Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarryPlopper schreef:AnnetteFlame schreef:Katten houden niet van stil water maar hebben de voorkeur van water dat beweegt, buiten hebben ze niet echt een andere keus
Maarrr zoals nu staat mijn deur open en ze ging als eerst naar de plantenbak om te drinken terwijl de kraan ook gewoon open staat
BarryPlopper schreef:AnnetteFlame schreef:Katten houden niet van stil water maar hebben de voorkeur van water dat beweegt, buiten hebben ze niet echt een andere keus
Maarrr zoals nu staat mijn deur open en ze ging als eerst naar de plantenbak om te drinken terwijl de kraan ook gewoon open staat
Pandora2 schreef:BarryPlopper schreef:
Katten drinken graag regenwater, hoe vies het ook isHier hebben ze binnen 3 waterbakjes staan, maar gaan 's morgens buiten telkens weer aan het regenwater drinken. Maakt niet uit waar het inzit. Gekke beesten
![]()
Laat jij de kraan altijd openstaan dan Barry ?
BarryPlopper schreef:Nja het water is nog goedkoper want dat kost mij niks, stond in de winter ook altijd al aan zodat de waterleiding niet bevriest.
Maar ik zal van de week eens kijken naar zo'n fontein
Marrie_L schreef:Soms zitten er bij de hagelslag 'witte' hagelslagjes in het pak (pure chocolade). Ze zijn niet wit uitgeslagen, maar echt gewoon alsof er geen cacao ofzo doorheen zit. Hoe kan dat en wat zijn het precies?