Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:14

_O- nou is dat van ons vrouwen alleen ook niet echt iets moois.. :') vind ik dan _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:15

Geryon schreef:
_O- nou is dat van ons vrouwen alleen ook niet echt iets moois.. :') vind ik dan _O-

Nee god zij dank moet je als vrouw zijnde een spiegel pakken om het te zien ipv dat het er aan geplakt zit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:16

:') :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:18

_O- _O- ik wacht de reactie af dat iemand niet kan hebben dat je dat zegt, en zegt dat dat gewoon aan de jouwe ligt :') :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:42

Goedzo resistance!

Ik was aan het praten met een match, dropt ie opeens zn nummer. Nouja prima dus ik hem appen, even later dropt ie een foto van zijn lichaam <3 Poehpoeh niks mis mee haha. Alleen zat hij wel met wat andere intenties op tinder dan ik :Y) Dus dat heb ik hem verteld en nu beweerd hij dat dat niet erg is en dan hij niet meteen verder gaat tinderen op zoek naar iemand die wel op die manier met hem wil praten xD
Maar we waren het er over eens dat dickpics niet mooi zijn, dus door verwacht ik niet meer van hem.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 00:07

Ik zat laatst met iemand even te kletsen via tinder en al vrij snel stelde hij voor om te appen.. ik dacht ja prima. Ik mijn nummer gegeven, is het eerste wat ik gelijk krijg een filmpje dat hij zichzelf aftrekt! Gelijk daarachteraan ook nog wat foto's van zijn lichaam en de vraag of ik ook iets wilde delen... ehhhh nee niet echt. Dat vond hij schijnbaar aanleiding om nog even een filmpje te maken _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 00:09

Pascalle90 schreef:
Ik zat laatst met iemand even te kletsen via tinder en al vrij snel stelde hij voor om te appen.. ik dacht ja prima. Ik mijn nummer gegeven, is het eerste wat ik gelijk krijg een filmpje dat hij zichzelf aftrekt! Gelijk daarachteraan ook nog wat foto's van zijn lichaam en de vraag of ik ook iets wilde delen... ehhhh nee niet echt. Dat vond hij schijnbaar aanleiding om nog even een filmpje te maken _O-

Idioot vd dag :')

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 10:34

Hahah wauw, zou dat ooit werken? :')

@resistance, wow dat is in een keer een flinke omslag inderdaad..
@Relaxed: Getrouwde scharrel? Klinkt als een goede keuze om dat af te kappen

Ik heb vanavond een date.. Zouden eerst naar de bios gaan maar moet eerst nog even wat dingen afmaken in mijn nieuwe appartement dus besloten om alleen wat te drinken bij hem thuis :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 10:40

Restitance Goedzo!! En nu lekker verder tinderen :D

Pascalle wat een idioot :')

Veel plezier shayenne!

Ik mag vanavond ook weer en heb er wel zin in :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 10:42

"ik mag vanavond ook weer" Denk ik even andere dingen bij :')

Voor mij even niet, de zakdoekjes zijn mijn beste vriend :Y)
Maar meestal spreken we weekends af, dus hopen dat ik zaterdag weer wat beter ben

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 10:44

DanielleB schreef:

Maar meestal spreken we weekends af, dus hopen dat ik zaterdag weer wat beter ben

Hahahahah nee zo bedoelde ik t niet _O-
Dat wil ik juist zo lang mogelijk uitstellen :Y) eens zien of hij echt geïnteresseerd is.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 10:45

Geryon schreef:
_O- _O- ik wacht de reactie af dat iemand niet kan hebben dat je dat zegt, en zegt dat dat gewoon aan de jouwe ligt :') :')

_O-

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 10:49

Yonker schreef:
DanielleB schreef:

Hahahahah nee zo bedoelde ik t niet _O-
Dat wil ik juist zo lang mogelijk uitstellen :Y) eens zien of hij echt geïnteresseerd is.

