Ben benieuwd naar je aankopen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben benieuwd naar je aankopen
. Ik heb er ook eentje lopen, arrogant dametje
.
! Ik mag volgende week pas bestellen en dan moet ik nog een dag of 10 wachten. En ik héb al geen geduld
Cerastes schreef:waxmeltsenzo schreef:Al sinds vanmorgen vroeg staat die electrische brander dus aan, ben nog weg geweest dat is toch echt wel fijn.
Fijn is dat he?
En ook niet altijd dat gekloot met waxinelichtjes die uit gaan omdat ze op zijn.
Edit:mooie kat!
Fireside treats rules natuurlijk
En Angel wings heb ik geloof ik niet geroken omdat die me niet aansprak

vonneke schreef:Mmmmm jammer winterwonderland van H&H ruikt naar niks. Eerst een kwart, toen een halve en nu heel het blok er in gekieperd.
. Vind 'm fantastisch! waxmeltsenzo schreef:Eight schreef:Waxmeltsenzo ik ben aan het kijken voor een bestellingik vraag me af of je ook iets hebt met vanille en Cocos? Maar niet Mega zoet?
Op dit moment niet meer ik heb voorheen angel cake gehad. Ik moet ergens nog wel een ouwetje van die geur hebben liggen.
dat ik bijvoorbeeld mijn bestelling doorgeef via de pb en geld overmaak? Yv_ schreef:Ik wil ook de Angel Wings ruiken, die lijkt me op zich wel lekker.
Oh ik ben echt toe aan mijn bank mét een wijntje, een boek of serie en een lekker geurtje op de achtergrond. Maar moet zo gaan haasten haasten haasten, want een vriend viert zijn 30ste verjaardag. Zal best gezellig en leuk zijn als ik er ben, maar heb er vooralsnog echt TOTAAL geen zin in