Ben zelf erg blij met mijn lootje, leuke wensen in het lijstje en nu lekker posts uitpluizen van diegene

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:AfricanLady, jou Secret Santa zou ook graag jou maat voor schoenen/sloffen en sokken willen wetenCitaat:Aanvulling voor Africanlady, bij jou top en flop lijst heb jij veel afkortingen voor films gebruikt, nou kijkt jou Santa niet zo veel films, dus zij zou graag weten wat de afkortingen betekenen
AfricanLady schreef:Jaaa weer een nieuwe editieik ben weer van de partij!!!
Ik ben dus Andrea.
Woonachtig in Harlingen dus Fryslân.
Mams van een geweldig rottie puppykind sinds mei.
2 poezels en 1 grijze roodstaart papegaai en 2 zijdehoender tokkel.
Ik werk als kok in een restaurant in Franeker.
Uhm ik ben een flal (friese lange afstand loper)
Ik rijd graag paard alleen heb ik niet een.
-alles met Harry potter en vooral slytherin
-witte chocolade !!!!!!!!!!!!!!
-verslaafd aan die kikkers en muizen van sinterklaas
-Warme winter dingen
-spulletjes voor mijn furbabies
-pokémon stuff
-spul van series zoals ouat,wd,pb,got
Flop
-boeken tenzij je een boekenkast meezend ik heb gewoon echt geen ruimte meer haha
-kleding tenzij leuke warme sokken
-douchedingen (heb al kast vol xD)
Ik vind eigenlijk alles wel leuk tweedehands mag ook.
Überhaupt dat dit kan is al onwijs ik ben snel tevreden hihi
NikkiDeKerf schreef:Ik ben ook niet zo actief geweest hierMaar voor mijn Santa misschien fijn om wat meer info te hebben en ik zal wat meer meepraten hier en in het KH. Nog wat extra tips dan: ik vind gezelschapsspelletjes heel leuk (2ehands ook). Kaarsjes zijn fijn voor de winter
En ik zoek nog leuke geometrische waxine/kaarshouders in het zwart. Houd sowieso van zwart of donkerblauw. Ik heb verder wel al echt te veel snuikelarijen (of wat de term hier op de vorige pagina ook was
) en unicorn spul. Wij hebben geen bad. Gezichtsproducten kan ik vaak niet tegen ivm eczeem en allergie. Sorry voor de egopost
Ben zelf erg blij met mijn lootje, leuke wensen in het lijstje en nu lekker posts uitpluizen van diegene