Ik ben ondertussen echt helemaal kwijt wie er in dit topic nu iets serieus zoekt en wie niet etc :')
Anyway, hoeveelste date is het Yonker? Jij ook veel plezier!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 10:51

Ik zoek dus wel wat serieus, en de tweede. Afgelopen vrijdag de eerste. Hij gaat voor mij koken :D
Thankssss

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:02

Geryon schreef:
Goedzo resistence!

Haha nieuwsgierig zijn naar een dickpic omdat iemand er van onder de indruk is, zegt toch helemaal niets over wat je van dickpics en dicks vind :') aparte mierenneukende reacties :o ik vind ze alsnog sneu en dicks onaantrekkelijke uitsteeksels :') waarom zou ik daarover liegen :')

Denk dat ik de aparte mierenneuker ben. Ik zei dat het niet mijn hobby was. Maar ook als iemand er van onder de indruk is ben ik er gewoon niet nieuwsgierig naar. :') Geeft toch niks als een ander dat wel is. Denk dat er zat vrouwen zijn die er nieuwsgierig naar zijn anders werden die foto's niet door zoveel mannen verstuurd. Als alle mannen een "gadver" kregen en geblokkeerd werden na het sturen was het allang verleden tijd geweest. :D

Resistance: Echt heel goed van je! Het duurt echt al veel te lang.. Nu volhouden! Als hij jou wel echt wil mag 'ie flink z'n best gaan doen!

Relaxed: Dat lijkt me ook een zeer goede keus. Heb je echt niks aan.

Sure_Lee: Hoe was het????

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:07

Ik zat gisteren bij robijntjahh zat ik op badoo met een gozer die zijn gezicht net steeds een stuk veborg achter een telefoon of iets ( zelfs een snapchat honden filter ). Ik zo nieuwsgierig als ik ben hem geliked.

We hadden dus een match en het gesprek ging als volgt:

Hij vroeg of hij mij wat mocht vragen en of ik dan eerlijk antwoord wilde geven, dus ik zeg is goed en vervolgens vraagt hij wat ik van de foto's vind die hij daarop gelijk doorstuurt.
Ik had eigenlijk dickpicks verwacht ofzo, maar vond dit nog erger eigenlijk _O-

Foto 1: Zittend op bed half schuin met zijn tong "geil" zijn bovenlip likken.
foto 2: Staand met ontbloot boven lichaam en zijn vinger voor zijn mond als een SSSSHHHT gebaar 8)7

foto 3 weet ik niet meer, maar vervolgens krijg ik dus de vraag leuk of niet?

ik: Nee eigenlijk niet een beetje gay.
hij: Gay? Dan zal ik maar niet over jou foto's beginnen.
hij: Je bedoelt gewoon mooiboy waarschijnlijk. Want vrouwen vinden gay mannen eigenlijk altijd heek knap. Meiden willen altijd meer van mij.

Ik: Ja jij wilt toch een eerlijk antwoord. Daarbij als jij nu over mijn foto's wilt beginnen mag dat als je daar behoefte aan hebt. Dat soort van geil over je lip likken en je shhht gebaar is allemaal gewoon te veel en hierbij probeer je het TE veel. Beter gewoon normale leuke foto's maken in plaats van dit.
En als je dan antwoord vraagt maar het niet kan hebben, tja we zitten niet in de kleuterklas waar we elkaars strikje niet mooi vinden.
Ik: Nee geen mooiboy no offence en ja sommige homo mannen zijn inderdaad heel knap om naar te kijken maar daar heb ik het nu niet over.

Hij: Nou jou foto's kan je gewoon aan zien dat je aso bent en dat je echt zo'n beetje tokkie bent die ene goede kledingstijl niet kan waarderen omdat ze dat zelf niet heeft.

