Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:17

Ik vertrouw dat snapchat nooit zo, kreeg daar altijd dickpics :')

Maar blij voor je dat je een foto van de voorkant hebt gekregen, afspreken kan altijd!
Als hij wat te verbergen heeft, dan kom je daar toch wel achter.

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:15

Ach die krijg ik op KIK of WhatsApp ook hahaha.
Snap niet wat mannen daar nou aan vinden maar ook.

Ik gaf iemand per ongeluk een superlike vanochtend toen ik zijn profiel wilde lezen.
Zijn nu al de hele dag aan het appen :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 17:10

Haha geluk bij een ongeluk dus! Gezellig :D

Ach die Dick pics... als ik ze kreeg was het ook onmiddellijk delete.
Wordt daar nooit zo warm van, schrik er ook niet meer van.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 18:03

Nou mijn tinderdate stelde voor om als tweede date Netflix en chill date te doen (ja zo zei hij het letterlijk), dus ik vroeg of hij echt benieuwd is naar mij of alleen op seks uit.. Dat wist hij niet zei hij, maar hij wilde voorlopig nog geen serieuze relatie in ieder geval. Nou ik weet genoeg.

Vind dat zo irritant! Dan praat je een maand leuk met iemand (zat vakantie tussen), geeft je constant het idee dat hij iets serieus zoekt, hebben leuke eerste date waarop hij ook al praat over normale vervolgdates (dierentuin, pretpark etc.) en dan week later hiermee aankomen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:48

Ik heb net toch ook even gewoon iemand geblokkerd op WA zonder te zeggen dat het hem niet wordt hoor := Twee weken geleden nummers uitgewisseld, maar door persoonlijke omstandigheden van mijn kant geen date kunnen plannen. Er werd alleen maar 1 keer in de zoveel dagen geappt of ik al kon afspreken. Geen reactie op de omstandigheden, geen berichtje tussendoor om elkaar wat te leren kennen. Net weer zo'n berichtje en mijn reactie dat ik deze week niet kon door die omstandigheden en daarna op vakantie vertrek en hij was beledigd. Dat die al 2 weken wacht en of die moest geloven dat ik tussendoor geen enkele date gehad heb.

Ik heb gezegd dat hij het niet hoeft te geloven, maar dat in deze gevallen sommige dingen gewoon veel belangrijker zijn dan daten.

Echt... Had nog wel wat willen/kunnen sturen, maar laat maar. Zonde van de energie -O- :(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:01

Oh maar in mijn Tinder tijd heb ik ook wel mensen gewoon ontmatched of verwijderd zonder wat te zeggen, maar dan liep het al dood of deden ze moeilijk ofzo. Gewoon niks meer laten horen terwijl je 2 dagen later een date gepland hebt staan vind ik echt stom. Doe je niks aan, maar vind ik wel stom.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:07

Dat vind ik ook stom hoor! Dat zou ik ook nooit doen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:19

MyWishMax schreef:
Ik heb net toch ook even gewoon iemand geblokkerd op WA zonder te zeggen dat het hem niet wordt hoor := Twee weken geleden nummers uitgewisseld, maar door persoonlijke omstandigheden van mijn kant geen date kunnen plannen. Er werd alleen maar 1 keer in de zoveel dagen geappt of ik al kon afspreken. Geen reactie op de omstandigheden, geen berichtje tussendoor om elkaar wat te leren kennen. Net weer zo'n berichtje en mijn reactie dat ik deze week niet kon door die omstandigheden en daarna op vakantie vertrek en hij was beledigd. Dat die al 2 weken wacht en of die moest geloven dat ik tussendoor geen enkele date gehad heb.

Ik heb gezegd dat hij het niet hoeft te geloven, maar dat in deze gevallen sommige dingen gewoon veel belangrijker zijn dan daten.

Echt... Had nog wel wat willen/kunnen sturen, maar laat maar. Zonde van de energie -O- :(

Nu ja, de situatie van de andere kant bekeken. Constant moeten hengelen naar een date en een meid die dat constant zit af te blokken en voor zich door aan het schuiven is. Als de jongen zich in dit topic zou melden zou men zeggen "en doorrrr".
Wat is de reden dat je nummers hebt uitgewisseld?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:49

Niet constant af te blokken, juist excuses aangeboden, situatie uitgelegd en gezegd dat ik geen ruimte had voor een date zolang die situatie zo bleef. Dat ik geen idee had hoelang dat zou duren, ik het heel jammer vond maar familie nu eenmaal voor gaat voor mij. Als je dan en niet reageert op die situatie, geen wat vervelend oid, maar ook geen gesprek blijft voeren, alleen vraagt of iemand al tijd heeft en dan vervolgens zo reageert en iemand verwijten gaat maken? Nee, dan heb je gewoon geen enkele interesse in mij als persoon blijkbaar. Familie gaat bij mij voor een vreemde/daten. Als iemand deze situatie zo zou neerzetten vanuit andere kant zou ik hetzelfde zeggen hoor. Het gaat niet om een teennagel die verkeerd zit of gewoon geen zin hebben.

