speurneusc schreef:post.nl is gewoon de ergste en doen ook nergens moeite voor maar verhogen wel de prijzen omdat ze winst verlies hebben. En altijd, elke x probleem met iets te laten bezorgen via post.nl, ik verzend dus nix met ze, ook via mijn shop nooit gedaan, alleen met dhl. en dan is het miss 1x niet goed gegaan, maar ze geven dan wel super service en excuus. Met post.nl gaat het ALTIJD fout, dat is het verschil.
wat ik al zei fysieke winkels hadden niet de juiste
Dat is volledig afhankelijk van wie je als bezorger hebt. Toen ik nog in Gorinchem woonde had ik juist veel problemen met DHL (niet aanbellen maar aangeven dat je niet thuis was, niet uit de auto willen komen omdat het regende, etc) en is DPD letterlijk nóóit probleemloos gegaan. Bij PostNL heb ik daar ook een periode gehad waarbij het mis ging (zetten pakketjes voor m'n voordeur boven neer, vlak naast het trappenhuis, die ik dan aantrof als ik thuis kwam), maar na een aantal klachten is er een andere bezorger gekomen en daarmee ging het juist uitstekend. Die vroeg hooguit of hij het pakketje met de lift naar boven mocht sturen in plaats van zelf komen, met name toen het zo extreem druk werd tijdens de lockdown.
Waar ik nu woon is PostNL het probleem, is DPD één keer wel en één keer niet goed gegaan en is de bezorger van DHL juist super.