Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 21:14

Ik heb helaas geen huisdieren thuis, maar mijn ouders hebben wel een lieve kat, Chouffe:

Afbeelding
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:06

Leuke fotos komen weer voorbij van jullie diertjes!

Op welke stal staat Enchanted nu Charlotte?

_KiMbErLeY_

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:10

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:46

Staat wel iets in mijn profiel maar hier ook mijn diertjes.

Mijn kat Kami (niet veel foto's van)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn pony Fame

Afbeelding

Afbeelding

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:52

vandaag inkopen gedaan :D helemaal geslaagd voor mijn loodje, nu alleen nog wachten op 1 cadeautje dat ik heb besteld!

Hoop wel dat het allemaal bevalt wat ik heb gekocht!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:54

Kimmiee_D schreef:
Ik heb overigens nog een top :D Ik hou van lekkere grote drinkmokken <3 <3

Ik ook!

madelonvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:58

Grote leuke drinkmokken <3
Heb al een uilenmok en twee met herinneringen. Maar eenhoorns, paarden of andere schattige/leuke of grappige mokken mogen altijd erbij.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 23:10

Stamper schreef:
Leuke fotos komen weer voorbij van jullie diertjes!

Op welke stal staat Enchanted nu Charlotte?

Bij Suijkerbuijk in Rucphen, staat ze nu 3,5 jaar alweer denk ik.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 00:01

Afbeelding
Afbeelding
Mijn knappe dames!

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 00:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 04:20

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 09:22

Wat een leuke huisdieren allemaal! Ik heb helaas geen eigen huisdieren, alleen een kat en een hond bij mijn ouders.

Ik heb via PB begrepen dat ik een moeilijk lootje ben en dat ik actiever moet zijn... Een beetje een vreemd verzoek imo (lijkt me dat ik zelf mag bepalen hoeveel ik wel of niet post en dat een buitenstaander niets te zeggen heeft over hoeveel tijd ik op Bokt doorbreng), maar u vraagt, wij draaien! ;)

All things unicorn maak je mij niet echt blij mee. Ik vind ze best leuk, maar niet voor in huis :+
Over wat er dan wel in mijn huis past durf ik nog niet echt wat te zeggen, want vriendlief en ik zijn dus ontzettend druk bezig met onze verhuizing (vandaar ook weinig actief, iedere seconde die we overhebben steken we in behang afhalen, verven, meubels uitzoeken, etc). Eén muur in de slaapkamer wordt in ieder geval groen (Histor Geordend), maar de woonkamer zijn we nog niet over uit. We houden in ieder geval van industrieel en geometrisch, misschien kan mijn SS daar wat mee.

In de mokken kom ik om (met deze verhuizing eindelijk kans om er eens een paar weg te gooien :') ), dus hoewel ik die vaak erg leuk vind, heb ik ze niet per se nodig.

Qua chocolade (kan me voorstellen dat dat best lastig is) ben ik dol op Vego <3 Verkrijgbaar bij o.a. EkoPlaza. Ze hebben er ook een soort bonbonnetjes van, daar doe ik echt een moord voor!

Kerstverlichting vind ik trouwens ook helemaal fantastisch. Vriendlief niet, dus als iemand anders het voor me wil kopen... <<) Is het in ieder geval niet mijn schuld, haha.

Pfoe, verder nog info.... Ik heb schoenmaat 40 en kledingmaat 38/40 of M/L, ongeveer. Oh, en wat me te binnen schiet... Zo'n pop socket voor achter op je telefon lijkt me echt ontzettend handig aangezien ik echt een kluns ben en dat ding altijd uit mijn handen laat vallen :') (Ik heb trouwens een OnePlus 3T, mocht je een hoesje oid willen bestellen.)

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 10:00

Dat meen je niet? Bizar... Je mag idd helemaal zelf weten hoeveel je post. Als je als SS niet veel over iemand vinden kan maak je toch een leuk neutraal pakket? Beetje thee, chocolade, doucheschuim ofzo. Net als dat een SS zelf mag weten wat voor hysterische vulling ze gebruikt. Dat geklaag... beetje kinderachtig en ondankbaar vind ik :o

En nu weer door naar leuke dingen! Ik heb mijn 16 cadeautjes ingepakt! Niet heel netjes, iets met kramp in mijn vingers :') Nu nog nadenken over een hysterische vulling }:) en een leuke hint!

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 10:14

16 cadeautjes *\o/*

Wbt actiever zijn, dat lijkt mij ook aan jezelf. Als er weinig info dan begrijp je denk ik ook wel als er dan iets tussen zit wat je niet kan gebruiken :) ik vind ook dat mensen niet moeten klagen over alles. T is toch allemaal leuk. Ik ga hem eerst op tafel open maken en kijken hoe erg de vulling is :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 10:42

Kimmiee_D schreef:
Ik heb overigens nog een top :D Ik hou van lekkere grote drinkmokken <3 <3

Ik ook van Blond Amsterdam. :D
Alle andere Blond dingen ook welkom. <3

Andere leuke drink mokken zijn ook welkom! :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 11:06

Het interesseert mij niet veel hoe veel mijn lootje post maar als ik al cadeautjes heb en ze post daarna wat ze niet leuk vind heeft ze pech :')

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 11:06

Bubblewrap schreef:
_KiMbErLeY_ schreef:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4000457578

OMG... CHECK DIT _O- _O-

Een kerstliedjes zingende unicorn _O- _O-

Kerst is leuk... Eenhoorns zijn leuk...
Maar dit is wel echt op het randje _O- _O- Hoe komen ze erop :D

Haha... ik zag hem ook voorbij komen en dacht DIE MOET IN DIT TOPIC _O-

Swanheart, ik vond je vorig jaar een leuk lootje hoor! :))

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 11:31

Gelukkig maar! Vond jouw pakket ook heel leuk, die glaasjes gebruik ik nog steeds <3

En tuurlijk, wie weinig post kan geen perfect pakket verwachten ;) Doe ik ook absoluut niet, het is de gedachte die telt! Maar volgens mij is er uit mijn berichten (ook buiten dit topic) voldoende af te leiden...

