Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik zou dan mijn winterjas aandoen om een punt te maken.
idinn schreef:Oh jaloers als je met zo'n outfit naar kantoor kan gaan! Hier is overgang buiten-binnen ook te groot..
Ultimo, leuke festival outfit!
PabloBokt, die kleur staat je goed..
Met donkerbruine laarsjes, kantooroutfit van vandaag..
[ [url=m/Rozv9T.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu genieten van het weer![]()
[ [url=m/6coQHu.jpg]Afbeelding[/url] ]
idinn schreef:Oh jaloers als je met zo'n outfit naar kantoor kan gaan! Hier is overgang buiten-binnen ook te groot..
Ultimo, leuke festival outfit!
PabloBokt, die kleur staat je goed..
Met donkerbruine laarsjes, kantooroutfit van vandaag..
[ [url=m/Rozv9T.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu genieten van het weer![]()
[ [url=m/6coQHu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pluisje1998 schreef:Heb al heel lang geen outfits meer gepost (werk alleen maar), maar ik heb een vraagje mbt kleding en aangezien dit topic actiever is dan het echte kledingtopic...
Hoe doen jullie dat met kleding die je niet draagt/niet past/etc. ? Ik heb de slechte gewoonte dingen te kopen die ik wil hebben en ze ondanks dat ze niet (goed) passen ze toch te houden. Dit houd in dat ik heel veel kleding in de kast heb die ik niet draag wat natuurlijk zonde is. Het liefste wil k het verkopen aangezien het gros echt nog nieuw is, maar waar moet ik beginnenanders word het weggeven/doneren, maar dat vind ik eigenlijk zonde
![]()
Als dit niet mag, mijn excuses...
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:Ga ik ook eens proberen. Ik heb zeven jurken te koop staan, maar op Facebookgeen sjoege.
Welke heb je te koop staan?
Es_ther schreef:@Pluisje, ik heb een mam en zus met met mijn maat qua shirtjes.
Dus daar gaat het heen.
Of naar het Leger des Heils. Heb ik toch het idee dat er wat goeds mee wordt gedaan.
[ [url=m/Q1Uolt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje al een keer gepost, maar niet met dit broekje. Dit broekje zit zooo lekker