Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:Welkom annette en Kelty
Annette dat is al 'dik aan' dan als jullie elkaar al 3x zien deze week. Dan moet je wel oppassen dat dát niet te snel gaat(aangezien je dat net wel zegt over gymmen)
Kelty sexy een politieman haha!
BB veel plezier alvast!
Mijn date gaat morgen voor ruim een week op wintersport. Wordt afkicken
loesjuh95 schreef:Als ik dit allemaal zo lees krijg ik bijna weer de neiging tinder te installeren, een keer succesverhaal gehad, lijkt me niet te overtreffen een tweede keer.
Mijn ervaring was dat de man begon te praten, maar dit was meer omdat ik zelf niet praatte dus er anders geen gesprek op gang kwam Ketly
Tamara_089 schreef:Ben er een tijdje af geweest maar omdat ik echt geen hoogte krijg van m'n huidige date toch nog even rondgekeken...
Nu aan t buurten met n aardige gast... heb alleen een spoedcursus Belgisch nodig... snap de halve tijd echt geen bal van wat er gezegd wordt
Ketly schreef:Politieman komt gelukkig iets meer uit zijn schulp..Soms een beetje té, maar ach, zolang ik hard to get blijf spelen heb ik er enorm veel plezier aan
![]()
Ik heb nu een stuk of 30 matches in totaal, maar vind het toch lastig wat ik er mee moet. Beginnen jullie meestal met praten of doet de man dat?