Reden van nummers uitwisselen was omdat het gesprek toen wel leuk liep, interesse en whatsapp vind ik makkelijker dan tinder. En dat "en doorrr" heb ik nu zelf gezegd, de combinatie van blijkbaar geen interesse en verwijten is voor mij genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:54

Mwm ik begrijp je volledig :j

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 15:09

MyWishMax schreef:
Niet constant af te blokken, juist excuses aangeboden, situatie uitgelegd en gezegd dat ik geen ruimte had voor een date zolang die situatie zo bleef. Dat ik geen idee had hoelang dat zou duren, ik het heel jammer vond maar familie nu eenmaal voor gaat voor mij. Als je dan en niet reageert op die situatie, geen wat vervelend oid, maar ook geen gesprek blijft voeren, alleen vraagt of iemand al tijd heeft en dan vervolgens zo reageert en iemand verwijten gaat maken? Nee, dan heb je gewoon geen enkele interesse in mij als persoon blijkbaar. Familie gaat bij mij voor een vreemde/daten. Als iemand deze situatie zo zou neerzetten vanuit andere kant zou ik hetzelfde zeggen hoor. Het gaat niet om een teennagel die verkeerd zit of gewoon geen zin hebben.

Reden van nummers uitwisselen was omdat het gesprek toen wel leuk liep, interesse en whatsapp vind ik makkelijker dan tinder. En dat "en doorrr" heb ik nu zelf gezegd, de combinatie van blijkbaar geen interesse en verwijten is voor mij genoeg.

Dan snap ik het. :)

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:48

Stille meelezer meld zich ook weer eens.

Via tinder in gesprek gekomen met een jongen van mijn oude middelbare school, we waren tot mijn grote verbazing een match. Laatst via werk een heel gesprek gehad (hij is blijkbaar ook een collega sinds kort) en kort daarna even een x een drankje gedaan.

Dus we gaan zien hoe dit afloopt, zie hem waarschijnlijk vanavond op werk ook weer.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 19:31

Hier na best lange tijd ook weer een tinderdate gehad laatst. Op papier klonk het als een goede match, uiterlijk stuk minder dan op foto (dat wist ik door andere Social media al). Maar ja, geen wauw, maar op zich ‘goed genoeg’.

Leuke date, veel overeenkomsten, geen sparkle ofzo maar wel gezellig. Hij zoende mij, ook dat was prima.

Achteraf had ik zoiets van, ja ik wil hem nog weleens zien (kreeg het idee dat het andersom meer was dan van mijn kant)

Nouja daarna was hij op vakantie, zouden na de vakantie een 2e date plannen. Contact is alleen vrijwel stil gevallen in zijn vakantie, erna appte hij wel meteen. Een paar dagen later vroeg ik naar die 2e date.. tjah, hij had net een 2e date met een ander meisje gehad en wilde eerst kijken waar dat heen ging...

Nouja, fair enough...

Dus ik wil hem succes wensen met alles verder, wil die contact houden, konden namelijk wel daten als dit niks wordt...

Whut?!

Nee ik hoef niet te wachten, ik mag gewoon verder daten met andere, dan is het pech voor hem mocht ik dan iemand anders gevonden heb...

Eh whut?!

Is dit een normale mentaliteit in daten via tinder tegenwoordig? Ik ben hier echt heel verbaast over en heb er ook vriendelijk (maar duidelijk) voor bedankt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 19:46

renee16 schreef:
Hier na best lange tijd ook weer een tinderdate gehad laatst. Op papier klonk het als een goede match, uiterlijk stuk minder dan op foto (dat wist ik door andere Social media al). Maar ja, geen wauw, maar op zich ‘goed genoeg’.

Leuke date, veel overeenkomsten, geen sparkle ofzo maar wel gezellig. Hij zoende mij, ook dat was prima.

Achteraf had ik zoiets van, ja ik wil hem nog weleens zien (kreeg het idee dat het andersom meer was dan van mijn kant)

Nouja daarna was hij op vakantie, zouden na de vakantie een 2e date plannen. Contact is alleen vrijwel stil gevallen in zijn vakantie, erna appte hij wel meteen. Een paar dagen later vroeg ik naar die 2e date.. tjah, hij had net een 2e date met een ander meisje gehad en wilde eerst kijken waar dat heen ging...

Nouja, fair enough...

Dus ik wil hem succes wensen met alles verder, wil die contact houden, konden namelijk wel daten als dit niks wordt...

Whut?!

Nee ik hoef niet te wachten, ik mag gewoon verder daten met andere, dan is het pech voor hem mocht ik dan iemand anders gevonden heb...

Eh whut?!

