Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Grappig dat de meningen idd verschillen.
Nog even: niemand is opgenomen. In datzelfde appje stond dat hij net thuis was en dat de vriend niet hoefde te blijven. Blijft een vaag verhaal en hij reageerd nergens op. Neemt telefoon niet op, reageerd niet op appjes en dit is niet de eerste keer dat hij afzegd. Gebeurd nogal vaak. Daarnaast ging vooraf betalen niet want niemand wist precies het bedrag van te voren.
En niet iedereen is zo rijk dat ze even 3 euro meer kunnen betalen, ookal lijkt het een laag bedrag. Maar bedankt voor de reacties!
nynke55 schreef:fohadie schreef:Grappig dat de meningen idd verschillen.
Nog even: niemand is opgenomen. In datzelfde appje stond dat hij net thuis was en dat de vriend niet hoefde te blijven. Blijft een vaag verhaal en hij reageerd nergens op. Neemt telefoon niet op, reageerd niet op appjes en dit is niet de eerste keer dat hij afzegd. Gebeurd nogal vaak. Daarnaast ging vooraf betalen niet want niemand wist precies het bedrag van te voren.
En niet iedereen is zo rijk dat ze even 3 euro meer kunnen betalen, ookal lijkt het een laag bedrag. Maar bedankt voor de reacties!
Ehhh, als ze niet van te voren weten wat ze betalen moeten, hoe kun je dan zeggen dat niet iedereen 3 euro extra kan betalen? En als je weet dat hij vaak afzegt, dan hou je daar toch rekening mee? Neemt niet weg dat hij gewoon kan betalen.
Shaggy09 schreef:Dat ze je dochter gierig noemen en haar de schuld geven is idd erg kinderachtig en onvolwassen.
Wel vind ik dat als er iemand meerijd er niet per se iedere kilometer die gereden word terugbetaald hoeft te worden. Als ze een keer 50 euro geven is t goed toch? Ja, iedereen werkt hard voor zijn geld maar met iemand mee rijden vind ik anders.
Shaggy09 schreef:Brandstofkosten uit zich toch in hoeveel kilometer je hebt gereden? Das dus het zelfde.
Mavelle schreef:Goh, het was netjes geweest als ze alles betaald hadden maar zou er persoonlijk echt niet zo lang moeilijk over hebben gedaan. Je dochter moest toch ook naar stage? Nou dat is gelukt. Jammer dat anderen van haar geprofiteerd hebben maar dat zegt meer over hen dan over haar. Dat je je daar zo over op windt lijkt me ook heel vervelend voor je dochter zelf.
Zelfde met die high beer party. Vervelend als dat niet betaald wordt, maar het gaat om 20 euro.. Daar ga je toch niet failliet aan. Trek er je lesje uit en laat bij dat soort dingen in vervolg vooraf betalen.
Isabonny schreef:Het feit is, dat ze elke keer even verteld kreeg wanneer ze betaald zou worden, om dan vervolgens toch niet te betalen. EN dan weer een waslijst met verhaaltjes kwam en steken onder water naar ons toe dat wij dus gierig waren, omdat we natuurlijk niet meteen zeiden: Joh, laat maar zitten.
Maar goed, we hadden het ook niet over € 3,00. Mijn dochter werkt zich uit de naad met 3 baantjes naast haar school en ik vind het erg sneu als een ander daar van bewust probeert te profiteren. Maar dan achteraf wel zeggen: Je moet niet denken dat ik van je profiteer.
Ach ja, Vanmiddag, nadat mijn dochter mijn naam liet vallen, draaide ze opeens als een blad aan de boom om, stond opeens binnen 10 minuten het geld op de rekening. Hebben wij dankjewel gezegd en kwam opeens terug dat ze alles wat ze eerder had geschreven terugnam.
Toch nog iets van fatsoen gelukkig.
Wij hebben er van geleerd en ik hoop dat we dit niet meer meemaken.