Maar blij voor je dat je een foto van de voorkant hebt gekregen, afspreken kan altijd!
Als hij wat te verbergen heeft, dan kom je daar toch wel achter.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik heb net toch ook even gewoon iemand geblokkerd op WA zonder te zeggen dat het hem niet wordt hoorTwee weken geleden nummers uitgewisseld, maar door persoonlijke omstandigheden van mijn kant geen date kunnen plannen. Er werd alleen maar 1 keer in de zoveel dagen geappt of ik al kon afspreken. Geen reactie op de omstandigheden, geen berichtje tussendoor om elkaar wat te leren kennen. Net weer zo'n berichtje en mijn reactie dat ik deze week niet kon door die omstandigheden en daarna op vakantie vertrek en hij was beledigd. Dat die al 2 weken wacht en of die moest geloven dat ik tussendoor geen enkele date gehad heb.
Ik heb gezegd dat hij het niet hoeft te geloven, maar dat in deze gevallen sommige dingen gewoon veel belangrijker zijn dan daten.
Echt... Had nog wel wat willen/kunnen sturen, maar laat maar. Zonde van de energie![]()
MyWishMax schreef:Niet constant af te blokken, juist excuses aangeboden, situatie uitgelegd en gezegd dat ik geen ruimte had voor een date zolang die situatie zo bleef. Dat ik geen idee had hoelang dat zou duren, ik het heel jammer vond maar familie nu eenmaal voor gaat voor mij. Als je dan en niet reageert op die situatie, geen wat vervelend oid, maar ook geen gesprek blijft voeren, alleen vraagt of iemand al tijd heeft en dan vervolgens zo reageert en iemand verwijten gaat maken? Nee, dan heb je gewoon geen enkele interesse in mij als persoon blijkbaar. Familie gaat bij mij voor een vreemde/daten. Als iemand deze situatie zo zou neerzetten vanuit andere kant zou ik hetzelfde zeggen hoor. Het gaat niet om een teennagel die verkeerd zit of gewoon geen zin hebben.
Reden van nummers uitwisselen was omdat het gesprek toen wel leuk liep, interesse en whatsapp vind ik makkelijker dan tinder. En dat "en doorrr" heb ik nu zelf gezegd, de combinatie van blijkbaar geen interesse en verwijten is voor mij genoeg.
renee16 schreef:Hier na best lange tijd ook weer een tinderdate gehad laatst. Op papier klonk het als een goede match, uiterlijk stuk minder dan op foto (dat wist ik door andere Social media al). Maar ja, geen wauw, maar op zich ‘goed genoeg’.
Leuke date, veel overeenkomsten, geen sparkle ofzo maar wel gezellig. Hij zoende mij, ook dat was prima.
Achteraf had ik zoiets van, ja ik wil hem nog weleens zien (kreeg het idee dat het andersom meer was dan van mijn kant)
Nouja daarna was hij op vakantie, zouden na de vakantie een 2e date plannen. Contact is alleen vrijwel stil gevallen in zijn vakantie, erna appte hij wel meteen. Een paar dagen later vroeg ik naar die 2e date.. tjah, hij had net een 2e date met een ander meisje gehad en wilde eerst kijken waar dat heen ging...
Nouja, fair enough...
Dus ik wil hem succes wensen met alles verder, wil die contact houden, konden namelijk wel daten als dit niks wordt...
Whut?!
Nee ik hoef niet te wachten, ik mag gewoon verder daten met andere, dan is het pech voor hem mocht ik dan iemand anders gevonden heb...
Eh whut?!
Is dit een normale mentaliteit in daten via tinder tegenwoordig? Ik ben hier echt heel verbaast over en heb er ook vriendelijk (maar duidelijk) voor bedankt
MarcoBorsato schreef:renee16 schreef:
Ik zou het nooit uitgesproken hebben maar dit was ook mijn strategie.
Maanlicht schreef:Oh dat doe ik altijd eigenlijk. Ik date maar 1 iemand tegelijk, dus zeg ik tegen andere mensen die met mij willen daten dat ik nog met iemand anders date waarvan ik wil kijken of het wat kan worden. Eigenlijk iedereen vind dat helemaal prima en tot nu toe is het ook nooit wat geworden, dus om nou direct al mijn schepen te verbranden vind ik ook zo wat.
renee16 schreef:Maanlicht: als je alleen en ook MET hem gaat eten, dan: its a date!!!! Haha
renee16 schreef:Maanlicht schreef:Oh dat doe ik altijd eigenlijk. Ik date maar 1 iemand tegelijk, dus zeg ik tegen andere mensen die met mij willen daten dat ik nog met iemand anders date waarvan ik wil kijken of het wat kan worden. Eigenlijk iedereen vind dat helemaal prima en tot nu toe is het ook nooit wat geworden, dus om nou direct al mijn schepen te verbranden vind ik ook zo wat.
Ja, snap ik idd ook.. vertel je dit ook op deze manier tegen iemand?
Ik was zelf echt wel een beetje beledigd, dat hij een ander ‘boven mij’ verkoos. En ben niet van plan 2e keus te zijn. Als jij het zo verteld klinkt het alleen veel minder zwaar en best logisch