Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snuffie123 schreef:Ik denk dat je volgende keer beter dat boek gewoon weg kan halen, want mensen lezen helaas niet![]()
Maar ik sou ook tegen haar zeggen dat ze pech heeft. Maar was de prijs normaal voor de overige 4 boeken of was het de vraagprijs die ze ervoor heeft gegeven?
_Nadia_ schreef:Als je in de WSNP zit heb je geen beheer over je bankrekening en is het ook niet mogelijk om geld over te maken. Misschien is dat hier ook het geval?
Geld naar Engeland opsturen vanuit Nederland kost bij onze Engelse bank 3,50£ en vanaf onze NL bank niets. Gewoon IBAN en BIC, en een halifax rekening. De andere kant op is wel duur (9.50 per transactie)
leestmee schreef:_Nadia_ schreef:Als je in de WSNP zit heb je geen beheer over je bankrekening en is het ook niet mogelijk om geld over te maken. Misschien is dat hier ook het geval?
Geld naar Engeland opsturen vanuit Nederland kost bij onze Engelse bank 3,50£ en vanaf onze NL bank niets. Gewoon IBAN en BIC, en een halifax rekening. De andere kant op is wel duur (9.50 per transactie)
Dat is niet waar. Ik kan de rekening waar mijn leefgeld op komt zelf beheren en dus ook geld vanaf die rekening overmaken.
Ik kan bij mijn bewindvoerder geld voor een aankoop aanvragen en als zij dat goedkeurt dan krijg ik dat bedrag op mijn rekening moet alleen naderhand een bewijsstuk sturen dat het geld is gebruikt voor die aankoop
Verder moet ik aantonen dat de aankoop ook echt nodig is.