Zijn er meer mensen die na afgelopen volle maan nog steeds elke nacht raar blijven dromen? Voorheen had ik voornamelijk rondom volle maan rare dromen en nu blijven de rare dromen terugkomen. Ik droom ook veel over mijn werk en dat vind ik vooral vervelend
Op dit moment droom ik iedere nacht "raar" terwijl ik dat normaliter uitsluitend rondom volle maan doe. Maar of dit met de maan te maken heeft? Ik heb geen idee!
Ik heb vannacht ook gecheckt of er iets met de maan was want had dezelfde symptomen als normaal met volle maan. Rare dromen over werk en lang wakker liggen midden in de nacht...
Nou ik zat ik al te twijfelen wanneer het weer zover was. Maar ik dacht hij is net geweest en dit is wel heel vroeg.
Dus dat lag niet aan mij zo te lezen.
Snippergroen
Geplaatst: 27-02-25 12:22
Ja hier ook al de hele week. Een hoofd op standje storm en intense dromen die tegen nachtmerries aanzitten. Ik hoor meer mensen om me heen die dit hebben!
Ik probeer de nare rot dromen van me af te schudden. Al werd ik vannacht tegen 4 volledig gedesorienteerd wakker met een heel naar opgejaagd paniek gevoel. Wat dan weer goed paste bij het onderwerp van de nare droom. Dat duurde even voor mijn hoofd besefte dat alles nep was en gedroomd en niet iets waar accuut op gereageerd moetworden en er geen gevaar was.
friezenfan2
Geplaatst: 27-02-25 12:48
Hier ook al voor de 2de nacht op rij rare dromen. Zou er een aanleiding zijn. Staan de sterren op een bepaalde manier. Ik heb geen idee maar een minder rare droom zou fijn zijn.
Nou zeg ik doe maar gewoon gezellig mee... sociaal van mij hè Ik had wel raar dromen maar vannacht echt heeeel licht en weinig geslapen.... wat raar dat we t allemaal weer hebben zonder volle maan!
friezenfan2
Geplaatst: 28-02-25 13:12
https://nos.nl/artikel/2557599-planeten ... wachtingen zouden we dus hier last van hebben. Ook fijn dat de kans dat je ze kan zijn zo klein is. Als ik er aan denkt wil ik wel even kijken maar ga er niet voor de polder in ofzo.
Ooh zou dat het zijn? Ik heb echt amper geslapen vannacht. De eerste die een verkeerde opmerking tegen me maakt vandaag krijgt de volle laag, ben ik bang.