Is dit een normale mentaliteit in daten via tinder tegenwoordig? Ik ben hier echt heel verbaast over en heb er ook vriendelijk (maar duidelijk) voor bedankt

Ik zou het nooit uitgesproken hebben maar dit was ook mijn strategie.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 19:51

MarcoBorsato schreef:
renee16 schreef:

Ik zou het nooit uitgesproken hebben maar dit was ook mijn strategie.

Waarschijnlijk als hij over een paar maanden contact zou zoeken, had ik het niet eens echt doorgehad. Of me geen 2e keus gevoeld..

Beetje onhandig van hem om het zo eerlijk op voorhand te zeggen..

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:04

Oh dat doe ik altijd eigenlijk. Ik date maar 1 iemand tegelijk, dus zeg ik tegen andere mensen die met mij willen daten dat ik nog met iemand anders date waarvan ik wil kijken of het wat kan worden. Eigenlijk iedereen vind dat helemaal prima en tot nu toe is het ook nooit wat geworden, dus om nou direct al mijn schepen te verbranden vind ik ook zo wat.

Al is het bij mij nu heel stil, heb mijn telefoon in de wc laten vallen dus heb nu een hele oude telefoon. Kunnen wel apps op maar Tinder is zo traag dat ik dat even heb opgegeven. Ga zondag wel bij een kok eten van mijn favo restaurant waar ik inmiddels al een aantal maanden niet ben geweest, hij is begonnen mij te volgen op Instagram en zijn aan de praat geraakt waarna hij mij vroeg of ik kwam eten. Heb hem verder echt twee/drie keer gezien en een keer hoi gezegd. Is dit een date? :+

Heb volgende week ook een date gepland om met iemand bij te praten die eventueel mijn fwb zou kunnen worden. Ben het daten ook wel een klein beetje beu eigenlijk, dus zou wel een goede gulden middenweg kunnen zijn.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:11

Maanlicht schreef:
Oh dat doe ik altijd eigenlijk. Ik date maar 1 iemand tegelijk, dus zeg ik tegen andere mensen die met mij willen daten dat ik nog met iemand anders date waarvan ik wil kijken of het wat kan worden. Eigenlijk iedereen vind dat helemaal prima en tot nu toe is het ook nooit wat geworden, dus om nou direct al mijn schepen te verbranden vind ik ook zo wat.

Ja, snap ik idd ook.. vertel je dit ook op deze manier tegen iemand?

Ik was zelf echt wel een beetje beledigd, dat hij een ander ‘boven mij’ verkoos. En ben niet van plan 2e keus te zijn. Als jij het zo verteld klinkt het alleen veel minder zwaar en best logisch :o

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:12

Maanlicht: als je alleen en ook MET hem gaat eten, dan: its a date!!!! Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:17

Maar in het geval van renee is er al een date geweest en vervolgens wordt ze in de wacht gezet voor een 2e date.. Even andersom, als ik een date heb gehad en nog voor de 2e date is er nog iemand anders, dan was die 1e date toch gewoon niet genoeg?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:18

Ja, dat zeg ik precies zoals het hierboven staat. Echt een enkeling is erop afgeknapt, maar met iemand die dat niet begrijpt wil ik überhaupt niet samen zijn. Ik vind het juist veel netter om maar met 1 iemand tegelijk te daten.

renee16 schreef:
Maanlicht: als je alleen en ook MET hem gaat eten, dan: its a date!!!! Haha

Hihi, ja dat klopt, dan zal het wel een date zijn :Y) :+, ben heel benieuwd. Koken kan hij in ieder geval!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:29

Ja er zit wel wat in.. maar ach, de eerste date was leuk, maar ook niet super geweldig ofzo.
Ik ben er wel wat op afgeknapt ja, maarj zal verder wel los lopen, als het zo zou moeten zijn, gebeurd het vast wel.. haha..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:59

Ik heb morgenavond ook een date... heb hem niet heel veel gesproken nog maar ik zie wel. :D

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:01

renee16 schreef:
Maanlicht schreef:

Ja, snap ik idd ook.. vertel je dit ook op deze manier tegen iemand?

Ik was zelf echt wel een beetje beledigd, dat hij een ander ‘boven mij’ verkoos. En ben niet van plan 2e keus te zijn. Als jij het zo verteld klinkt het alleen veel minder zwaar en best logisch :o

Ik doe het ook precies zo. Meestal bedanken ze juist voor mijn eerlijkheid en zien ze het als iets positiefs

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:06

Maar hierbij ging t om een tweede date en de ander is duidelijk leuker, dan ga je toch niet zitten wachten. Ik had ook vriendelijk bedankt. Had het vorige week nog, zou tweede date hebben maar hij had een match en leuk gesprek met een ander dus wou niet afspreken voor tweede date. Nou prima no hard feelings, maar dan is t wel klaar. Maar dat was dan ook weer niet de bedoeling, ja doei _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:11

Nou pcies, ik laat me voor een 2e date echt niet in de wacht zetten. Maar andersom dus ook, als ik iemand voor een 2e date in de wacht zit is het hem gewoon niet :n