Ik ben denk ik een heel leuk lootje aan het worden.. ik ga maandagavond een woning bezichtigen, en bij zo'n eerste woning hoort een eerste inboedel met leuke dingetjes!!
Bullet journal is niets voor mij. Te perfectionistisch voor en geen geduld.
Tanya
Geplaatst: 02-11-19 11:57
pimaude schreef:
Ik ben denk ik een heel leuk lootje aan het worden.. ik ga maandagavond een woning bezichtigen, en bij zo'n eerste woning hoort een eerste inboedel met leuke dingetjes!!
Ohh super leuk!
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 02-11-19 21:09
Bedenk me nog een top voor mijn SS: * 3d knipvellen om wenskaarten te maken, liefst met dieren of voor verjaardag. Maar anderen mogen ook.
Ik bedacht vandaag ook nog een top; van die kleine, lege jampotjes met geruite dekseltjes.. Dus stel dat mijn SS die wel eens in huis heeft en normaal weg gooit als ze leeg zijn.. begin maar met sparen
Anoniem
Geplaatst: 03-11-19 00:41
Mijn hondje is gek op alle hondenkoekjes van de action. grote pro voor smurf dus! Ik hou niet van prulletjes, maar iets zoals onderzetters voor glazen of pannen, echt handige dingen zijn wel heel leuk en welkom.
(Tweedehands) tijdschriften of boeken ook... ik zou meer moeten lezen. Maskertjes zijn oik altijd fijn.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik ben dus verslaafd geraakt door Jumbo, maar die verkopen het niet meer
Chiren
Geplaatst: 03-11-19 13:07
Ik gebruik wel een bullet journal! Maar wel een minimalistische variant, ik schilder er niet in enzo. Dus iets van fineliners of (pastel) markeerstiften zijn ook altijd leuk
Ik ben wel van de markers en wat gekleurde pennen. Ook van die kleine post it dingentjes en dingen die mij helpen om al mijn krabbels georganiseerd en overzichtelijk te houden
Was gisteren even de stad in, kwam al zo veel dingen tegen waarvan ik dacht dat past leuk bij dit lootje of dat zou die bokker leuk vinden, heb er zin in om echt te gaan shoppen!
boeflover
Geplaatst: 03-11-19 16:48
Ik wil al weken ook een college plaatsen, geeft een indruk van mijn inrichting en favoriete plekken in huis
Zoals te zien ik houd van kleur, natuur en reizen. De puzzel is mijn huidige project, valt zwaar tegen! Maar die komt nog wel aan de muur denk ik.
J00P
Geplaatst: 03-11-19 22:05
Ik heb net m’n lootje gekregen in de pb! En die is leuk!