Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:22

Ach gossie :(:)
En nu zit je je gigantisch in te houden zeker?

Ik had ook nog wel met 2 x zoveel thuis kunnen komen hoor, maarjaaaaa :=

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:23

De beloofde stashfoto!

Links PS & WME, midden Kringle en PS-tabletten, en rechts GC en YC. Dan heb ik nog zo'n rechterbakje waar ik halve YC-tarts in zakjes etc in heb.

Afbeelding

@Yv: dit zegt GC zelf over Island Sands:
This fresh and clean fragrance combines sea salt air, fresh melon, rosewater & light musk. Use this scent to fill your home with a fresh, clean & relaxing aroma.

Ik ruik meloen niet zo eigenlijk, ik vind hem vooral zacht en fris.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:24

Ik vond die candle berry zo duur.. en de geuren idd beetje tegenvallen! Wel aantal waarvan ik dacht wel lekker maar niet waarvan ik dacht jam. Miss volgende keer als ik bij 1000poot kijk kan ik beter snuffelen :)
Krijg ook 1 blokje om te proberen van Yv dus bent wel benieuwd! Das een geur die ik zelf ook wel wou proberen maar er niet meer was gelukkig voor m'n portemonnee :')

Century

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:28

GC doet het wel lang trouwens, heb de elektrische brander weer aan gezet en het huis geurt weer naar Day in the Sun.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:34

Daar kan nog heel wat bij Century O:)
Zo ben ik ook begonnen _O- 1 bakje, 1 BAK, dan 2 bakken, 2 en een kleintje. En zie nu :')
Lekkere geuren!

Skessa_ schreef:
Ach gossie :(:)
En nu zit je je gigantisch in te houden zeker?

Ik had ook nog wel met 2 x zoveel thuis kunnen komen hoor, maarjaaaaa :=

Ja ik begin er helemaal van te trillen.
Maar hopelijk krijg ik vandaag mijn I Love Candles bestelling binnen en is de honger weer even gestild.

Vanavond gaat vriendje naar een feestje dus ik kan heerlijk branden, branden, branden *\o/*

Erg hè! Als ik mijn hele maandsalaris mee had genomen had ik dat uit kunnen geven daar _O-
Welke heb jij uiteindelijk laten staan die je graag wilde? En hoe vond je de Campfire Marshmallow jar?

Yonker schreef:
Ik vond die candle berry zo duur.. en de geuren idd beetje tegenvallen! Wel aantal waarvan ik dacht wel lekker maar niet waarvan ik dacht jam. Miss volgende keer als ik bij 1000poot kijk kan ik beter snuffelen :)
Krijg ook 1 blokje om te proberen van Yv dus bent wel benieuwd! Das een geur die ik zelf ook wel wou proberen maar er niet meer was gelukkig voor m'n portemonnee :')

Ik had geen idee wat ze kostten. Volgens mij heeft ze maar 5 euro gerekend.
De geuren waren inderdaad niet WAUW. Ik wilde het graag proberen en Crushed Honeydew vond ik het lekkerste maar inderdaad geen wow.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:47

Ze heeft gezegd dat ze 12,50 gaan kosten, maar of dat echt zo wordt op de website? :P

Ik ben niet razend enthousiast over CandleBerry, vind de basis van de wax wat raar ofzo -O-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:48

Nette stash Century!
Kan nog zat bij O:)

Hahaha en dan ben je nog niet eens bij Cozy geweest !!! :oo
Ik heb bij Cozy maar genoeg geroken dat ik lekker vond. Ik heb geloof ik bewust niet de namen onthouden :')

Bij 1000poot: Euuh Sweet nectar van Village. Spiced Pumpkin van YC . Florence Nightlife Tumbler van GC.
Nog melts enzzzz :')

Campfire poolde super snel. Geur afgifte vond ik mwaaah. Maar ik had ook nog zelf een kaarsje gemaakt en die geur bleef hangen in huis := Dus hopelijk doet ie het de volgende keer beter :D

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:49

Ik ben heel slecht in geuren beschrijven, maar ik ga het proberen Yv; Ik ruik de zon die op het zand schijnt, een vleugje zonnebrandcrème, en iets fris. Een zacht bloemig geurtje met een vleugje fris en fruitig :P

Fijne & (nog) beschaafde stash Century :)

Lief van je vriend Cerastes! En Lemon Herb rook ik ook bijna niet ;(
Hier staat nu Watermelon Patch van GC aan <3

Ik zoek nog een lekkere lavendelgeur, en niet zoals die van GC met citroen, iemand een goede tip?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:53

Rosemary Lavender van Village Candle of French Lavender van Yankee Candle <3

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:54

Ik houd niet van Lavendel, maar ik heb Kringe - Lavender Vanille (of andersom). Ik vond droog lekker, maar aan vond ik de lavendel toch iets te sterk :=

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:06

Bedankt! Ik zal die van YC en Kringle eens proberen. Ik hou niet van rozemarijn of basilicum in melts :n
Maar Village en Kringle hebben ook allebei een pure Lavendel, heeft iemand die geprobeerd?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:12

Leuk zo Century!

