Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascalle90 schreef:Ik zat laatst met iemand even te kletsen via tinder en al vrij snel stelde hij voor om te appen.. ik dacht ja prima. Ik mijn nummer gegeven, is het eerste wat ik gelijk krijg een filmpje dat hij zichzelf aftrekt! Gelijk daarachteraan ook nog wat foto's van zijn lichaam en de vraag of ik ook iets wilde delen... ehhhh nee niet echt. Dat vond hij schijnbaar aanleiding om nog even een filmpje te maken
DanielleB schreef:"ik mag vanavond ook weer" Denk ik even andere dingen bij![]()
Voor mij even niet, de zakdoekjes zijn mijn beste vriend![]()
Maar meestal spreken we weekends af, dus hopen dat ik zaterdag weer wat beter ben
Yonker schreef:DanielleB schreef:"ik mag vanavond ook weer" Denk ik even andere dingen bij![]()
Voor mij even niet, de zakdoekjes zijn mijn beste vriend![]()
Maar meestal spreken we weekends af, dus hopen dat ik zaterdag weer wat beter ben
Hahahahah nee zo bedoelde ik t niet![]()
Dat wil ik juist zo lang mogelijk uitstelleneens zien of hij echt geïnteresseerd is.
Geryon schreef:Goedzo resistence!
Haha nieuwsgierig zijn naar een dickpic omdat iemand er van onder de indruk is, zegt toch helemaal niets over wat je van dickpics en dicks vindaparte mierenneukende reacties
ik vind ze alsnog sneu en dicks onaantrekkelijke uitsteeksels
waarom zou ik daarover liegen
Jildau schreef:Yonker schreef:Ik heb ook niet echt wat met ontbloot lichaam foto's![]()
Als je t wil laten zien dan laat maar zien int echt
Precies!
Houd ook niet van mannen die veel met hun lichaam bezig zijn eigenlijk. Vind ze echt al snel te ijdel. Maar ze moeten er wel weer verzorgd uit zien.Ik ben lastig.