Hij: OOh ( Stuurt nog een foto: " en dit dan?" ontbloot bovenlijf met spierbundels showen en er apart bij kijken )
Ik: Nee ook te gemaakt. Maar aangezien jij het niet kan hebben dat ik eerlijk ben en mij dus gelijk een tokkie noemt, gaat deze tokkie je nu met rust laten :wave:

Echt hoor wat een mannen bestaan er 8)7

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:11

Hahahaha Jezus die vent, wat een grap zeg. Ik kan ook niet tegen dat soort foto's. Bah. Als ze op Tinder met een ontbloot bovenlijf staan like ik ze al sowieso niet. Kansloos.

Dickpic's heb ik in de jaren een hoop ontvangen. Maar wel van scharrels en als we al een keer seks hadden gehad. Als je vriendje in het buitenland zit moet je elkaar toch bezig houden hè.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:14

Hahah pffff... vreselijk, dat soort jongens like ik inderdaad normaal al niet en moet je inderdaad niks mee beginnen haha.. Moeten eerst nog uit hun puber-nepstoere fase komen..

Ja mijn ex vroeg ook wel eens om een foto gewoon van mijn borsten ofzo, dan was het prima.. maar naar onbekend iemand doe ik het niet inderdaad ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:21

En zelfs dat vind ik eng. Geloof mensen niet dat ze er niets mee gaan doen, stel je krijgt ruzie en het gaat uit.

Mannen die überhaupt foto's van hun lichaam sturen voor het daten vind ik echt niks. Denk dat je niet mijn type bent als je er zo trots op bent ofzo. Plus vind dat ook niet het belangrijkste.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:22

Ik heb ook niet echt wat met ontbloot lichaam foto's :')
Als je t wil laten zien dan laat maar zien int echt <<)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:25

Yonker schreef:

Precies!

Houd ook niet van mannen die veel met hun lichaam bezig zijn eigenlijk. Vind ze echt al snel te ijdel. Maar ze moeten er wel weer verzorgd uit zien. :') Ik ben lastig.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:28

_O- lastig persoon dat je bent!! :')

Maar ik snap je wel eigenlijk en heb hetzelfde :+

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:30

@thenexentry: OMG what een egotripper. Hij wilde duidelijk alleen dat je zijn ego een boost gaf. Hoe laag om dan de andere te beginnen afkraken als het antwoord je niet bevalt 8)7

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:50

Jildau schreef:
Yonker schreef:

Precies!

Houd ook niet van mannen die veel met hun lichaam bezig zijn eigenlijk. Vind ze echt al snel te ijdel. Maar ze moeten er wel weer verzorgd uit zien. :') Ik ben lastig.

En dan vinden jullie het gek dat mannen dat soort dingen doen. Mannen moeten wel mooi zijn, maar ze mogen het niet van zichzelf weten. Nee, die is te ijdel; die is dan weer niet ijdel genoeg. Mannen tasten op die manier volkomen in het duister over wat vrouwen leuk vinden. Dan gaan ze gekke dingen doen, ja.

Niet dat ik zelf zo gauw met een vinger in mijn mond of met blote bast zou poseren. Ik doe weer andere gekke dingen...

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:55

Musiqolog: Nee dat vind ik totaal niet gek want veel vrouwen vallen daar wel op. Maar ik mag mijn eigen smaak hebben toch? :D

En ben toch best veel mannen tegen gekomen die wel hun tanden poetsen, vaak douchen, deo gebruiken, gel in het haar en fatsoenlijke kleding dragen (als in, niet kapot of zichtbaar oud) zonder dat ze elke dag in de sportschool staan, onder de zonnebank liggen en bakjes groenten klaar maken voor de hele week. :D

En je hoeft niet in het duister te tasten. Je moet jezelf zijn. En je ziet dat vrouwen weer allemaal een andere smaak hebben dus ook die jouw smaak hebben.
Laatst bijgewerkt door Jildau op 09-03-17 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt