Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lougino

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:51

Welkom dames! Ketly waar komt jouw politieman vandaan? Klinkt erg bekend namelijk haha. Wat leuk Robijntjah! Was eerste tinderdate toch?

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 10:18

Queelens schreef:
Welkom annette en Kelty
Annette dat is al 'dik aan' dan als jullie elkaar al 3x zien deze week. Dan moet je wel oppassen dat dát niet te snel gaat ;) (aangezien je dat net wel zegt over gymmen)

Kelty sexy een politieman haha!

BB veel plezier alvast!
Mijn date gaat morgen voor ruim een week op wintersport. Wordt afkicken :wow:

Daar heb je wel een punt Queelens, had er op die manier nog niet over nagedacht maar klinkt best logisch wat je zegt haha.

Maar dat is idd afkicken een weekje wintersport -O-

En een politieman, enerzijds wel heel stoer en misschien generaliseer ik wel hoor maar voor mijn gevoel blijf je toch altijd 'politie' terugzien ook in zijn privé leven/gedrag dus ergens verbaasd t me niet hoe die doet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 10:19

Ja haha maar niet de eerste de beste. Was al een paar keer mee gevraagd maar afgewezen haha. Heb sinds zondag ook niet meer getinderd :oo

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 10:42

Ja dat klopt wel een beetje hoor Annette, ik 'date' ook een pliesieman, valt nog niet mee. Maar zaterdag een date met een wat meer normale vent.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:07

Heerlijk dit topic, ben zelf niet meer aan het tinderen maar het blijft leuk jullie (succes) verhalen te lezen, wie weet doe ik er inspiratie mee op voor toekomstige dates :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:11

zijn er nog leuke printscreens? :D

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:22

Politieman komt gelukkig iets meer uit zijn schulp.. :D Soms een beetje té, maar ach, zolang ik hard to get blijf spelen heb ik er enorm veel plezier aan :+

Ik heb nu een stuk of 30 matches in totaal, maar vind het toch lastig wat ik er mee moet. Beginnen jullie meestal met praten of doet de man dat? :D

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:23

Bij mij de man:p heel af en toe ik

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:24

Als ik dit allemaal zo lees krijg ik bijna weer de neiging tinder te installeren, een keer succesverhaal gehad, lijkt me niet te overtreffen een tweede keer.

Mijn ervaring was dat de man begon te praten, maar dit was meer omdat ik zelf niet praatte dus er anders geen gesprek op gang kwam Ketly :P

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:27

loesjuh95 schreef:
Als ik dit allemaal zo lees krijg ik bijna weer de neiging tinder te installeren, een keer succesverhaal gehad, lijkt me niet te overtreffen een tweede keer.

Mijn ervaring was dat de man begon te praten, maar dit was meer omdat ik zelf niet praatte dus er anders geen gesprek op gang kwam Ketly :P

Mijn vorige relatie was ook via tinder. Ik doe het nu ook voor afleiding

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:28

Ja afleiding en aandacht is wel fijn merk ik, best erg hahah

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:31

Ja echt loesjuh ik hoop dat ik snel de oude ben enzo

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:58

Ik begin ook geen gesprek. Weet nooit wat ik moet zeggen :')

Kwam een bijzondere tegen :')

Afbeelding

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:15

Lekkere vent hoor Laura whaha en hij is rijk zo te lezen :P

Meestal beginnen de mannen een gesprek, die houden van jagen toch. Wat zo gek is, de leukste match en date die ik tot nu heb gehad was degene waar ik als eerste een match en date mee had..jammer dat hij 1300 km verderop woont, kan er nog steeds een beetje van balen dat dat door 'omstandigheden' geen vervolg kon krijgen.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:17

Snap ik lougino

Ik vind het best lastig om gesprek draaiende te houden weet niet elke keer onderwerpen :oo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:20

Mri schreef:
zijn er nog leuke printscreens? :D

:n We hebben het beide verwijderd haha.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 18:08

Jongen die je gelijk mee uitvraagt afknapper... ;)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:06

Annik, als je een klik hebt met iemand gaat een gesprek meestal vanzelf
Laura haha die is wel bijzonder leuk

Marlinde geen tinder meer. Ik heb de app nog wel maar zit er al weken niet meer echt op. Zo sporadisch krijg ik ineens een match. Vraag me echt af waar die vandaan komen. Kan niet meer herinneren dat ik die ooit geliked heb haha.
Vandaag toevallig even op de app gekeken omdat vriendin vroeg sinds wanneer ik zwemmeneer spreek. Blijkt minder lang te zijn dan ik eigenlijk dacht haha.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:21

Ben er een tijdje af geweest maar omdat ik echt geen hoogte krijg van m'n huidige date toch nog even rondgekeken...

Nu aan t buurten met n aardige gast... heb alleen een spoedcursus Belgisch nodig... snap de halve tijd echt geen bal van wat er gezegd wordt _O-

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:51

Tamara_089 schreef:
Ben er een tijdje af geweest maar omdat ik echt geen hoogte krijg van m'n huidige date toch nog even rondgekeken...

Nu aan t buurten met n aardige gast... heb alleen een spoedcursus Belgisch nodig... snap de halve tijd echt geen bal van wat er gezegd wordt _O-

Dan kan ik je wellicht helpen :+

Ik heb die 'wauw' match nooit gezien omdat hij dus net op het moment van afspreken mij liet zitten.. Ga wel zien hoe het loopt en anders kan ik nog altijd voorstellen om af te spreken :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:55

Tamara succes alvast. Ik had dus ooit een belg gedate en ik moest me soms echt inspannen hem te verstaan en te begrijpen. En soms had die rare dingen :')

Maar belgen zijn verder wel heel leuk hoor

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:56

Ik lees al een tijdje afentoe mee hier. Laatste tijd weinig leuke mannen voorbij zien komen. Ik zal wel te kieskeurig zijn ;) Nu wel 2 matches waar ik best enthousiast over ben geloof ik.

Ik kwam net deze tegen :'):Afbeelding

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:57

Ja hij is zeker leuk... veel dezelfde interesses.... alleen tsjah ooit is t puzzelen wat ie nou bedoeld....

Ergens midden in n zin "se" of "su" bijvoorbeeld

Het is alleen dat Ik echt gevoelens heb voor die ander... hoop m morgen te zien en dat we echt even kunnen praten en we zien wel wat daar uit komt...

Bedoel "ik mis je" "wil je graag snel weer zien" en dan wel online komen en n hele dag niks zeggen en de vraag wanneer kom je dan half ontwijken.. tsjah daar kan ik dus geen zak mee... dan denk ik vent wees DUIDELIJK
Laatst bijgewerkt door Tamara_089 op 18-02-16 20:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:58

Veel succesvolle dates, klinkt goed!

Ik gebruik Tinder momenteel niet. Heel veel zin in m'n date zaterdag-zondag met m'n vriend <3

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:08

Ketly schreef:
Politieman komt gelukkig iets meer uit zijn schulp.. :D Soms een beetje té, maar ach, zolang ik hard to get blijf spelen heb ik er enorm veel plezier aan :+

Ik heb nu een stuk of 30 matches in totaal, maar vind het toch lastig wat ik er mee moet. Beginnen jullie meestal met praten of doet de man dat? :D

30.. Praat je met ze allemaal dan?

Ik heb er 7, alleen de matches waar ik tegen praat hou ik bij, die ik achteraf ook niets vind hef ik ook op. Ook die niets zeggen hef ik op. Ik kan nu al niet volgen wat ze allemaal doen en wat ik al tegen wie zei :')
Ik begin met praten als ik de laatste match heb gedaan, dus als er te staan komt 'jullie zijn een match'. Als de man dat niet doet vliegt die er uit :')

Ik kijk ook niet meer bij de fototjes tot deze 7 wat zijn uitgedund :')