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 11:31

OOOOH DIE GA IK KOPEN VOOR OP MN WERK :oo

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 12:38

xSwanHeart schreef:
Wat een leuke huisdieren allemaal! Ik heb helaas geen eigen huisdieren, alleen een kat en een hond bij mijn ouders.

Ik heb via PB begrepen dat ik een moeilijk lootje ben en dat ik actiever moet zijn... Een beetje een vreemd verzoek imo (lijkt me dat ik zelf mag bepalen hoeveel ik wel of niet post en dat een buitenstaander niets te zeggen heeft over hoeveel tijd ik op Bokt doorbreng), maar u vraagt, wij draaien! ;)

All things unicorn maak je mij niet echt blij mee. Ik vind ze best leuk, maar niet voor in huis :+
Over wat er dan wel in mijn huis past durf ik nog niet echt wat te zeggen, want vriendlief en ik zijn dus ontzettend druk bezig met onze verhuizing (vandaar ook weinig actief, iedere seconde die we overhebben steken we in behang afhalen, verven, meubels uitzoeken, etc). Eén muur in de slaapkamer wordt in ieder geval groen (Histor Geordend), maar de woonkamer zijn we nog niet over uit. We houden in ieder geval van industrieel en geometrisch, misschien kan mijn SS daar wat mee.

In de mokken kom ik om (met deze verhuizing eindelijk kans om er eens een paar weg te gooien :') ), dus hoewel ik die vaak erg leuk vind, heb ik ze niet per se nodig.

Qua chocolade (kan me voorstellen dat dat best lastig is) ben ik dol op Vego <3 Verkrijgbaar bij o.a. EkoPlaza. Ze hebben er ook een soort bonbonnetjes van, daar doe ik echt een moord voor!

Kerstverlichting vind ik trouwens ook helemaal fantastisch. Vriendlief niet, dus als iemand anders het voor me wil kopen... <<) Is het in ieder geval niet mijn schuld, haha.

Pfoe, verder nog info.... Ik heb schoenmaat 40 en kledingmaat 38/40 of M/L, ongeveer. Oh, en wat me te binnen schiet... Zo'n pop socket voor achter op je telefon lijkt me echt ontzettend handig aangezien ik echt een kluns ben en dat ding altijd uit mijn handen laat vallen :') (Ik heb trouwens een OnePlus 3T, mocht je een hoesje oid willen bestellen.)

Jeetje ik moet zeggen dat ik het wel erg ver vind gaan met eisen/wensen enzo hoor :roll: De een wil geen bepaald inpakpapier, de ander wil geen kranten als vulling, de ander wil juist perse dit/dat.. En dat bedoel ik natuurlijk totaal niet naar jou. Hoe moeilijk is het om op bokt een beetje rond te struinen naar informatie..

Ik denk dat mensen vergeten dat het gewoon een leuke kleine verrassing is met kleinigheidjes van iemand die moeite heeft gedaan voor jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 12:40

Wil verder alles maar krant is gewoon goor ,dan pleur ik hele pakket wel weg .

Al gooi je bodembedekking van je paard in mijn pakket dat boeit niet ,maar krant nee dat is echt een no go wat ik enorm stinken vind en aan mijn handen goor ruikt .. Dat is voor ieder anders

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 12:42

Mijn lootje is ook niet heel actief, maar ik verzin wel wat. Ik heb wel een idee van het karakter van mijn lootje en als ik dat inschat is ze wel iemand die snel tevreden is en het wel waardeert dat ik mijn best doe. Moet wel goedkomen dus!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 12:44

Rebecca schreef:

Al gooi je bodembedekking van je paard in mijn pakket dat boeit niet ,maar krant nee dat is echt een no go wat ik enorm stinken vind en aan mijn handen goor ruikt .. Dat is voor ieder anders

Je meent dit?

Als iemand kranten als vulling heeft ‘pleur’ je het hele pakket weg.. :o Wauw oké. Nouja het is in ieder geval wel duidelijk voor jouw lootje. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 12:46

xApple schreef:
[naam] schreef:

Je meent dit?

Als iemand kranten als vulling heeft ‘pleur’ je het hele pakket weg.. :o Wauw oké. Nouja het is in ieder geval wel duidelijk voor jouw lootje. :(:)

Dan ben ik duidelijk , structuur de geur .. dat vind ik echt niet tof

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 12:48

Ik quote mezelf nog een keer :j

M_D_H schreef:
Oke jongens,
Iedereen heeft een mening en zoveel mensen zoveel wensen.
Iedereen mag aangeven wat diegene wel of niet prettig vind voor zowel de inhoud van het pakket, de vulling van het pakket als desnoods het inpakpapier.
Laten we elkaar daar niet om gaan bekritseren secret santa is vooral voor de leuk bedoelt :)