoeling

verbandje werkt ook niet, had pleisters erin geplakt maar dat werd echt smerig, wondvocht werd daardoor gestimuleerd door het schuren, terwijl het zonder redelijk droog blijft/is

Ik begrijp je frustratie want ziet er echt smerig uit.
Maar zal je je dier met zon wond dan niet beter bij de dierenkliniek achterlaten zodat ze er juist goed voor kunnen zorgen en je er zelf niet zo’n stress van hebt?
Ziet er echt niet goed uit namelijk lastige wond

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 15:11

Ik heb het liefst GLS en anders DHL.
DPD is mwah en PostNl is laatste tijd echt waardeloos. Dus tja, het zal wel verschillen per regio ofzo.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 18:38

PostNL en DHL zijn bij ons beide gewoon goed, tot dusver geen problemen gehad. DPD is niet echt favoriet maar ook alleen omdat ze het als ze niet kunnen leveren, niet wegplaatsen op een afgesproken plaats maar meenemen naar het pakketpunt en dat is vanuit ons vrij ver. Nou ja, ik ben in een onbetekenend durp gaan wonen, kan het bedrijf ook niks aan doen, dus ja.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 19:52

Hebben jullie ook wel eens dat de PostNL app aangeeft dat je pakketje op een afhaalpunt ligt, jij de dag daarna erheen gaat om deze op te halen deze er niet ligt? Dit heb ik nu dus. Vrijdag bericht dat het er ligt, zaterdag gaan kijken maar t was er niet dus ik was behoorlijk pissig. Zonder pakketje vertrokken uiteindelijk en de webshop gebeld wat ik het beste kan doen. Nu gaven hun aan dat ik t beste maandag weer langs kon gaan want de bezorger kan misschien al bij dat pakketpunt geweest zijn en pas de volgende werkdag het pakket echt afgeven dus wellicht ligt het er maandag wel. Hoe groot is die kans? En als ik vooraf bel of het pakket er nu wel ligt mogen ze die info wel geven?

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 19:59

Hangt een beetje af hoe laat je zaterdag ben geweest? Hier is het de eerstvolgende dag na 4 uur op de pakketpunt. Ik heb veel meer moeite met dhl dan post nl maar ligt ook aan de bezorger wij hadden echt een top vrouw nu een andere en die is veel lakser maar je doet er niks aan helaas.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 20:01

friendly schreef:
Hebben jullie ook wel eens dat de PostNL app aangeeft dat je pakketje op een afhaalpunt ligt, jij de dag daarna erheen gaat om deze op te halen deze er niet ligt? Dit heb ik nu dus. Vrijdag bericht dat het er ligt, zaterdag gaan kijken maar t was er niet dus ik was behoorlijk pissig. Zonder pakketje vertrokken uiteindelijk en de webshop gebeld wat ik het beste kan doen. Nu gaven hun aan dat ik t beste maandag weer langs kon gaan want de bezorger kan misschien al bij dat pakketpunt geweest zijn en pas de volgende werkdag het pakket echt afgeven dus wellicht ligt het er maandag wel. Hoe groot is die kans? En als ik vooraf bel of het pakket er nu wel ligt mogen ze die info wel geven?

Ik heb idd vaker dat ik de melding krijg dat het op het afhaal punt ligt, maar dat het dan pas een dag later daar wordt afgeleverd.
Ook erg frustrerend.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 20:07

candalisa schreef:
Hangt een beetje af hoe laat je zaterdag ben geweest? Hier is het de eerstvolgende dag na 4 uur op de pakketpunt. Ik heb veel meer moeite met dhl dan post nl maar ligt ook aan de bezorger wij hadden echt een top vrouw nu een andere en die is veel lakser maar je doet er niks aan helaas.

Dat zal rond 11:30 zijn geweest. Dus als dat zo is wat de webshop zegt kan t best zijn dat ze zaterdag nog niet bij dat punt waren geweest.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:19

Hier moet je dan ook tot na 15 uur wachten, al wordt dat wel in de app aangegeven. Ook als hij dan eerder binnen is, krijg je een melding in de app.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:51

Ik was dus al de dag NA de melding geweest he. Dus ruim na die 15:00 uur van vrijdag waar de melding was dat ie er zou liggen. Zaterdag erheen.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:02

Bij ons pakketpunt is het zo dat als bijvoorbeeld vrijdag het pakketje mis, dat ik hem zaterdag na 15 uur kan ophalen. Maar dan staat dat ook zo in mijn app dat ik hem zaterdag na 15 uur kan ophalen.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:41

beert schreef:
Bij ons pakketpunt is het zo dat als bijvoorbeeld vrijdag het pakketje mis, dat ik hem zaterdag na 15 uur kan ophalen. Maar dan staat dat ook zo in mijn app dat ik hem zaterdag na 15 uur kan ophalen.

Klopt is hier ook alleen dan 16 00 dus als ze donderdag aan de deur stonden vrijdag pas na die tijd ophalen

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 23:04

Gek. Bij mij stond gewoon vrijdag na 15:00 uur openhalen en “het ligt klaar”