verootjoo schreef:Enig idee hoeveel leed en economisch gewin er achter adoptie schuil gaat?
Ook bij Nederlandse kinderen eigenlijk?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niobe schreef:verootjoo schreef:Enig idee hoeveel leed en economisch gewin er achter adoptie schuil gaat?
Ook bij Nederlandse kinderen eigenlijk?
LadyMadonna schreef:verootjoo schreef:Het kind wordt dan nooit zo eigen als een kind uit je buik. Ik kan me voorstellen dat dat totaal iets anders is als je kinderwens zo enorm groot is.
Hoe bedoel je dit?
Rytir schreef:verootjoo schreef:
Mwa, valt mee hoor. Ik heb vrij veel mensen met hoge functies in de familie, van artsen, professors, tot mensen in de hoge raad en die dragen stuk voor stuk geen make-up.
De hogere functies op het gebied van wetenschap, geneeskunde en overheid is het niet zo'n issue. Bij pretentieuze functies (zuid as, financing, grote advocatenkantoren) en dus ook torenhoge salarissen speelt dat echt wel een rol...
Palmera schreef:Unpopulair opinion:
Ik word er doodziek dat vrouwen zichzelf altijd met mannen vergelijken. Ook weer in dit topic. Waarom de man wel zonder make-up de straat op zou mogen en de vrouw niet.
Andere voorbeelden: waarom de man wel topless op een terras kan en de vrouw niet. Waarom een man zich niet in naaldhakken hoeft te wurmem en de vrouw wel.
Dat de man het makkelijk heeft omdat ie staand kan plassen en de vrouw niet. Dat de man geen kind kan baren omdat ie een mietje is dat niet tegrn pijn kan en de vrouw is gelukkig flink.
Nee. De vrouw is gewoon een aandachtzoeken, zeikende zichzelf op de borst kloppend mens. En weet je, de man is ook een mens en doet goddank niet zo dramatisch.
Ik ben klaar.
Ik word er doodziek dat vrouwen zichzelf altijd met mannen vergelijken. Ook weer in dit topic. Waarom de man wel zonder make-up de straat op zou mogen en de vrouw niet.
Andere voorbeelden: waarom de man wel topless op een terras kan en de vrouw niet. Waarom een man zich niet in naaldhakken hoeft te wurmem en de vrouw wel.
Dat de man het makkelijk heeft omdat ie staand kan plassen en de vrouw niet. Dat de man geen kind kan baren omdat ie een mietje is dat niet tegrn pijn kan en de vrouw is gelukkig flink.
Nee. De vrouw is gewoon een aandachtzoeken, zeikende zichzelf op de borst kloppend mens. En weet je, de man is ook een mens en doet goddank niet zo dramatisch.
Ik ben klaar.
Ik ben klaar.
Marie_Anne schreef:Palmera schreef:Unpopulair opinion:
Ik ben klaar.
Wat een zelfhaat
fransje23 schreef:Oh ja, een arts verdiend geen hoog salaris?
Uiteindelijk gaan ze ook bij grote bedrijven voor kwaliteit boven uiterlijk. Er verzorgd uit zien betekent niet per definitie make up, al denken sommige mensen van wel.
MissMarije schreef:LadyMadonna schreef:Want adopteren is tenslotte super simpel....
Want al die behandeling zijn simpel
Dan is het of niet adopteren of geen kinderen, simpel. Het is mijn mening daarom heet het ook unpopular opinions
Nessie schreef:Ik loop graag op hakken en vind dat fijner staan / lopen dan platte schoenen. Niet de meest populaire mening lijkt het zo