Thanks Pirouette! Ik had de geuromschrijving zelf uiteraard wel gezien, maar daar heb ik niet zo veel aan als ze "strand" zeggen want ik ruik er dus echt allesbehalve strand in :). Denk als ik 'm zo hoor, ik 'm toch lekker over sla :j.

Sleepyhead van Pure Soap <3. Ik hou niet van lavendel, maar die vind ik wel lekker.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:23

Pure Soap bestel ik niet meer, vond de laatste keer de waxgeur echt smerig en veel geuren scherp en onprettig... en ik wil ook geen cupjes meer. Verder ben ik echt niet veeleisend hoor :o

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:35

Hier lavendel van PS aangezet. Heel kruidig!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:37

French Lavender van YC is de wat scherpere lavendel dan de gewone Lavender maar wel weer met een zoete bloemennoot erin. Ik hou daar zelf wel van maar ik heb een zwak voor alles dat Frans is.
Heb ooit een medium jar meegegraaid toen My Store 25% erop gaf, en die aan mijn moeder gegeven. Zoooo stom!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:41

Ah okee, ik snap t :). Ik weet verder echt geen lavendelgeuren, omdat ik het gewoon een smerige geur vind _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:42

Ik vind Lavendel ook echt niet lekker.
Is de enige geur die ik absoluut vermijd, brrr...

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:46

Yankee Candle lavender vanilla is wel heel erg lekker <3 ook voor de niet lavendel mensen, vaak gelezen dat ze deze dan wel heel erg lekker vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:48

Nope, die vind ik ook echt niet lekker.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:55

Inmiddels heb ik reactie van Annemarie ontvangen. Kwam erachter dat ik mijn mail naar de no reply adres had gestuurd. Lekker slim. Kreeg vrij snel reactie terug dat het...ja, ja...in de track en trace stond dat ze nog binnen moesten komen en vandaag (dus gister) verstuurd zijn. Heb maar even een reactie gestuurd dat ik blij was dat ik ze alsnog kreeg maar dat ik nooit een track en trace heb ontvangen? Daar verwees ze de vorige keer ook al naar. En toen had ik er ook geen 1... >;)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:12

Volgens mij is dat haar standaard antwoord friendly. Die heb ik ook gekregen, had wel een mail met t&t maar daar stond verder toch echt niet in wat zij zei dat erin had gestaan...

Hopen dat je ze dan toch snel binnen hebt!

En brrrr lavendel. Nee ook niks voor mij. Heb er dan ook nog geeneen gevonden die ik lekker vind

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:24

Ik snap dat sowieso niet in de t&t.
Mocht je dan, als het is uitverkocht oid, nog wat willen wijzigen ben je al te laat want dan is je pakket al onderweg.

Hmm cc doet het niet lekker op de lage brander. Na krap 3 uur de geur er al vanaf.
Nu maar mijn WW trilogy aan, heerlijk dat geknapper!

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:31

Ik heb bij haar ook wel eens een track en trace mail gehad 2 weken nadat het pakket was bezorgd. Gaat echt zo raar bij der.
Vandaag hier lekker charming colada op van goose. Best lekker zomers met dit heerlijke weer.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:31

Lavendel is ook best een moeilijke geur, veel mensen vinden het te scherp of te kruidig, vandaar de mix met vanille. Heb er ook ooit 1 gehad en het leek wel of er babypoeder doorheen zat om het zachter te maken :')
Ik zal eens op zoek gaan...

Hoop dat ze snel komen Friendly! De keren dat het bij mij niet compleet was, lag het aan het systeem, die hield de voorraad niet goed bij _O- Ze had te veel voorraad en dat kon het huidige systeem (mijn webwinkel) niet aan, ze was bezig met een andere eigen website >;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:55

Mijn buren dachten vorig jaar lavendel in hun tuin te zetten.. Ziet er superleuk uit hoor, maar wat word ik gek als ik langsloop _O-. Blij dat het alleen in de voortuin is, daar zit ik toch nooit :). Ze zeggen kalmerend, maar ik word er helemaal hyper van :').